Mikä olisi kohtelias tapa keskeyttää ensitreffit?
Jos tavallinen mies päätyy vahingossa treffeille kuvankauniin, yliälykkään, autistinaisen kanssa, niin mikä on paras tekosyy keskeyttää treffit?
Kommentit (23)
Sano sille että olet erittäin mukava ihminen mutta et ole ihan minun tyyppiäni.
Mä lähen nyt nukkumaan, kiitos hei.
Pitää lähteä kotiin baskalle. Kiitos hei.
Äiti soittaa,pitää mennä. Kiitos hei.
Lavasta oma kidnappauksesi.
Tai järjestä deitille kidnappaus.
Olen niin tyhmä että en ymmärrä sinua.
Seuraavat treffit odottaa. Kiitos hei.
Vilkaise puhelinta ja totea että lapsella on korvatulehdus, pitää lähteä hoitamaan.
Alko menee kohta kiinni. Kiitos hei.
Se autistinainen voi keskeyttää ne treffit vaikkapa sanomalla, että etsii valitettavasti älykkäämpää seuraa.
Sateenvarjo jäi kotiin. Kiitos hei.
"Olen epävarma nössykkä joten nää treffit päättyy tähän". Tadaa, ei tarvitse keksiä tekosyytä!
Kunnon pieru ja sitten selitys,anteeksi käyn puuteroimassa nenäni(käyn vetämässä pari viivaa nenääni), tulen kohta takaisin.
Mä kerran lähetin kaverille viestin, että soittaa mulle ja sit kun se soitti, selitin jotain voin tulla tuuraamaan ja sanoin deitilleni, että pakko lähteä töihin. Oli kyllä ihan järkyttävä hyypiö, ei ollut silmälaseja päässä kun tuli pyytämään ulos, niin oli kyllä blind date.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli ongelma?
Se nainen on autisti, ja tajuaa, että on vääränlaisen ihmisen kanssa treffeillä, ja haluaisi lähteä pois. Hän haluaisi sanoa kohteliaasti sen, että ei ole kiinnostunut miehestä, mutta ei keksi hyvää tapaa ilmaista sitä.
Sori täytyy lähteä kotiin tumputtaa. Kiitos hei.