Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (18672)
Eli vÀsyksissÀ vaan. EikÀ edes itse asiaan. Muusta kÀyvÀn tilan rajalla jÀnnÀstÀkin voi tulla kuormittavaa ja vaikka asian ydin kantaisikin oikeasti heikoilla olemisen yli, ei puitteissa pÀÀse siihen juurikaan nojaamaan. SitÀ vaan koittaa edustaa, pointin puolesta. :P
Aiotko itkettÀÀ mua vai taas <3
Kivaa pĂ€ivÀÀ..-Anneli đ
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapanani. Olen minÀkin itkenyt hÀnen vuokseen yhden purollisen.
Vierailija kirjoitti:
Eli vÀsyksissÀ vaan. EikÀ edes itse asiaan. Muusta kÀyvÀn tilan rajalla jÀnnÀstÀkin voi tulla kuormittavaa ja vaikka asian ydin kantaisikin oikeasti heikoilla olemisen yli, ei puitteissa pÀÀse siihen juurikaan nojaamaan. SitÀ vaan koittaa edustaa, pointin puolesta. :P
Just niinku samaa ajattelin. Tai jotain sinne pĂ€in, ehkĂ€ en kumminkaan. Mutta silti. đ€
Olen romuna kuin puristimen kautta kulkenut Toyota Corollan neljÀnnen sukupolven edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sÀ parut, ei siihen ihmeitÀ tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Uhriutujat ry.n kokousko tÀÀllÀ on?
Ilmeisesti kun puheenjohtajakin nÀkyy saapuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tÀnne ilmestyy aina haukkuja meidÀn tapaamisen jÀlkeen! EttÀ niin.
Ei ole todellista đ€Šđ» Onko pienintĂ€kÀÀn mahdollisuutta ettĂ€ asia olisi sattumaa.
Ei ole!
Minulla ei ole kirjaa tai kirjanalkua. Kaikki mitÀ oli, tuhoutui vahingossa omassa toiminnassani toisena talvena kun sairastuin vakavasti henkisesti ja uskoin kamaliin asioihin... Kerroin sinulle kaivattuni aikanaan kirjoittamisunelmastani, mutta en halua, ettÀ uskot mihinkÀÀn mitÀ ei oikeasti ole. Elokuvanomaista mielikuvitusta riittÀÀ, mutta voimia ja paloa kirjoittamiseen ja kirjallisen ilmaisun kehittÀmiseen ei ole ollut. On minulla unelmia... En vain löydÀ perille, ainakaan toistaiseksi. Ja toisaalta, luulenpa, ettÀ ihan sama mitÀ kirjoitan, se ei koskaan saavuta sitÀ yleisöÀ, jonka sen toivoisin saavuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehet ovat rypÀleitÀ, vanhoina rusinoita.
Itseasiassa sopii naisiin huomattavasti paremmin
Kulta, oletkohan siellĂ€ tĂ€nÀÀn? En taida ehtiĂ€ mukaan vaikka haluaisin. NĂ€hdÀÀn myöhemmin tĂ€llĂ€ viikolla đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehet ovat rypÀleitÀ, vanhoina rusinoita.
Itseasiassa sopii naisiin huomattavasti paremmin
Ne onkin housuissa.
sivullinen
"SitÀ nÀkee lukemattomia fiksuja miehiÀ typerien naikkosten kainalossa, mutta eipÀ juuri koskaan typerÀÀ miestÀ terÀvÀn naisen kainalossa." - Clint Eastwood
Vierailija kirjoitti:
"SitÀ nÀkee lukemattomia fiksuja miehiÀ typerien naikkosten kainalossa, mutta eipÀ juuri koskaan typerÀÀ miestÀ terÀvÀn naisen kainalossa." - Clint Eastwood
Elimme eksÀni kanssa tavallista perhe-elÀmÀÀ joten ymmÀrrettÀvÀsti aina ei kaikkea nÀe. Kannattaa myös kuunnella muita.
Vierailija kirjoitti:
SitÀ nÀkee molempia - MinÀ
Osa 2 alkaa olla valmis. Kiitos muusalle.