Ihmissuhteissa semisti alkanut ottamaan aivoon
Kun suhde ei ole onnistuvinaan jonkun asian vuoksi, olkoon vaikka seksi- tai lisääntymishalujen yhteensopimattomuus, no erotaan että voidaan hakea sitä sopivampaa. Myöhemmin paljastuu että exällä asiat onkin kääntyneet ihan päälaelleen ja nuo asiat ei enää olisikaan mitään ongelmia jos oltaisiin vielä yrittämässä. Vai oliko se vain tekosyy että pääsee minusta eroon? Itselläni on edelleen ihan samat libidot ja lisääntymissuunnitelmat, mutta exillä heittäneet aivan kuperkeikkaa. Eräänkin päästin menemään koska halusi lapsia ja minä en. No nyt kuuluu sieltä päin juttua ettei hänestä olekaan vanhemmaksi. No kiva juttu, mutta eipähän tarvi minun kanssa enää olla.
Kommentit (7)
Ihmisethän ole aina niin selvillä siitä mitä haluavat edes.
Onko joku syy ettei voisi palata taas yrittämään nyt kun viivat kohtaa, vai muuttuisiko taas mieli jos menisit ehdottelemaan että "eijeijei kyllä minä haluankin taas lapsia".
Eikös tuosta ollut jossain lehdessä juuri artikkeli, että suhteissa on yleensä kysymys ajoituksesta? Sillä hetkellä elämässä ei halua jotain, ja seuraavassa hetkessä voikin haluta.
Arpapeliä.
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää ihmissuhde
Alkaa jo ällöttää tuo sana monet yhdistää sen parisuhteeseen ja romantiikkaan vaikka se on paljon muutakin
No voih.
Itsellä on myös melko kiveen hakattuja olleet asiat ja kummastuttaa katsella tuollaista kaikenlaista tuuliviireilyä. Viitsiikö siinä mihinkään alkaakaan kun ei tiedä milloin toisella muuttuu mieli ja haluaakin taas jotain muuta.
Ne ei vain tykänneet susta tarpeeksi.