Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten avuttomuus tai omatoimisuuden puute

Vierailija
10.12.2025 |

netissä.

Kuten nyt esim. tässä. Yksi tunnettu kulttuurilaitos laittaa nettiin omaan facebook- ja instagram-profiiliin tiedotteen tulevasta taoahtumasta. Ja tästä tiedotteesta tulee kummassakin mediassa uutisvirtaan näkyville ilmoitus, joka sitten ko. profiilin seuraajilla näkyy heidän uutisvirrassaan. Mutta tämä tapahtuma on siellä varsinaisessa profiilissa merkitty mediaan sisältyvän kalenterin tietoihin. Ja ilmoitus on poimittu sieltä kalenterista. Kun kalenteritieto on merkitty ja kirjoitettu kalenterissa sen tapahtumapäivän alle, kalenterimerkinnästä poimittu ilmoitus ei sisällä tapahtuman päivämäärätietoa (kun ei sitä ole koettu tarpeelliseksi tekstiin sisällyttää), ja näin uutisvirtaan tuleva ilmoitus on sitä päivämäärää vailla. Ja tästä seuraa, että ilmoitukseen tulee kymmenen kommenttia, joissa kysytää, minä päivänä tämä tapahtuma on.

Joo. Avuttomat eivät osaa käyttää nettiä... Mennä sinne profiiliin ja katsoa löytyiskö päivämäärä sitä kautta. Facebook profiilissa Tapahtumat-listaus.

Tai vielä parempi: Tunnettu kulttuuritoimija, joten sillä on myös oma nettisivusto... Joten mitäpä jos omatoimisesti yritettäisiin mennä näille sivuille ja löytää tapahtumalistaus sieltä.

Minä päivänä? Ja vaikka joku olisi tiedotteeb kommentoinnissa kysyneille päivämäärän kertonut,,, niin vielä vaan tulee lisää kysyjiä!

Oonks mä turkulainen? Onneks en ole!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän