Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka eivät juo maitoa?

Vierailija
10.12.2025 |

Syyllistämättä maidonjuojia minua aina ihmetyttää kotimaassa käydessä pitkät maitohyllyt kaupoissa. Itse en maitoa juo enkä tule juomaan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin oksentaa lautasella kun treffikumppani tilasi pitsan kanssa ison lasin maitoa.

Vierailija
42/48 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on kyllä niin aivopesty tuohon maidon juomiseen. Kamala syyllistäminen ja osteoporoosilla pelottelu, jos ei juo maitoa. Ei tajuta, että sitä kalsiumia saa muualtakin. Mutta näköjään hienosti toiminut aivopesu, kun uskotaan kalsiumia saatavan vain maitotuotteista. Toinen on ruisleipä aivopesu. Ihan kuin mistään muualta ei saisi kuituja. Tutkimusten mukaan useat suomalaiset kärsivät selittämättömistä suolistovaivoista. Miksi kukaan ravintotieteilijä ei uskalla kyseenalaistaa ruisleipää ja maitotuotteita. Itse lopetin ruisleivän syömisen ja maidon juomisen muutama vuosi sitten. Moni asia kehossani voi paremmin ilman noita. Esimerkiksi kasvojen ihosta tuli heleämpi ja puhtaamman näköinen. 

Ruisleipä on ihanaa! Parkaan makuista! Siksi ei ole aikomustakaan lopettaa. Joka päivä syön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa mitä saatte, tuhannes aloitus tyhjänpäiväisestä jankkausketjusta.Kuka juo kahvia taikka teetä hyi, myrkytätte itsenne, niin ja loraus maitoa joukkoon takaa kuolemantuomion.Idiootit syö juustoa ja ryystää jukurttia.Keksit pois  melkein jokainen paketti voi sisältää maitoa .Eli purkaa parsaa voitte jäädä eloon ainakin huomiseen.

Vierailija
44/48 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin maidon juomisen joskus kymmenvuotiaana. Alkoi olla väänteitä sen verran, eikä Hyla maito ollut juomiskelpoista. Aivan liian makiaa.

Kovia juustoja on maha kestänyt, että niitä on tullut syötyä ja paljon. 

Vierailija
45/48 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norsun kusi on kuulema elinvoimaa antava, tilasin sitä 2000 litraa sekä temusta murmelin paskaa kilon paketin.

Näinhän se menee👍

Vierailija
46/48 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin oksentaa lautasella kun treffikumppani tilasi pitsan kanssa ison lasin maitoa.

Mua oikeasti yököttää ihmiset jotka rasvaisen ruuan kanssa juovat maitoa. Niin ällöttää se ajatus, kun kylmän maidon rasva vielä lälliintyy kitalakeen grilliruuan (tai pitsan) kanssa.

puistatus

Vierailija
47/48 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä juonut pelkkää maitoa sitten imeväisiän jälkeen, en vaan tykännyt mausta.

Vierailija
48/48 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä muistui mieleen mainos en oo koskaan juonu maitoa enkä juo. :D