Suomessa piestään 80 naista päivässä
Naisen elämä on täyttä helvettiä. Kotona tulee turpaan ja kodin ulkopuolella voi joutua raiskatuksi missä vaan, voi myös käydä niiko Savonlinnassa. Tindertreffit ovat naiselle aina valtava riski.
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
"Pointti oli se, että se sinun söpö pikku Abloy on vain kosmeettinen haitta. Auki tai kiinni. Mutta joo, laita yksärillä osoitetta, niin me tullaan käymään. Jos olet kotona, pikku vinkki. Älä ole."
Huh, nythän mummo oikein innostui.😅 Mitä teet ex lukkosepän kanssa minulle jos olen kotona? Etkö uskalla tulla yksin?
En, olen kuullut kerrottavan, että haluat pahoinpidellä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan arviotani. Jo kolminkertainen määrä ennen joulua. Hyvä ap, teet silkkaa tulosta aloituksellasi. Ole ylpeä itsestäsi.
Ja suurin osa kommenteista on sitä tasoa, että loputkin pahoinpitelisivät mielellään, kunhan elävän naisen kerran jossain näkisivät.
Vierailija kirjoitti:
"Jos lähden vapaaehtoisesti mukanasi kotiisi niin saat tottakai naida kakkoseen ja vaikka suuhuni."
Tämä pitäisi varmaan myös lisätä rikoslakiin. Vai tarkoittaako tämä sitä, että meillä on treffit? Vapaaehtoisuushan on ihan mielipidekysymys, eiks.
Mutta voi noin muuten olla aika hasardia tuon rikoslakilisäyksen kanssa, jos vaikka naapurin Jarppa tulee lainaamaan sokeria, ja sitä saa sitten tottakai naida kakkoseen ja vaikka suuhun. Ja se minua. Siinä sitten me pyöritään ja ihmetellään, kumpi ehtii ensin ja että onko ok myös lyödä, koska tilanne on aika hämmentävä ja ärsyttävä.
Hauska vastaus :D Sitten yksi kysymys, minkä takia naiset ajattelevat että nainen joutuu miehen ahdistelemaksi = mies joutuu miehen ahdistelemaksi? Mikä miehelle vastaa sitä että nainen joutuu naisen ahdistelemaksi? Vaimoani nuoruudessaan lepakko ahdisteli ja vaimoni puri ahdistelijaa ja sen jälkeen kaverinsa vielä antoivat selkään. Ei ahdistellut enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pointti oli se, että se sinun söpö pikku Abloy on vain kosmeettinen haitta. Auki tai kiinni. Mutta joo, laita yksärillä osoitetta, niin me tullaan käymään. Jos olet kotona, pikku vinkki. Älä ole."
Huh, nythän mummo oikein innostui.😅 Mitä teet ex lukkosepän kanssa minulle jos olen kotona? Etkö uskalla tulla yksin?
En ole pahoinpidellyt ketään. Naiset ovat tosin minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaistahan se on miehenkin elämä. Jos henkinen väkivalta lasketaan niin paljon pahempi. Ei oo koskaan tullut mieleenkään hakata naista, omalle pojallekkin opetan että sulle saa ilkkua joku vaikka aamusta iltaan ja siltikään ei saa tulla mieleenkään lyömiset. Aina pitää muistaa hillitä. Samoin vaikka käynyt varmaan sadoilla tinder treffeillä nii aina se päällimmäisenä mielessä että kohtele hyvin ja arvosta naista. M40
Toinenkin väkivaltaa ihannoiva ja uhriutuva mieslapsi spotattu.
Onko se väkivaltaa jos sanoo ettei väkivalta saa tulla mieleenkään vaikka kuinka pahalta tuntuisi? Ilmeisesti pitäisi aina vetää turpaan jos ei mee oman mielen mukaan. Itse ainakin opetan oman poikanikin että vaikka tuntuu pahalta niin muista silti aina että koskaan ei saa lyödä. En ole koskaan lyönyt naista, mutta minua on lyönyt nainen M40
Niin no suurin osa ruiskauksista tapahtuu siellä kotona. Monesti se on se turpaan vetäjä, joskus se vain ruiskaa.
Uskoisin että vähintään 500 miestä mutta he eivät ole ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel. Kannattaisiko sitten noudattaa omia neuvojaan ja vähän skarpata omaa liikkumista, käytöstä, ulosantia ja seuravalintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaistahan se on miehenkin elämä. Jos henkinen väkivalta lasketaan niin paljon pahempi. Ei oo koskaan tullut mieleenkään hakata naista, omalle pojallekkin opetan että sulle saa ilkkua joku vaikka aamusta iltaan ja siltikään ei saa tulla mieleenkään lyömiset. Aina pitää muistaa hillitä. Samoin vaikka käynyt varmaan sadoilla tinder treffeillä nii aina se päällimmäisenä mielessä että kohtele hyvin ja arvosta naista. M40
Toinenkin väkivaltaa ihannoiva ja uhriutuva mieslapsi spotattu.
Onko se väkivaltaa jos sanoo ettei väkivalta saa tulla mieleenkään vaikka kuinka pahalta tuntuisi? Ilmeisesti pitäisi aina vetää turpaan jos ei mee oman mielen mukaan. Itse ainakin opetan oman poikanikin että vaikka tuntuu pahalta niin muista silti aina että koskaan ei saa lyödä. En ole koskaan lyönyt naista, mutta mi
No naisten logiikka ja ymmärrys on puutteellista eikä niiden puheista/kirjoituksista kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa raiskataan 100 naista per päivä,
Vuodessa Ruotsissa tapahtuu noin 9600 r--sta, joissa hieman yli 90 prosenttia uhreista on naisia ja tyttöjä, eli noin 24 per päivä. Yksikin on liikaa tietysti, mutta ei lukujen vetäminen hatusta auta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaaja-isäni totesi, että "sitä se tasa-arvo teettää" kun joskus oli puhetta miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta. Isäni ansiosta minusta tuli feministi - hän oli hyvä esimerkki siitä, miksi miesten ei pidä antaa hyppiä silmille 👍
N40
Isäsihän oli oikeassa. Tasa-arvo tarkoittaa sitä ettei naisia pidä kohdella paremmin kuin miehiä.
Eli kun miehet hakkaavat miehiä niin on tasa-arvoa jos miehet hakkaavat naisia samalla tavalla? Aika erikoinen ajatusmaailma, sanoisi jopa että sairas. Onneksi pahimmat sovinistit kuolevat pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel. Kannattaisiko sitten noudattaa omia neuvojaan ja vähän skarpata omaa liikkumista, käytöstä, ulosantia ja seuravalintoja.
Kyllä menee omaan piikkiin naisvalintani. Siksi niistä en ole poliisille tms. itkenyt kuten joku kusinen äm mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaaja-isäni totesi, että "sitä se tasa-arvo teettää" kun joskus oli puhetta miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta. Isäni ansiosta minusta tuli feministi - hän oli hyvä esimerkki siitä, miksi miesten ei pidä antaa hyppiä silmille 👍
N40
Isäsihän oli oikeassa. Tasa-arvo tarkoittaa sitä ettei naisia pidä kohdella paremmin kuin miehiä.
Eli kun miehet hakkaavat miehiä niin on tasa-arvoa jos miehet hakkaavat naisia samalla tavalla? Aika erikoinen ajatusmaailma, sanoisi jopa että sairas. Onneksi pahimmat sovinistit kuolevat pois
Se on tasa-arvoista. Itse en tuollaista kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Voi kun kuolisivatkin, mutta uusi polvi on tanakasti nousemassa. Seuraavaksi ajetaan varmaan kotikuria ja vaimonhakkauslupaa takaisin lakiin. Kun naiset vaan on niin ärsyttäviä, että niitä on ihan vastustamaton pakko hakata ja r**skata ja sekin on niiden vika, että miehet hakkaavat samalla innolla myös toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Se on tasa-arvoista. Itse en tuollaista kannata.
No aika kaukana siitä, mitä tasa-arvolla yleensä ymmärretään.
Ryhtykää naiset lesboiksi niin ongelmanne on suurilta osin ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Ryhtykää naiset lesboiksi niin ongelmanne on suurilta osin ratkaistu.
Miksi naisten pitää ratkaista miesten käytösongelma? Ja sehän se vasta aggressiota aiheuttaisi, kun kukaan nainen ei enää lähtisi kilttimiehen matkaan koti- tai kävelytreffeille. Joissa siis on lupa tämän ketjun mukaan pahoinpidellä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkamaski ja -bikinit päällä ja ruoskalla.
Korjaan arviotani. Jo kolminkertainen määrä ennen joulua. Hyvä ap, teet silkkaa tulosta aloituksellasi. Ole ylpeä itsestäsi.