Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kojelautakamera ja siitä kertova tarra - videot Youtubeen

Vierailija
09.12.2025 |

Ajan aika paljon henkilöautolla, koska teen liikkuvaa työtä.

Jokainenhan on huomannut liikenteessä ne koheltajat ja veepäät, jotka veetuilevat muille. Näiden kanssa välillä tulee läheltä pitejä joten hommasin pari vuotta sitten eteen ja taakse kuvaavat kamerat.

Moni ei taidakaan ymmärtää, että niin sitä vain kuvataan edestä ja takaa täysin selvää 4k kuvaa - edestä ja takaa myös yöllä vesisateessa.

Ostin alun perin kameran todistamaan mahdollisia kolhuja ja kolareita. Viime talvena sain taukopaikalla kylkeen osuneen tekijän naama ja rekkari ylös. Ja toki monta hyvää kohellusvideota. Hyvän kojelautakameravideon resepti on se, että oma toiminta on kunnossa ja se todistuu videolla selvästi. Erään yrityksen tj pyyteli somesta poistamaan videota, jossa firman paku kiilaili meitä hitaampia. Se kyllä sieltä edelleen löytyy.

Koska kuvaaminen ei tosiaan vielä välity siitä, että ne kamerat on, hommasin tarran asiasta kertomaan takalasiin. Nyt on sekoilu autoni ympärillä ikävästi loppunut. Kerron tarrassa rehellisesti, että kuvailen kojelautakameravideoita Youtubeen. Sillä muuten tekee tällä hetkellä niin hyvin rahaa, että jo siksikin kannattaa.

Tilauksessa ovat myös sivuilta kuvaavat kamerat. 

Eli koheltakaa ja veetuilkaa nyt! :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle 

Toivottavasti moni tekee itsemurhan häpeästä 🙏

Vierailija
2/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti löydän videot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle 

Toivottavasti moni tekee itsemurhan häpeästä 🙏

💪

Vierailija
4/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin pään irti, vituttaa muutenkin kun joka paikassa kuvtaan. Eikö autossa olevalla ole yksityisyydensuojaa?

Vierailija
5/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa se sun youtube kanavas linkki. Toivottavasti kuvaat oman pärstän sinne myös muiden lisäksi

Vierailija
6/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee maksamaan korvauksia kuvatuille uhreille.

Vierailija
7/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revin pään irti, vituttaa muutenkin kun joka paikassa kuvtaan. Eikö autossa olevalla ole yksityisyydensuojaa?

Kaltaistesi ääliöiden takia ne kamerat pitääkin olla.

Vierailija
8/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että kuumottaa jos minusta löytyy joku video netissä jossa olen ajaessa toilaillut. Olen normaalisti ajanut tosi hyvin toilailematta mutta nyt jotenkin viime aikoina olen tehnyt liikenteessä virheitä. En onneksi isoja. Aivoni eivät oikein toimi enää siksi jännittää ajaa autoa. Pelkään että teen jonkin virheen taas. 

Vierailija
9/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että kuumottaa jos minusta löytyy joku video netissä jossa olen ajaessa toilaillut. Olen normaalisti ajanut tosi hyvin toilailematta mutta nyt jotenkin viime aikoina olen tehnyt liikenteessä virheitä. En onneksi isoja. Aivoni eivät oikein toimi enää siksi jännittää ajaa autoa. Pelkään että teen jonkin virheen taas. 

Normal katastrof. Jospa kaikki menee hyvin.

Vierailija
10/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs M-sarjan bemarilla liikenteessä perseillyt jannu sai tappouhkauksia kun joku oli kuvannut ja julkaissut sosiaaliseen mediaan eikä ollut peittänyt rekkaria.

Vierailija
11/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Muskin toiminnasta sydämistyneet vassaritkaan eivät ymmärtäneet, että kamerat ja tallentava pilvipalvelu on Tesloissa vakiovarusteena. Kaikki Tesloja vahingoittavat saadaan kiinni.

Vierailija
12/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs M-sarjan bemarilla liikenteessä perseillyt jannu sai tappouhkauksia kun joku oli kuvannut ja julkaissut sosiaaliseen mediaan eikä ollut peittänyt rekkaria.

Oliko mitä tehnyt? Miksi sekoili?

Vierailija
13/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin kojelautakameran kuus vuotta sitten kun vakuutusyhtiö suositteli. Tehtiin vajaan kymmenentuhannen kilsan roadtrip itänaapuriin. Siellä ei sattunut yhtään edes vähänkään vaarallista tilannetta, mielenkiintoista oli kyllä. Pääteltiin että syynä voi olla että suurin osa autoilijoista on tavallisia fiksuja kansalaisia, ei vain varakkaita idiootteja niinkuin ennen. No, pätkiä olen koostanut ja kerännyt yli sata joissa rikotaan surutta liikennesääntöjä. Iso osa on jalankulkijoita ja pyöräilijöitä jotka poukkoilevat suojatielle katsomatta sivuilleen. Stop- merkkiä on yksi autoilija noudattanut lisäkseni...ja paljon muuta. Aineisto tulee nähtäville eräänä päivänä.

Vierailija
14/14 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vierailija kirjoitti:

Elon Muskin toiminnasta sydämistyneet vassaritkaan eivät ymmärtäneet, että kamerat ja tallentava pilvipalvelu on Tesloissa vakiovarusteena. Kaikki Tesloja vahingoittavat saadaan kiinni."

Myös kaikki Tesloilla perseilevät saadaan kiinni, koska kamerat kuvaavat myös ajon aikana nonstop. Ja näitä kuskeja Tesloissa riittää 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme