Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, kun näet yhden lapsen äidin?

Vierailija
21.04.2007 |

Minä ajattelen, että onpas sillä helppoa, mutta onneksi se ei itse tajua sitä. Sit toisaalta, jos lapsi on jo yli kaksivuotias, toivottavasti se on jo raskaana, koska lapsi ansaitsee pikkusisaruksen ja itseasiassa kaikki tuntuu paljon helpommalta ja luonnollisemmalta, kun niitä on kaksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuista on seuraa toisilleen, eikä tarvitse kokoajan viihdyttää.

Vierailija
2/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kummempaa kuin tavallisia arkisia asioita. Niitä samoja joita ajattelen nähdessäni vanhuksen tai komean miehen koiran kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupean ajattelamaan vasta, kun jollain on yli kolme lasta tai lapsilla on tosi pienet ikäerot. Parhaat kaverini ovat yhden lapsen äitejä (jotka eivät halua lisää lapsia). Itselläni on kaksi lasta, joilla on kaksi vuotta ikäeroa. En pidä elämäämme hirveän erilaisena.

Vierailija
4/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että " hankkisipa tuokin oman elämän" .

Vierailija
5/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä voi edes tietää, montako lasta äidillä on vielä kotona :D :D

Vierailija
6/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n avaus on hyvä esimerkki juntista ajatusmaailmasta.

Vierailija
7/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laaja katsontakanta tosiaan.

Ja edelleen, mistä voi päätellä ihmisen lapsiluvun jos häntä ei tunne? Käytkö aina kysymässä, että montas lasta mahtaa löytyä?

Vierailija
8/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut ja jopa lehdistä lukenut. Älkää nyt, hyvät naiset, hermostuko. Kunhan vaan kertoilin ajatuksiani ääneen. Juntti mikä juntti. ap

Vierailija
9/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei tiedä? Kyllä minä ainakin teidän sen että minulla on erittäin helppoa. En valita lainkaan. Taidat olla vaan kateellinen:). JA mistäs ylipäätänsä tiedät jos joku yhden lapsen kanssa kulkee että hänellä ei ole kuin vain tämä yksi lapsi? Ei kaikkia aina tarvitse mukana kuljettaa. Tällä periaatteellahan minä olen lapseton jo yksi tuolla kuljen:/?

T: yhden lapsen äiti joille tosin toinen tulossa, mutta onneksi ikäeroa kuitenkin enemmä kuin 2v.

Vierailija
10/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko munuaiset kovilla?

Vierailija
11/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ns. normaalilapsi? Joskus kahden ' normaalin' kanssa voi päästä paljon helpommalla kuin yhden erityislapsen.

Vierailija
12/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin paljon muutakin mietittävää.

Vierailija
13/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen näin..Tehnyt lapsen ja huomannut ettei se ollutkaan niin loisteliasta ja päätti jättää sen yhteen.

Vierailija
14/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivista ajatusta mieleen.

Vierailija
15/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan miettiä, kantavatko hekin suurta surua sisällään. Olisivatko he halunneet monta lasta kuten me, mutta eivät ole saaneet...

Vierailija
16/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin yhden lapsen äiti, tosin hän on vasta yksivuotias, mutta olemme aina halunneet mahdollisen toisen lapsen isolla ikäerolla. Jo ennen tätä ekaa lasta.

Vierailija
17/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille lapset tulevat tilaamalla? Niin paljon kuin on erilaisia ihmisiä, on myös erilaisia elämänkohtaloita ja erilaisia syitä lapsilukuun.

Voi hengen köyhyyttä...

Vierailija
18/18 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi ajatella. Hän elää elämäänsä ja minä omaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi