Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin
Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla.
Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta.
Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten.
Kommentit (772)
Sovittiin mieheni kans treffit bensa-asemalle 30 v.sitten. Mies vei mut kotiinsa, tarjosi appelsiinimehua ja suklaata. Mentiin nukkumaan ja minä tarjosin torttua, mies tarjosi patukkaa. Hyvää joulua itse kullekkin säädylle.
Olen käynyt kahvi- ja leffatreffeillä. Niistä kehkeytyi parikymmentä vuotta sitten edelleen jatkuva avioliitto ihanan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin mieheni kans treffit bensa-asemalle 30 v.sitten. Mies vei mut kotiinsa, tarjosi appelsiinimehua ja suklaata. Mentiin nukkumaan ja minä tarjosin torttua, mies tarjosi patukkaa. Hyvää joulua itse kullekkin säädylle.
Treffit suoraan wt-käsikirjasta.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi valikoit nirsoja treffukumppaneiksi? "
Ei deittipalstoilla muita ole kuin nirsoja tai rumia.
Eli olet itse nirso tai ruma?
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät miehet lähetkö naisten loppumattomiin prinsessaleikkeihin mukaan.
Mikään ei ole, ehkä pettämistä lukuunottamatta, naiselle yhtä helppoa kuin miesten rahojen käyttö täysin vastuuttomasti ja vailla tolkkua. Mikään ei myöskään koskaan riitä naisille.
Sulla ei ole natsannut, joten haluat pilata muittenkin miesten elämät? Tuo on miesvihaa. Ja naisvihaa. Vaikka oikeasti olet itse se syypää.
Älä jooko puhu kaikkien naisten puolesta. Esimerkiksi itse valitsisin mielummin rennot kahvilatreffit kuin jonkun hienostoravintolan. T. Feministinainen
Äläkä hemmetti vie mene miehen luo ekoilla treffeillä etenkin jos hän on lähetellyt dicpiccejä eikä kiinnosta hanky pankyt.
Vierailija kirjoitti:
Äläkä hemmetti vie mene miehen luo ekoilla treffeillä etenkin jos hän on lähetellyt dicpiccejä eikä kiinnosta hanky pankyt.
Tähän äärim vahva sama.
Riittävästi Red Pill awarenessii omaava mies on siinä pisteessä että, munankuvii ei tod tarvii sendaa ei koskaan. Magneettinen Redpill alfamies ei vonkaa muijii vaan muijat hakeutuu automaagisesti Redpill miehen hemisfeeriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä en voisi koskaan ihastua mieheen joka ehdottaisi kotitreffejä. Menisi saman tien kaikki kunnioitus häntä kohtaan, pitäisin tyyppiä sosiaalisesti täysin osaamattomana luuserina, jota hän toki olisikin.
Täysin mahdoton ajatus ihastua tuollaiseen. "
Sama.
Sam täällä... Mies jonka looginen päättelykyky ja kyky asettua toisen asemaan ovat nollissa ei todellakaan herätä minkälaisia kiinnostuksen tunteita.
Enkä minä voisi ihastua naiseen, joka haluaa kahvilatreffille. Nainen yrittää vain lypsää miehen rahat.
Ei kahvilassa mitään rahaa saa lypsettyä.
Siitä kertyy pitkällä aikavälillä iso summa rahaa kun jokainen nainen treffeillä yrittää lypsää maksimimäärän rahaa mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä en voisi koskaan ihastua mieheen joka ehdottaisi kotitreffejä. Menisi saman tien kaikki kunnioitus häntä kohtaan, pitäisin tyyppiä sosiaalisesti täysin osaamattomana luuserina, jota hän toki olisikin.
Sama.
Sam täällä... Mies jonka looginen päättelykyky ja kyky asettua toisen asemaan ovat nollissa ei todellakaan herätä minkälaisia kiinnostuksen tunteita.
Enkä minä voisi ihastua naiseen, joka haluaa kahvilatreffille. Nainen yrittää vain lypsää miehen rahat.
Siitä kertyy pitkällä aikavälillä iso summa rahaa kun jokainen nain
No jos sulle muutaman euron kahvi on maksimimäärä rahaa, niin enpä kyllä noin köyhää ja pihiä miestä katselisikaan.
Mitäs energiaa lompakkoloisella olisi? 😆😆
Minä täällä Turussa treffailen naisia Aurajoenranta kävelyillä. Ja vain syys- ja talviaikoina kun jäätelö-ja kahvikioskit on kiinni. Tulee halvaksi.
Tv. Julius 44v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Siitä kertyy pitkä
No jos sulle muutaman euron kahvi on maksimimäärä rahaa, niin enpä kyllä noin köyhää ja pihiä miestä katselisikaan.
Tuossa toisessa ketjussa köyhä opiskelijamies joutui tarjoamaan kaakaon ja paninin naiselle, jotka maksoivat 14 euroa. Jos käy 100 kertaa tuollaisilla treffeillä, syntyy lompakkoon 1400 euron lovi ja palkinnoksi mies saa vain jonninjoutavia keskusteluja. Ei ole kovin hyvä diili miehen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä täällä Turussa treffailen naisia Aurajoenranta kävelyillä. Ja vain syys- ja talviaikoina kun jäätelö-ja kahvikioskit on kiinni. Tulee halvaksi.
Tv. Julius 44v.
Täälläpäin kesällä voi kävellä joenrantaa pitkin treffeillä. Jäätelökioskia ei onneksi ole matkan varrella. Yksi kauppa on. Sieltä voi ostaa halvan jäätelön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Julius 44v.
Täälläpäin kesällä voi kävellä joenrantaa pitkin treffeillä. Jäätelökioskia ei onneksi ole matkan varrella. Yksi kauppa on. Sieltä voi ostaa halvan jäätelön.
Eskimopuikko on halvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät miehet lähetkö naisten loppumattomiin prinsessaleikkeihin mukaan.
Mikään ei ole, ehkä pettämistä lukuunottamatta, naiselle yhtä helppoa kuin miesten rahojen käyttö täysin vastuuttomasti ja vailla tolkkua. Mikään ei myöskään koskaan riitä naisille.
Sulla ei ole natsannut, joten haluat pilata muittenkin miesten elämät? Tuo on miesvihaa. Ja naisvihaa. Vaikka oikeasti olet itse se syypää.
Miehen pitää olla todella tarkkana treffeillä. Naiset huijaavat hyväuskoisia miehiä treffeillä armotta. Jos mies tuntuu pihiltä treffeillä, se johtuu siitä, että miehen aiemmilla treffeillä naiset ovat onnistuneet huijaamaan mieheltä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Siitä kertyy pitkä
4 euron kahvi tekee 400 euroa persnettoa kun on 100 kertaa käynyt treffeillä. Lisää aikaa ja vaivaa on mennyt valtavasti hukkaan.
Provohan tämä. Mutta spontaanius on ollut mukava piirre silloin kun treffailin. Ja monimutkaiset suunnittelut ja valmistelut tekee siitä helposti vaikeaa. Ei toimi tuntemattomaan ihmiseen tutustumisessa kovin hyvin.
Muutama esimerkki omasta historiastani.
Joskus kävin rennosti luonnonpuistossa kävelyllä. Ja sen jälkeen infon kahvilassa. Ei siitä kehkeytynyt enempää koska ei juttu luistanut. Mutta puisto oli kaunis ja Kahvilassa kauniit maisemat. Ei huonot puitteet ollenkaan.
Eräät treffit taas juoksin erään lentokentän ympäri.. :D Enkä siis edes asu siellä päin, vaan töiden jälkeen treffattiin. Olikohan tokat treffit tämän daamin kanssa. Tuntui kivalta kun hän ei arastellut hikoilua ja meikittömyyttä yms muuta turhaa mitä moni nainen stressaa. Ja kun kumpikaan ei oltu mitään maratonareita, tahtikin oli jutteluun sopivaa. Se poiki ihan parisuhteenkin, vaikkakaan ei kovin pitkää.
Ehkä kiusallisimmat oli yhdet kotitreffit naisen kotona. Juotiin kahvit. Pelattiin lautapeliä ja oltiin vaivautuneita. Daami suuttu mulle, kun hänen mielestään en lähtenyt oikeaan suuntaan etenemään nappuloineni. Oikeesti en vaan muistanut koko pelin ideaa ja ajatukset oli jo ulko-ovella.
Mutta onhan noita.... Tarkemmin kun mietin, niin kävely ja kahvilatreffit on olleet mulle ne menestyneimmät. Eli tää taitaa olla vahvasti kohderymähkysymys? Viimeisimmillä kahvilatreffeillä. ( Tai no elokuinen terassi se oli...:D ) olen ollut kohta 12vuotta
M44
Paras ensitreffipaikka lienee omatekoinen Pakohuonepeli treffikumppania varten. Esim. syrjäisen OKT:n kellariin tms.
Saa kokeilla... :D Jos joku uskaltaa tulla?
Sä oot ihan naurettava. Ei kukaan normaali mieti treffeille lähtiessä rahaa, eikä siellä kahvilassa edes saa niin paljoa kulutettua että sitä tarvisi miettiä.
Onko sulla päässä yleensäkään ottaen muita ajatuksia kuin raha ja pilu? Jotenkin tulee vaikutelma, että ei.