Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (569)

Vierailija
221/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa kyllä kävely, tykkään itse kävellä. Mutta en kyllä ekoja treffejä sopisi mihinkään korpeen, vaan johonkin missä on ihmisiä paljon. Esim. Suomenlinna ois kesällä oikein kiva kohde. Sinne vaikka piknikille, niin ehdottomasti lähtisin. Sen sijaan kotitreffejä ehdottavat blokkaan välittömästi. En tod. naisena mene yksin jonkun vieraan äijän kotiin. Näillä on muutenkin vaan se yksi asia mielessä, jos haluavat kotona tavata.

Ei ole totta, että miehellä olisi vain se yksi asia mielessä, jos haluaa tavata kotota. Syy on se, että koti miellyttävä paikka jutella. Kahvila sen sijaan on inhottava paikka jutella. Kotitreffeillä ei myöskään mene effortia hukkaan, jos kemiat eivät kohtaakaan.

Mies, joka ajattelee vain omaa mukavuuttaan eikä osaa asettua naisen asemaan on täysi nolla. Lisäksi kun mies puhuu "effortista" ja miettii, miten hyötyä naisista, mennään jo vahvasti pakkasen puolelle. Hyh hyh.

Nainen siis pyrkii järjestämään itselleen mahhdollisimman mukavat treffit, ja jättää kaikki taakat ja kustannukset miehen niskoillle.

Vierailija
222/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat toki itse järjestää ja maksaa treffit?

Yleinen periaate on että se joka kutsuu, maksaa. Jos kutsuisin miehen treffeille, maksaisin mielelläni.

Kannattaa tulla pois noista ummehtuneista 50-luvun yleisistä periaatteista.

Häh? Se menee kuule kyllä juurikin niin päin, että 50-luvulla oletuksena vielä oli että mies on se joka maksaa. Nykyään voi maksaa kumpi vaan. Yleensä tosiaan se joka kutsuu. T.eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa kyllä kävely, tykkään itse kävellä. Mutta en kyllä ekoja treffejä sopisi mihinkään korpeen, vaan johonkin missä on ihmisiä paljon. Esim. Suomenlinna ois kesällä oikein kiva kohde. Sinne vaikka piknikille, niin ehdottomasti lähtisin. Sen sijaan kotitreffejä ehdottavat blokkaan välittömästi. En tod. naisena mene yksin jonkun vieraan äijän kotiin. Näillä on muutenkin vaan se yksi asia mielessä, jos haluavat kotona tavata.

Sittten ei ole mitään treffata talvella. Pitää odottaa treffejä seuraavaan kesään asti.

Vierailija
224/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden paljon mieluummin ekoille treffeille kahvilaan tai kävelylle kuin jollekin monen ruokalajin illalliselle josta ei pääse nopeasti livohkaan jos ei kiinnostakaan. 

N35

Vierailija
225/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että nainen haluaisi viipyä ensimmäisillä treffeillä? Kävely tai kahvila käynti on turvallista, kun sieltä pääsee tarvittaessa helposti pois. 

Jos sinulla on noin negatiivinen ennakkoasenne treffejä kohtaan, niin kannataako sinun treffata ollenkaan?

Vierailija
226/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden paljon mieluummin ekoille treffeille kahvilaan tai kävelylle kuin jollekin monen ruokalajin illalliselle josta ei pääse nopeasti livohkaan jos ei kiinnostakaan. 

N35

Fiksu mies kieltäytyy tai ghoustaa kahvilatreffeiltä. Ne ovat miehen kannalta todella epämukavat treffit ja effortia menee valtavasti hukkaan pitkällä aikavälillä.

227/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suostuisi ekalla kerralla mihinkään muuhun kuin nopeisiin kahvilatreffeihin. Haluaisin ensin nähdä, vastaako kuvat ja muu kerrottu todellisuutta. Vasta sitten mietitään jatkot.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
228/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Itse en suostuisi ekalla kerralla mihinkään muuhun kuin nopeisiin kahvilatreffeihin. Haluaisin ensin nähdä, vastaako kuvat ja muu kerrottu todellisuutta. Vasta sitten mietitään jatkot.

Mikset suostu videopuheluihin? Silloin ei edes tarvitsisi lähteä kotoa mihinkään.

229/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Fiksu mies kieltäytyy tai ghoustaa kahvilatreffeiltä. Ne ovat miehen kannalta todella epämukavat treffit ja effortia menee valtavasti hukkaan pitkällä aikavälillä.

Valtava effortti joku kahvilassa käyminen? No huh huh, elämäsi on varmaan aika raskasta ja voimavarat vähissä! 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
230/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Valtava effortti joku kahvilassa käyminen? No huh huh, elämäsi on varmaan aika raskasta ja voimavarat vähissä! 

Siitä kertyy pitkällä aikavälillä valtavasti hukattua effortia. Nainen tuntee romanttisia tunteita vain 2-3 mieheen kymmentuhannen miehen joukosta vuosikymmenten aikana. Näin ollen mies voi joutua käymään tuhat kertaa kahvilatreffeillä ennen kuin yksi nainen tuntee romanttista kipinää miestä kohtaan.

Vierailija
231/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta, että miehellä olisi vain se yksi asia mielessä, jos haluaa tavata kotota. Syy on se, että koti miellyttävä paikka jutella. Kahvila sen sijaan on inhottava paikka jutella. Kotitreffeillä ei myöskään mene effortia hukkaan, jos kemiat eivät kohtaakaan.

Niin miellyttävä kenelle? Tän kirjoittaja on aivan varmasti mies, joka ei tajua taas mistään mitään. Jos edes vähääkään on tunneälyä, niin osaa ehdottaa tapaamispaikaksi kyllä jotain muuta. Ihan niin pihalla ei voi kukaan enää nykyään olla, että ei ymmärtäisi miksi tää on naiselle riski. 

Pitää lähettää vain kaikille kauniille naisille viestiä, ja ehdottaa mukavaa tapaamista kotona. Ei tarvita kuin yksi nainen, joka suostuu siihen. Kyseinen nainen saa jättipotin. Mies palkitsee naisen rohkeudesta.

Vierailija
232/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meen sinne treffeille katsomaan, näenkö naisessa arvoa. Kahvittelu sopii siihen hyvin.

Menetkö etuajassa, ettei tarvitse maksaa naisen kahveja?

Vierailija
233/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatteletko, ettei Suomenlinna ole "mitään korpea"  Sehän juuri on aivan Suomen eteläreunalla. 

Vierailija
234/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voisi vaikka leipoa jonkin suolaisen piirakan ja kutsua miehen iltateelle. Mies näkee samalla osaako nainen hoitaa huusholliaan.

Mies voisi myös leipoa jotakin. Ei ole vaikeaa tehdä reseptin mukaan, esim pizza on helppo tehdä. Ja sitten kutsua nainen treffeille.

Kukaan järjissään oleva ei lähde miehen kotiin ekoilla treffeillä.

Kukaan järjissään oleva mies ei lähde kahvilaan ekoille treffeille. Siinä joutuu vain nirsojen naisten pelinappulaksi.

235/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Mikset suostu videopuheluihin? Silloin ei edes tarvitsisi lähteä kotoa mihinkään.

Siitä ei näe esim. sitä, onko ihminen valehdellut pituutensa. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
236/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu miehenä kahvilatreffeihin. Siinä on liian suuri riski, että treffit menevät puihin, jolloin aikaa, vaivaa ja rahaa menee hukkaan. Suostun vain kotitreffeille tai kävelytreffeille. Ikeaan voin suostua mennä treffeille, koska siellä kahvi +kanelipulla maksaa vain 1€.

Ihanan pihi mies 🥰

Ensitreffit pitää aina järjestää aivan minimipanostuksella, koska he menevät joka tapauksessa todella usein puihin vaikka panostaisi valtavia summia niihin treffeihin.

Niin. Mutta kahvilatreffejä varten tarvii panostaa väheämmän kuin kotitreffejä. Ne maksaa muutaman euron. Kotitreffejä varten pitää siivota, imuroida, pestä vessa, tiskata ja vaihtaa toiveikkaaana lakanatkin.

Vierailija
237/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap:n kaltaisen naisen kanssa ei kenenkään kannattaisi lähteä minkäänlaisille treffeille, vaikka itse nainen olenkin.

Miesten näkökannata about jokainen nainen on ap:n kaltainen nainen.

Mitäs katselet vaan jännänaisia

Vierailija
238/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu miehenä kahvilatreffeihin. Siinä on liian suuri riski, että treffit menevät puihin, jolloin aikaa, vaivaa ja rahaa menee hukkaan. Suostun vain kotitreffeille tai kävelytreffeille. Ikeaan voin suostua mennä treffeille, koska siellä kahvi +kanelipulla maksaa vain 1€.

Huh, jos ei piheyttäsi tajuaisi ajoissa ja antaisi suhteen kehittyä. Maksan kyllä omat menoni, mutta yhteinen arki kitsastelijan kanssa olisi kammottavaa. Tärkeimpiä asioita parisuhteessa on mielestäni samanlainen suhtautuminen rahaan, ihan kamalaa olisi vaikka uusia kodinkoneita kitsastelijan kanssa muista asumisen kuluista puhumattakaan.

Myöhemmin olen valmis panostamaan huomattavasti enemmän, mutta ensin pitää varmistaa naisella olevan romanttisia tunteita. Siksi ensitreffit pitää aina järjestää miminipanostuksella.

Urpo. Jos sä et panosta ekoihin treffeihin, ei tule tokia treffejä ja romanttisia tunteita.

Vierailija
239/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, jos ei piheyttäsi tajuaisi ajoissa ja antaisi suhteen kehittyä. Maksan kyllä omat menoni, mutta yhteinen arki kitsastelijan kanssa olisi kammottavaa. Tärkeimpiä asioita parisuhteessa on mielestäni samanlainen suhtautuminen rahaan, ihan kamalaa olisi vaikka uusia kodinkoneita kitsastelijan kanssa muista asumisen kuluista puhumattakaan.

Meillä on helppo systeemi. Minä miehenä maksan kaiken. Ei tarvitse miettiä turhaan kuka maksaa ja kuinka paljon. 

Vierailija
240/569 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puhuu sukupuoli, joka ottaa turpiin miehiltä nakkikioskilla, kännissä, kaveriporukassa ja muutenkin enemmän kuin naiset yleensä sen takia, etteivät kykene "edes alkeelliseen havainnointiin"."

Itse en ole kertaakaan elämässäni ottanut, kiitos aktiivisen havainnoinnin ja riskienhallinnan. Jännä, että tämä on niin vaikeata naisille. 

Tän palstan mukaan kaikki miehet on  saaneet turpaansa vähintään kerran ja kärsineet täten enemmän kuin naiset.