Miten asiakaspalvelu mennyt niin huonoksi
Hobby. Hall, takuu asia. Viestittelimme n. 2 kk ajan, jonka jälkeen tuli vastaus. että tuote lähetetään takaisin. Hobby Hall vastasi monesti vasta muutaman päivön kuluessa, joten en joka päivä katsonut sähköposteja. Kuitenkin tosiaan viivästys ei johtunut viestinnän puutteesta, kun mitään vastausta miten toimitaan ei todelkakaan tullut vasta kun 2 kk jälkeen. Viestejä on varmaan omalta osaltani 30 kpl. Joihinkin ei vaststtu,,koska kysymys oli tyyliin; Juhuu, mitä vastaatte asiaan?
Soitinkin ketran kun sain ohjeeksi sen kuuluisan:kannattaa soittaa, mutta ei ratkaissut mitään. Ei osannut sanoa mitä tehdään.
Gigantti/Paytrail. Maksunpapautus. Usea satanen. Yhteydessä Giganttiin 1 chat (oikea jenkilö) 1 puhelu, ja paytrail 2 puhelua ja 10 sähköposti viestiä. Ei selvyyttä asiaan, eikä vastata asiakkaan kysymyksiin. Mennyt jo 4 vko. Ensimmäisessä chatissä sanottiin, että rahat palautuu kahdessa päivässä automaattisesti.
Mitä ihmettä? Ei se ennen ollut tuollaista yritysten kanssa selvittää asioita? Isoja yrityksiä muo.
Kommentit (2)
Haloo! Hobby Hall on nykyään sama kuin joku Ali Baba. Hobby Hall koostuu siis useista eri myyjistä, jotka myyvät kiina-roskaa. Ei niillä ole tarkotustaan antaa mitään asiakaspalvelua vaan kerätä hölmöiltä rahat pois ja toimittaa jtn jätettä asiakkaalle. Ihan omaa tyhmyyttä tilata Hobby Hallista, Temusta, Sheiniltä, Ali Babasta jne.
Mä sanoisin jo tuossa kohtaa että anna sun esimiehen henkilötiedot. He yleensä antaa vielä lahjakortin käteen pahoitteluksi tuollaisesta palvelusta sillä heillä on valtuuksia ja vastuuta.