Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6114)
TerveisiÀ, musiikkilöytö.
Rakastuin ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
G: Oletko joskus jÀttÀnyt tilaisuuden kÀyttÀmÀttÀ kaivattusi vuoksi ja myöhemmin katunut sitÀ?
En oikeastaan ole katunut, mutta olen ainakin kerran tehnyt niin. Olin sitÀ ennen tehnyt itse selkeÀn aloitteen, jonka hÀn jÀtti ilmaan, enkÀ halunnut hÀnen nÀkevÀn minua itkemÀssÀ. Myöhemmin selvisi, ettÀ hÀn oli valehdellut parisuhdestatuksestaan, joten se menikin sitten ihan oikein. EhkÀ muutamia kertoja sen jÀlkeenkin, tai ainakin luulen, ettÀ hÀn olisi saattanut olla kyseessÀ. En tiedÀ hÀnen nykyistÀ parisuhdetilannettaan.
Montako kallea? Montako kallen kaipaajaa?
đŒ kalle itte
đœ kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kunnioituksesta, ettÀ pysyt kaukana minusta. Toivottavasti nÀin jatkossakin.
En haluaisi pysyÀ kaukana, koska rakastan sua. VÀlttelen sua, sulle viestittelyÀ ja kaikkea sinuun liittyvÀÀ parhaani mukaan. En aina siinÀ onnistu, mutta yritÀn... ja vaikeaa se on koska omassa pÀÀssÀni, tunteissani ja sydÀmessÀni me voitais tehdÀ yhdessÀ juttuja, jotka olisivat mulle tÀrkeitÀ.
Aistin sen tosin selvÀsti ettei sua kiinnosta ja en edes ihmettele asiaa. TyöstÀn aktiivisen vastentahtoisesti itseÀni poispÀin.
Kiinnostaa kyllÀ. MinÀ myös vÀlttelen sinua, vaikka rakastan.
EhkÀ jonain ajan hetkenÀ me uskalletaan olla molemmat yhtÀaikaisesti rohkeita. SiitÀ vois
Avitan pelaamalla hieman painotetuilla nopilla, mutta liian jÀrjestetyt pelit ovat laittomia.
KyllÀ minÀ rakastan työtÀni, mutta nyt alkaa olla liikaa kaikkea. Iltaisin haluaisin vain nukahtaa klo 17. Olet salainen voimanlÀheeni, E, silloin kun mitÀÀn ei enÀÀ jaksa. PistÀn silmÀt kiinni ja haaveilen, ettÀ olet vieressÀ. Sori kun tÀlleen vÀÀrinkÀytÀn sun ihanuuttasi. My drug. <3 -erittÀin vÀsynyt nainen-
Kommunikaatio tökkii vielÀ? Kosketa mua.
Vierailija kirjoitti:
Kommunikaatio tökkii vielÀ? Kosketa mua.
đ€Č
Olin tĂ€nÀÀn vĂ€synyt ja jĂ€nnitti nĂ€hdĂ€ sinut, varmaan vaikutin jopa tylyltĂ€ đ. Olisin halunnut nĂ€yttÀÀ enemmĂ€n
Voishan sitÀ sanoa ettei kiinnosta. Eikö? Reilua vain.
Vierailija kirjoitti:
Voishan sitÀ sanoa ettei kiinnosta. Eikö? Reilua vain.
Voishan sitÀ luulla ettÀ kiinnostaa jos luulet et se tÀÀllÀ ketjussa roikkuu niih
Vierailija kirjoitti:
Syötin meidĂ€t tekoĂ€lyyn ja en tiedĂ€ itkeĂ€kö vai nauraa. SydĂ€ntĂ€ sĂ€rkee vielĂ€ enemmĂ€n. đ
Kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole antanut itseni tuntea avoimesti lÀmpimiÀ tunteita sinua kohtaan.
Mikset?
Koska hÀn on liian eksyksissÀ ja tunnustuksista olisi vain haittaa.-ap
MillÀhÀn tavalla eksyksissÀ? Oletko sinÀ oikealla tiellÀ?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kohta nÀen ihanaa. A.
đ„°đ
MitÀ haittaa siitÀ olisi, ettÀ toinen voisi kokea olevansa rakastettu?
Mieluummin pidÀtÀt rakkauden toiselta, vaikka tiedÀt, ettÀ se juuri puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Olin tĂ€nÀÀn vĂ€synyt ja jĂ€nnitti nĂ€hdĂ€ sinut, varmaan vaikutin jopa tylyltĂ€ đ. Olisin halunnut nĂ€yttÀÀ enemmĂ€n
EihÀn se aina lÀhe laukalle.
ttk