Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (15812)
Kirjoitan tÀnne ihan mitÀ huvittaa, vaikka pesukoneen kÀyttöohjeet. En kysele siihen muilta lupaa.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ se tÀÀllÀ kÀymÀtön kaivattu varmasti nyt mustasukkaisuuksissaan ottaa yhteyttÀ, kun ilmoitit ettÀ menet Tinderiin! Hui!
Katso vaikka saippuasarjoja, niin saat tÀytettÀ tyhjyyteesi.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ki tunnen itteni idiootiks!!! Ha ha!! mut nii
SinĂ€ đđ€Ł minĂ€ myös!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tÀnne ihan mitÀ huvittaa, vaikka pesukoneen kÀyttöohjeet. En kysele siihen muilta lupaa.
Toisille on vaikeampaa ymmĂ€rtÀÀ tehtĂ€vĂ€nantoa. Ăidinkielen kokeessa ohi aiheen kirjoittamisesta saa hylsyn.
"Kirjoitan tÀnne ihan mitÀ huvittaa, vaikka pesukoneen kÀyttöohjeet. En kysele siihen muilta lupaa."
Ja siksi vietÀt elÀmÀsi palstaillen, oikeiden, merkityksellisten ihmissuhteiden sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ puoli siinÀ vallan kaappauksessa on kuitenkin se ettÀ hyvin on mennyt valtiovallalla. SiitÀ on Jumalaa kiittÀminen. Kaikesta ÀrsyttÀvyydestÀnsÀkin huolimatta hÀn on selviytynyt hyvin ja selviytyy jatkossakin joka tuo minulle vapautta valita esimerkiksi työtehtÀviÀ. TÀytyy aina löytÀÀ hyviÀkin puolia asioista. Kun huomasin mitÀ tapahtuu, tajusin ettÀ on pelastettava oma talous. Kuten KenttÀmaan Sarikin totesi, isÀllÀ on valta pitÀÀ kaikki itsellÀÀn ja isÀn mukaan on mentÀvÀ. TÀmÀ on kuulemma yhdessÀ sopimista.
LÀÀkkeet unohtui?
En tarvitse sellaisia edelleenkÀÀn. Palstalla kirjoittavat myös psyykkisesti terveet jÀrkevÀt ihmiset. Lukemalla neutraalisti asioita ja keskittymÀllÀ niihin tÀmÀn voi ihan havaita kuka tahansa.
Söin kaksi Runebergin torttua ja join ison kupillisen kahvia. Ihana vapaapÀivÀ, saa ottaa rennosti.
Nonniisa! Kokeileppa laittaa wa! Ei tuu perille!!! Mulle riitti
Eilen siivosin kodin, on ihanan puhdasta.
Huomenna voisi valmistaa vaikka jotain hyvÀÀ keittoa. Kala- tai jauhelihakeitto.
Narsisti sekosi vaihteeksi, lol. "minÀ minÀ minÀ!! minÀ teen mitÀ lystÀÀn!! miksi kiusaatte vaikken ota lainkaan huomioon muita ihmisiÀ ja ajattelen vain itseÀni??" Iltaseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on toivoa.
Uskotko itse, ettÀ tÀstÀ tulee jotakin? SinÀ itse asiassa tiedÀt, tuleeko vai ei.
Tuleetulee. Aina on tullut, kun on pantu tulemaanđ
TĂ€mĂ€ pusu đ lĂ€htee Turkuun. Vastaanottaja upea ruotsinkielinen opettajanainen.
Vierailija kirjoitti:
Eilen siivosin kodin, on ihanan puhdasta.
Mun pitÀis siivota tÀnÀÀn ja laittaa vielÀ ruokaakin. Olen nukkunut tosi huonosti muutamia öitÀ ja nyt on vain vÀsymys, kylmÀ ja pÀÀtÀ hieman sÀrkee mutta toivon tÀmÀn loppuvan pian. Eilen kyllÀ puuhastelin mitÀ nyt kykenin. KÀvÀisin LidlissÀ juuri ja söin Digestive keksejÀ, niitÀ edullisempia versioita vÀlipalaksi. Pyykit kuivuvat ja pölyttÀvÀt taas lisÀÀ.
Olisitpa lĂ€hellĂ€ni peiton alla đ€
Vierailija kirjoitti:
Huomenna voisi valmistaa vaikka jotain hyvÀÀ keittoa. Kala- tai jauhelihakeitto.
Söin juuri seikeittoa viime viikolla, oli kieltÀmÀttÀ hyvÀÀ.
Kuinka laimea elÀmÀ, kun ainoat asiat mistÀ puhua ovat siivoaminen ja jonkun ankean keiton tekeminen, lol.
LÀÀkkeet unohtui?