Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (568)

Vierailija
561/568 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät miehet lähetkö naisten loppumattomiin prinsessaleikkeihin mukaan.

Mikään ei ole, ehkä pettämistä lukuunottamatta, naiselle yhtä helppoa kuin miesten rahojen käyttö täysin vastuuttomasti ja vailla tolkkua. Mikään ei myöskään koskaan riitä naisille.

Kokematon nuori mies joutuu tosi helposti naisten pelinappulaksi kahvila- ja ravintolatreffeillä. Rahat kyllä naiset vie, mutta muuta ei saa. Moni nuori mies joutuu maksamaan oppirahat kantapään kautta.

Sä oot ihan naurettava. Ei kukaan normaali mieti treffeille lähtiessä rahaa, eikä siellä kahvilassa edes saa niin paljoa kulutettua että sitä tarvisi miettiä. 

Onko sulla päässä yleensäkään ottaen muita ajatuksia kuin raha ja pilu? Jotenkin tulee vaikutelma, että ei. 

Vierailija
562/568 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin mieheni kans treffit bensa-asemalle 30 v.sitten. Mies vei mut kotiinsa, tarjosi appelsiinimehua ja suklaata. Mentiin nukkumaan ja minä tarjosin torttua, mies tarjosi patukkaa. Hyvää joulua itse kullekkin säädylle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/568 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kahvi- ja leffatreffeillä. Niistä kehkeytyi parikymmentä vuotta sitten edelleen jatkuva avioliitto ihanan miehen kanssa.

Vierailija
564/568 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittiin mieheni kans treffit bensa-asemalle 30 v.sitten. Mies vei mut kotiinsa, tarjosi appelsiinimehua ja suklaata. Mentiin nukkumaan ja minä tarjosin torttua, mies tarjosi patukkaa. Hyvää joulua itse kullekkin säädylle. 

Treffit suoraan wt-käsikirjasta.

Vierailija
565/568 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi valikoit nirsoja treffukumppaneiksi? "

Ei deittipalstoilla muita ole kuin nirsoja tai rumia.

Eli olet itse nirso tai ruma?

Vierailija
566/568 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hyvät miehet lähetkö naisten loppumattomiin prinsessaleikkeihin mukaan.

Mikään ei ole, ehkä pettämistä lukuunottamatta, naiselle yhtä helppoa kuin miesten rahojen käyttö täysin vastuuttomasti ja vailla tolkkua. Mikään ei myöskään koskaan riitä naisille.

Sulla ei ole natsannut, joten haluat pilata muittenkin miesten elämät? Tuo on miesvihaa. Ja naisvihaa. Vaikka oikeasti olet itse se syypää.

Vierailija
567/568 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jooko puhu kaikkien naisten puolesta. Esimerkiksi itse valitsisin mielummin rennot kahvilatreffit kuin jonkun hienostoravintolan. T. Feministinainen

Vierailija
568/568 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä hemmetti vie mene miehen luo ekoilla treffeillä etenkin jos hän on lähetellyt dicpiccejä eikä kiinnosta hanky pankyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan