Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>>>ENSKATTARIEN LA-SU<<<

21.04.2007 |

Heipsis kaikille!

Taitaa väki olla peittojen alla kun en pinoa vielä löytänyt. Ulkona on kylläkin tosi kurja ilma niin ei mikään ihme, jos uni maittaa. Ihan kun syksy olisi tullut!

Voi Mooli, kiitos supparitoivotuksista. Mutta eipä tuo vauva muuta halua kuin viihtyä äiskän masussa. Illalla meinasi jo vähän huolestuttaa kun liikkeitä piti oikein tosissaan kuulostella. Samoin alkoi tämä aamu. Nyt on sentään jokunen kunnon muksaus tuntunut. Maanantaina heti aamusta mulla olisi neuvola, joten täytyy ottaa siellä puheeksi liikkeiden vähentyminen.

Nincalla taisi olla kiperiä puheluita äidin kanssa. Tsemppiä ja jaksamista. Minusta sinä olet oikeassa eli älä ota syytä niskoillesi, vaikka äitisi pahastuisi kun et jaksa moneen kertaan samoja asioita päivän aikana puhua. Onko muuten kyseessä ensimmäinen lapsenlapsi vanhemmillesi? Jos on, niin siellä varmaan käydään aikamoisilla ylikierroksilla tulevasta mummoudesta... Sinä olet jokatapauksessa tulevan vauvelin äiti ja hänelle paras sellainen. =)

Tälle päivälle ei ole mitään erityisiä suunnitelmia. Vähän tekisi mieli Messukeskuksessa lähteä käymään, mutta katsotaan nyt saadaanko aikaiseksi. Siellä kun on asumiseen, rakentamiseen yms liittyvät messut.

Hyvää oloa ja mieltä kaikille! Toivotaan että joku muukin eksyy linjoille...

t. iida-linnea 39+2

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui tuosta edellisestä viestistä, että älä Peipposka murehdi liikaa vaikka painosta olikin huomautettu neuvolassa! Kovin erilaisia suhtautumisia tuntuu olevan neuvoloiden tädeillä. Mulla painoa tullut huomattavasti enemmän kuin sulla eikä kertaakaan ole " motkotettu" . Ja hyvä niin, koska olen luonteeltani sellainen että stressaisin jokaista syömistä... Eli kun järkevästi syöt niin varmasti kaikki menee hyvin - missään nimessä ei dieetille saa rueta odottaessa!

Mukavaa shoppailureissua, toivottavasti löytyy kivoja juttuja! :)

t. iida-linnea

Vierailija
2/15 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hiljasta! Oltiin miehen kanssa koeajamassa autoa ja syömässä ja nyt vähän lepäilen ja sitten lenkille. Vaikkakin tosi huonosti taas tuli uni simmuun viime yönä...

I-L; eikö sanota, että vauva hiljenee, kun synnytys lähenee...? Psyykkaan sua ja samalla itseäni - meillä kaikki tuttavat sanovat että voivoi, ensisynnyttäjällä menee AINA yliaikaiseksi, tosi lohduttavaa, kun itsekin haluaisin babyn ulos viim. parin viikon päästä...

Tulkaahan neitoset nyt kanaville sieltä!

-mooli 37+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta äsken viestisi tuolta toiselta puolelta, olin eilen koko päivän kyläilemässä joten treffit jäi väliin, toivottavasti sait kuitenkin seuraa.

Jaksamisia, pian pääset tuonne toiselle puolelle !!

AA

Vierailija
4/15 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vähän kuulumisia täältäkin. Mulla on äiti kyläilemässä ja ollaan aika ahkerasti värkätty Kaverille kaikenlaista, mm. pinnasuojaa ensisänkyyn ym. Mieskin on viikonlopun poissa, niin että on oikein kunnon tällainen naisten vauva-suunnittelu-höpötys-viikonloppu ;)

Ehdin nyt sitten viime viikolla äippälomailla jo muutaman päivän, ja kyllähän siihen äkkiä tottui. Kamalasti oli tekemistä ja on vieläkin :) Pitää vaan muistaa aina välillä vähän löhöillä sohvallakin, kun kai tässä lomalla olis tarkoitus kerätä niitä voimiakin.

Miten muuten teillä pidemmälle ehtineillä, muistatteko missä vaiheessa teillä maha on valahtanut alas, niin kuin sen lopussa kai kuuluukin tehdä? Minun maha nimittäin laskeutui ihan selvästi tuossa vajaa kaksi viikkoa sitten ja on roikkunut nyt sen jälkeen ihan tuolla alhaalla. Ainoat äitiysfarkutkin lakkasi mahtumasta päälle kun kiristävät nyt alamahasta! Neuvoloissa on ollut nyt pitempi tauko neuvolatädin loman takia niin että en ole päässyt sieltä kysymään, mutta mietityttää vähän, että onko tuo ihan normaali aika mahalla laskeutua?

Onnea vielä oikein kovasti nyyttinsä saaneille Mammikselle, Naukulle ja Leenikselle! Ja oikein ihanaa vauva-arkea!

Ja Iida-Linnealle suppareita kovasti! Toivottavasti vaavi päättäisi nyt lähipäivinä tulla maailmaan niin ei tarvitsisi enää siitä hiljaisuudestakaan olla huolissaan!

T: Meriheppa ja Kaveri, rv 35+1

Vierailija
5/15 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriheppa, minä oon vähän odotellut tuota mahan laskeutumista. Ainakin viime viikon neuvolakäynnillä nimittäin oli sf-mitta kasvanut sentillä. En tiedä olisiko nyt vähän alempana. Ajoittain tuntuu tuolla alhaalla ainakin siltä, että vauva painaa erilailla. MUTTA, tapasin juuri ystäviäni joilla kaikilla on jo yksi lapsi. Yksi heistä sanoi, että masu laskeutui vasta synnytyssairaalassa ja yksi taasen totesi, että useamman viikon maha roikkui hirmu alhaalla. Eli taitaa olla jälleen sellainen tosi yksilöllinen juttu tuo mahan laskeutuminen. Ihan niin kuin raskaudet ylipäätänsä. =)

Me ei sitten messuille lähdetty vaan päivä mennyt tässä kotosalla. Käytiin kylläkin kävelyllä. Pieni sade ei ollut esteenä ja tuntuikin hyvältä saada raitista ilmaa.

Leppoisaa lauantai-iltaa kaikille!

t. iida-linnea

Vierailija
6/15 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen vähän pidentämään viikonloppuketjua. Olen tosi huonosti kirjoitellut (taas) mutta lueskelen kyllä koko ajan kuulumisianne!

Millaista autoa mooli kävitte koeajamassa? Meillä on ollut pitkään iso auto, mutta tietty nyt kun on vauva tuloillaan, niin vaihdetaan pienempään, tai siis farmarista 5-oviseen. Loogista, eikö? No, tuohonkin kyllä vielä hyvin mahtuu vaunut sisään, niin ainakin mies lupasi...

Onnea merihepalle äippäloman alkamisesta! Ihana ajatus, että voi tehdä just sitä miltä tuntuu milloinkin hyvältä. Pelkään vaan, että mulla perilaiskuus vie sitten voiton, ja löhöän vaan kaiket päivät, enkä saa mitään enää tehtyä!

Meillä olisi kanssa liput tuonne iida-linnean mainitsemille asunto- ja rakennusmessuille, mutta enpä tiedä tuleeko huomennakaan lähdettyä. Olen vähän huono messukävijä, väsyn aina nopeasti, enkä jaksa enää muutaman ständin jälkeen innostua. Suppareita sinulle!

Täällä toinen neuvola takana. Syke jumpsutti 160 lyöntiä minuutissa ja kaikki muutkin arvot olivat ok. Valitettavasti käynti ei ollut yhtään sen hedelmällisempi kuin viimeksikään: mulla on siis tosi nuori terveydenhoitaja ja tuntuu, että ei oikein osaa kysyä mitään, ja mä olen itse vähän huono alkamaan tilittää kaikista tuntemuksistani. Ainoa kysymys mitä se kysyi multa koko käynnin aikana oli, että " miten voit" . Jotenkin odotan vaan enemmän, tuntuu siltä, että jos kaikki ei olisikaan ok, niin miten osaisi sitten asiaa viedä eteenpäin. No, onneksi tähän mennessä kaikki on mennyt just niinkuin pitää, ja mulla on aika vahva tukiverkko ystäviä ja sisaruksia, joilla on lapsia ja siten kokemusta jaettavana. Ja täältäkin saa aina hienoja neuvoja, kiitos teille kaikille siitä!

Kävin tänään vähän hypistelemässä äitiysvaatteita. En kyllä ostanut vielä mitään, jotenkin en yhtään osaa. Omat vaatteet menevät vielä päälle, paitsi jotkut housut vähän kiristävät. Aika pian varmaan joutuu jo joitakin hankintojakin tekemään. Onneksi olen matalien housujen ystävä, joten se auttaa ainakin vähän pidemmälle noiden nykyisten vaatteiden kanssa.

Mukavaa viikonloppua kaikille, ihanaa kun sataa ja pöly vähän laskeutuu!

Bianco 13+4

Vierailija
7/15 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitokset tuestanne. Onneksi tänne pystyy valittamaan omaa huonoa oloaan. Asiat ovat taasen äidin kanssa " sovittu" . Odottaen taasen seuraavaa riitaa/yhteenottoa.

Ja kyllä vanhemmilleni kyseessä on ensimmäinen lapsenlapsi. Ja äitini todellakin höyryää asiasta. Toisaalta tietty ihan ymmärrettävääkin. Isä ottaa asian taasen omaan tyyliinsä. Ei päällepäin intoile.

Muutoinkin kun mainitsin noista joko-kyselijöistä, niin muut kyselijät ovat olleet sitten miehen puolelta anoppi ja miehen sisko sekä loput kavereita..

Mutta se siitä. Lieköhän tuolla sateisella kelillä vaikutusta, kun tuntuu koko ajan kaamea väsymys. Hyvä että jaksaa silmiään pitää auki. Parin tunnin päivätorkutkin otin miehen seurassa, kun töistä kotiutui.

Nyt pitäis jaksaa lähteä laittamaan jotakin ruokaa..Palaillaan

-Ninca ja liikkuvainen Rimpula 36+1-

Vierailija
8/15 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Tuppaudun TAAS tänne kun on vähän aikaa, mies jututtaa & hoitaa neitiä.. ;) Enhän mä lähde kulumallakaan.. hih!

Ei oo Riikka vielä tänne laittanut vauvauutisiaan, joten minä toimin nyt sit viestin tuojana.. RIIKKA ¿ ONNEA HIRMUISASTI PIKKU D:N SYNTYMÄN JOHDOSTA!!! :))) Oonkin yrittänyt käydä urkkimassa josko sultakin olisi vauvauutisia. Niin se vain joskus tuo synnytys venyy ja yllätyksiä tulee matkan varrella. Onneksi kuitenkin teilläkin loppu hyvin, kaikki hyvin! :) Jaksamusta sinne sen haavan kanssa! Voin lohduttaa että mulla ainakin on jo tänään HUOMATTAVASTI parempi olo ja haava ei ole enää niin kipeä, lähinnä turta.. Ihanaa vauva-arkea sinne! Ja muista tulla turisemaan vauva-puolelle kun jaksat ja ehdit..

IIDA-LINNEA ¿ päädyittekö messuille? Mun isä on siellä ja sanoi että ihan hyvät messut (se myy valmistalopaketteja).. Tosin en mä ainakaan ois noilla samoilla viikoilla jaksanut lähteä lyllertämään. TSEMPITYKSIÄ ja suppareita sulle * sup sup sup *

PEIPPOSKA ¿ olit murehtinut painosta. Ei kannata. Itse sain painoa n. 15kg ja nyt on lähtenyt jo 11kg pois. Eiköhän loput 4kg lähde sit kun päästään neidin kanssa vaunulenkeille. :)

MERIHEPPA ¿ mulla ei maha ehtinyt laskeutua ollenkaan.. ¿Kuvittelin¿ niin jossain rv 38 paikkeilla, mutta taisi olla toiveajattelua silloin..

BIANCO ¿ mä kävin shoppaamassa ekat mammavaatteet joskus rv 15 tienoilla. Siskoni kanssa hekoteltiin ihanille mammafarkuille kun näytti niin koomisilta. Olin kyllä H&M mammavaatteiden suurkuluttaja ja nautin todella niistä housuista, ei kiristänyt eikä puristanut. :)

NINCA ¿ kiva kun saitte ¿sovittua¿ äidin kanssa. Varmasti vähän hankalaa sanoa omalle äidille, mutta kannattaa sanoa miltä susta itsestä tuntuu niin ehkä sitten ei tulisi kurjia ¿riitoja¿. Teilläkin on Rimpulan kanssa jo hurjat viikot! Uskomatonta kyllä miten aika menee.. :)

Meille tuleekin tänään vähän vieraita.. Saa nähdä jaksaako neiti edustaa vai näyttääkö kuinka paljon hänestä lähtee ääntä! ;) Mukavaa sunnuntaita ja voikaa paksusti!

Mammis + Tiitiäinen 10 pv :)

P.S. Laitoinpa pari uutta kuvaa ¿ saa käydä kurkkimassa! :) http://s162.photobucket.com/albums/t272/Mammanalku77/ [/color]

Vierailija
9/15 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihkua, kun tänään on auringonpaiste!!!

Kohtalaisesti nukuttu yö takana, joten taas kelpaa...

Päästin miehen eilen iltaa istumaan kaverin kanssa, kun ajattelin, että sen pää halkeaa muuten...mutta asetin tietyn kotiintuloajan ja hyvin piti sen, hi-hii, mikä stryranki meikä on...

Kiva kuulla MAMMIKSEN kuulumisia, mukavasti on tiitiäisen kanssa lähtenyt sujumaan! Ja tosi sööttejä kuvia...katsoin vielä tiitiäisen huonettakin ja kyllä tiitiäisen siellä kelpaa köllötellä!!!

Hyvä, että NINCA oli saanut asiat järjestykseen...mulla vähän päinvastainen tilanne - oma äiti ei niin kovin kiinnostunut tulevasta ensimmäisestä lapsenlapsestaan, mutta ehkä sitten kun se syntyy...

PEIPPOSKALLE vielä kiloista, että älähän huoli, niin kuin MAMMIS jo sanoikin. Tosiaan se 10 kg ainakin jäänee synnärille ja loput lähtee siinä vauva-arjen alkutaipaleella! Näin ihan kaikki ovat vakuuttaneet;=)

Mikäs on I-L:n vointi tänään?

MERIHEPPA; olin " unohtanut" sut tästä tästä seuraavaksi synnyttävästä enskajoukosta!! Onnea äippäloman alkamisen johdosta, tää on kivaa;=)

Pitiköhän vielä muuta...tänään ohjelmassa ulkoilua, ulkoilua ja ulkoilua. Huomenna ip neuvolaan - taisi I-L:kin olla aamulla neuvola?

Nautitaan sunnuntaista!!

-mooli 37+2

Vierailija
10/15 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että nlassa kaikki hyvin! Ja kyllä se suhde " tädin" kanssa siitä muotoutuu...mulla on tosi kokeneen oloinen, ehkä n. 35-40 v. terkka, joka on mukava, mutta jotenkin aina tuntuu, että on niin kuin liukuhihnalla - nopeasti sisään ja ulos...mutta eipä mulla kummempia ongelmia ole ollutkaan, joihin puuttua ja toisaalta olen käynyt niin monta kertaa ultrassa yksityisellä, joten näkeehän se terkka nla-kortista, että kaikki hyvin...enkä toisaalta tykkäisi liian lähelle tunkevasta terkasta, joten varmaan toi nykyinen on optimaalinen, koska ainakin kokemusta arvostan!

Meillä on joka tapauksessa autonvaihto edessä viim. kesäkuussa, joten nyt ollaan tuumittu nykyisen mallin farkkua tai sitten uudesta merkistä katumaasturia. Eilen ajettiin Chevrolet Captiva, joka oli ihan ok, mutta ei täytä meidän laatuvaatimuksia;=) Mitä todennäköisemmin päädytään farkkuun ja hankitaan sitten taas 3 vuoden päästä isompi, jos lapsia lisää siunaantuu;=) Yllättävän pieniä on autoissa tavaratilat, jos ajattelee vaunujen/rattaiden lisäksi joitakin harrastuskamoja ja muut kassit, vaikka lähtis vaan viikonloppureissuun. Meillä ainakin korkeussuunnassa noi vaunut vaatii tilaa. No, me kyllä mahduttiin 70-luvulla 4-henkisenä perheenä pieneen datsuniin ihan hyvin;=) Nykyään vaan kaikilla on kauhean isot autot...ja millä ihmeen rahalla...?

Niin, onnea vielä " turvallisemmille" viikoille pääsemisestä, nyt rv:t lähtevätkin kertymään tosi nopsaan!!!

nyt jätän palstatilaa muillekin;=)

-m

Vierailija
11/15 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Mammis, kyllä teillä on suloinen neiti. Ja varmasti ne messut olisi olleet hyvät mutta emme sinne sitten suunnanneet. En varmaan kovin kauaa olisi jaksanut siellä kiertää.

Mooli, vointi täällä entisenlainen. Yöllä sain nukuttua vaikka vessassa pitikin rampata ennätykselliset kolme kertaa... Vauva on pitänyt tänään taas entisenlaista menoa masussa. Pikkuisen välillä juilii tuolla alhaalla. Liekö sitä päätään pikkuinen tunkisi lähtöpaikoilleen. Ja oikein muistit, huomenna heti aamusta neuvolaan suuntaan. =)

Ilma on niin kaunis, että lähdetään käymään pikkukävelyllä miehen kanssa. Täytyy kylläkin pistää vaatetta kunnolla päälle, koska lämmin ei ole auringonpaisteesta huolimatta.

Voikaa hyvin kanssaodottajat. =)

t. iida-linnea 39+3

Vierailija
12/15 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Nolona tulen taas jotain tänne sepustamaan kun en ole malttanut koneen ääressä istuskella joten en taas tiedä ensikoiden kuulumisista hölkäsen pöläystä...

Mulle on nyt tullut joku ihmeen energiapiikki ja tekee vaan mieli touhuta koko ajan kaikenlaista, varsinkin ulkona olen kantanut kiviä kukkapenkkien ympärille ja haravoinut pihaa, ja tietty koiran kanssa ulkoillut muutenkin. Si-nivelestä johtuvat kivut ovat laantuneet eikä kävely siis näin ollen enää aiheuta lonkkakipuja, mutta masu kyllä jo painaa sen verran että meinaa vetää selkää notkolle ja alaselkää jomottaa aika-ajoin. Muuten olo mitä mainioin ja töissä olen jaksanut käydä ja yritän vielä pystyä 4.6 asti käymään ennen kuin jään vuosilomalle ja sitten heti perään äitiyslomalle.

Hankintojakin on tullut vauvalle jo tehtyä, huusin huuto.netistä vauvelille pilkkahintaan ihanat Emmaljungan yhdistelmävaunut, tosi hyväkuntoiset ja mukaan tuli paljon lisävarusteita. Lisäksi olen roudannut jo oman entisen hoitopöydän meidän makkariin, tarkoitus olisi maalata itse taso uudestaan kunhan tässä malttaa keskittyä siihen. Samoin oma vanha pinnasänkyni odottaa vanhempien aitassa maalausurakkaa. Tuliterä (vuoden 2006 malli) turvaistuin saatiin ystäväpariskunnalta lainaksi kun heidän vuoden ikäinen tyttärensä ei enää siihen mahdu. Vaatteita olen ostellut muutamia uutena ja kirppareiltakin ja ensi viikonloppuna olen menossa Joensuun raviradalla olevalle lastenvaatekirpputorille hamstraamaan! :) Sit on tullut hankittua jo mm. liivinsuojuksia, rintakumit, maidonkerääjä, vaippoja, hoitolaukun ym. valmiiksi ettei tarvii kaikkea kerta rytinällä syöksyä ostamaan. Sähkökäyttöisen rintapumpun saan senkin ystävältä lainaan, samoin tuliteriä tuttipulloja ja tutteja koska heidän lapsensa ei suostunut pullosta syömään eikä tutitkaan kelvanneet. Kiva tehdä nän pikku hiljaa hankintoja ja laitella kaikkea vauvaa varten valmiiksi. Eipähän tule kiirus sitten loppuajasta. Eihän tässä enää olekaan kuin pari kuukautta aikaa laitella ja ainakin toivon mukaan muksu olisi jo heinäkuun puolella maailmassa!

Kova jumppaaminen masussa käy, Vimpula taitaa olla yhtä virkeällä päällä kuin äitykkäkin! Mutta nyt lähden tästä taas ulos ja otan haravan käteen! Mitenköhän sitä malttaisi välillä olla sisälläkin ja tarttua imuriin... Koiran ja kissan karvoja kämppä täynnä, niillä kun on kaikilla nyt vielä karvanlähtö! Yritän malttaa ensi viikolla tulla kertomaan neuvolakuulumisia. Heips siihen saakka!

Vilkutuksia kaikille ja paljon onnea kaikille nyyttinsä hakeneille!

T:Titi ja Vimpula rv27+0[/color]

Vierailija
13/15 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeesti piti tulla sisälle käymään enskojen juttuja lukemaan. Ja olihan täällä muutama posti tullutkin :). Mukavaa, kun Titi-uukin olit käynyt morottamassa. Täytyy kyllä Titi myöntää, että ulkona on sen verran ihana ilma, että meinasin minäkin vaan nopsaan käydä lukemassa, mutta päätin sitten kuitenkin myös kirjoittaa. Muista sitten, ettei saa olla liian urhea töissä! Jos alkaa väsyttämään tai ei tunnu muuten hyvälle, niin sairaslomaa vain pyytämään. Tärkeintä on, että äidillä ja vauvalla on kaikki hyvin. Itsekin olen nyt kieltäytynyt suurimmasta osasta työmatkoja - ei kertakaikkiaan jaksa enää olla reissussa. Yhtään saikkupäivää ei ole vielä (kop-kop-kop - koputtaa puuta) joutunut pitämään.

Iida-Linnealle, Moolille ja Mammikselle kiitoksia noista painonnousu kommenteista. Uskomattomalla vauhdilla oot mammis saanut kilot pudotettua! Eiköhän tosiaan loputkin lähde, kun pääset vauvan kanssa liikkeelle. Mua ei siis itseäni kauheasti ahdista, kun en mitenkään " pläskiltä" näytä, mutta neuvolantäti kyllä onnistui pelottamaan hyvin sokeripuheillaan. Noh - yritän syödä terveellisemmin, mutta en todellakaan ala kotona puntarilla juoksemaan!!

Tässä muutama kuva tästä valtavasti massusta. Taidan siirtyä ulos ihmettelemään linnun laulua. http://kuvablogi.com/nayta/332406/

Peipposka ja vaavi 30+2 (enää kuukausi mammalomaan!!! JIPPII!)

Vierailija
14/15 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bianco mukavaa, että neuvolassa kaikki hyvin. Ikävä vain jos tuntuu, että käynneiltä ei saa irti sitä mitä haluaa nimim. kokemusta on. Äitiysvaatteitakin olit käynyt katsomassa. Ei kun vain hommaamaan sitten kun siltä tuntuu. Itsellä, kun tuo massu pysyi hyvin pitkään piilossa niin taisi olla jo lähemmäs 25 viikkoa täynnä ennen kuin äitiysvaatteita lähinnä housuja tarvitsin.

Mammikselle kiitokset viestintuojan tehtävästä ja sitä myöten onnitelut Riikalle nyytistä!!

Muutoinkin mukava, että Mammis käyt täällä meitä vielä tervehtimässä.

Autonvaihto taitaa olla useammallakin ajatuksena. Mooli oli käynyt jo koeajamassakin autoja. Meillä olisi kanssa autonvaihto edessä. Ei vain oikein tiedetä, että kumpi autoista vaihdetaan. Vähintään farkku sen olisi oltava. Tällä hetkellä meidän toinen auto on jo farkku, mut mietitään vaihdetaanko toinenkin farkuksi. Jotenkin tuntuu jo nyt liikkuessa, että auto on täynnä tavaraa (2 koiraa+kampeet), niin entäs sitten vauvan kanssa.

Iida-Linnea saanut nukuttua hyvin. Jospa se keho siitä keräilee voimia tulevaan..

Ja Titi voisi varmaan antaa mullekin sitä energiaansa. Itsellä se tuntuu olevan edelleen kadoksissa. Liekö sit jonkinlaisesta alakuloisuudesta jo kyse tai jotain. Jotenkin vain tuntuu, että tämä raskaanaolo saisi jo riittää. Ja vaikka itse olen koko ajan laskenut, että ¿yli mennään¿ ja se kaks viikkoa, niin silti tuntuu ettei jaksa. No, eiköhän tämä tästä saisihan tuo kuitenkin vielä hetken massussa kasvaa.

Peipposkallakin ne vain viikot kasvaa. Ja tuosta painoasiasta. Anna vain mennä sen terkan sanat toisesta korvasta sisään ja saman tien toisesta ulos. Osa terkoista tahtoo olla vain tarkempia tuosta painoasiasta kuin toiset. Itsellä oli se kanta töissä ollessa, että enemminkin katsoi kokonaisuutta kuin vain tuijottaa lukuja. Turvotukset, äidin ja vauvan vointi jne..vaikuttivat enemmän kuin yksittäinen luku jossakin vaa¿assa. Ja kyllä se paino siitä sitten lähtee, kun vauva syntyy. Monihan sen on jo todennut. Itsekin siihen luotan.

( . ) Tässä olen itse nyt illan mittaan miettinyt, ett pitäiskö soittaa synnärille ja kysäistä, kun Rimpula on jostakin syystä ollut tämän päivän kovin hiljainen. Vain ihan yksittäisiä liikkeitä tuntunut. Normaalisti kun liikkuu todella paljon. En sit tiedä, ett pyytäisivätkö käymään käyrillä. Toisaalta luulen, ett jos soitan ja sinne menen niin sitten alkaa sellainen show tuolla mahassa, että saan vain typerän vaikutelman..Toisaalta taasen huolettaa, ett miks toinen ei liiku??

Täytyy vielä pohtia tilannetta. Mieskin kehno on taasen päivystysvuorossa, joten yksin joutuisi lähtemään.

-Ninca ja Rimpula 36+2-

Vierailija
15/15 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla kurkkaamaan, jotta lähditköhän synnärillä käymään vai saitko vauvan liikkeet tuntumaan? Toivottavasti siellä kaikki on ok.

24 katsottu ja nyt nukkumaan. Piti laittaa nimittäin kello ihan herättämään,jotta kerkiän neuvolaan ajoissa.

Kauniita unia kaikille,

t. iida-linnea