Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uskoa onnistumiseen, vaikka olen epÀonnistunut jo kolmesti kanssasi. Vaisto sanoo jotain muuta.
MitkÀ asiat lasket kolmeksi epÀonnistumiseksi?
Vierailija kirjoitti:
MÀ en osaa toimia ristiriitatilanteissa rakentavasti. MÀ suutun ja lÀhden pois lopullisesti. Mun on todella vaikea sietÀÀ huijareita, valehtelijoita, ilkeilijöitÀ, kaksinaamaista kÀytöstÀ.
Miks huijareiden, valehtelijoiden, ilkeilijöiden tai kaksinaamaisten kanssa pitÀisikÀÀn olla tekemisissÀ? En mÀ ainakaan oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uskoa onnistumiseen, vaikka olen epÀonnistunut jo kolmesti kanssasi. Vaisto sanoo jotain muuta.
MitÀ aiot seuraavaksi kokeilla?
Luovuttamista. Tyynyyn itkemistÀ.
MitÀ olet tehnyt, kun koet epÀonnistuneesi siinÀ, mitÀ teit?
IkÀvÀ sua ja kukaan ei vÀlitÀ, kaikkein vÀhiten sÀ. Meen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekosi sattui koska vÀlitin ja pÀÀtit mielummin kusettaa.
Ettet syyttÀis nyt vÀÀrÀÀ puuta?
Vierailija kirjoitti:
Ihannalle 46 vuotiaalle naiselle đ ja đč
Onko nainen Hanna?
Vierailija kirjoitti:
Onpa jÀÀtÀvÀ ikÀvÀ sinua tÀnÀÀn.
j
Ei kai ikÀvÀ meinaa pesiytyÀ pysyvÀsti luihin ja ytimiin. SydÀn sykkii kai vielÀ lÀmpimÀsti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kysyÀ, oletko ajatellut erota, kun et ole nykyisessÀ suhteessasi onnellinen.
Se on kovasti harkinnassa, ei tÀmÀ enÀÀ ole ok. Kaikenlaista. YritÀn vielÀ joulun ajan pÀrjÀtÀ.
NiinpÀ, jouluna on ryhdistÀydyttÀvÀ ja yritettÀvÀ laittaa huolet hetkeksi syrjÀÀn. Haaveiltava salaa ja katseltava taivaalle, jos sitÀ samaa tÀhteÀ kaivattukin tÀhyilisi.
Huolet. Niin. Jouluuni on pesiytynyt paha ja minun olisi vain hymyiltÀvÀ. Otin eroamisen puheeksi. Lopputulos. Aloin saamaan vihjailuja henkirikoksista miten oli mm. jollakin aivan oikein puukottaa puolisoa kun jÀtti puolisonsa, mutta olipa tyhmÀ kun teki sen paikassa jossa oli todistajia. Lopulta jouluna kaiken rauhan keskellÀ sanoi laps
Asioilla on jouluna tapana kĂ€rjistyĂ€. Toivon, ettĂ€ teet nyt pÀÀtöksen, suunnitelman pahimman varalle. Eli suunnittelet kenen luo on mahdollista mennĂ€ tarvittaessa jos Ă€kkilĂ€htö tulee, ja sieltĂ€ soitat turvakotiin ja siirrytte sinne. ĂlĂ€ ota mitÀÀn mukaan, turvakodin vartijoiden kanssa voi hakea mitĂ€ tarvii, jĂ€lkeenpĂ€in. Kuuntele sun kehoa ja vaistoa. Fyys.pahoinvointi on aina merkki henkisestĂ€ vĂ€kivallasta. Keho reagoi. Itse aikoinaan lĂ€hdin viimeisillÀÀn raskaana, salaa pahoinpitelyn pÀÀtteeks. Mies oli ylĂ€kerrassa, otin lapset 2 mukaan ja ovesta ulos ja kaverin luo. Jalat ei meinannut toimia silkasta pelosta, tĂ€risin, ja hengitys ei kulkenut, kun kasasin lapsia eteisessĂ€. Synnytys kĂ€ynnistyi stressistĂ€ ja ajettiin turvakotiin satoja kilometrejĂ€, jĂ€tin lapset sinne ja sit takaisin omaan kaupunkiin synnyttĂ€mÀÀn. Kotiin en mennyt ennen kuin mies oli vaihtanut kirjansa pois asunnosta ja jĂ€ttĂ€nyt avaimet pöydĂ€lle. KyllĂ€ selviĂ€t, mut Ă€lĂ€ jĂ€tĂ€ liian myöhĂ€iseks pÀÀtöstĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Onpa jÀÀtÀvÀ ikÀvÀ sinua tÀnÀÀn.
j
Haliđ€
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ sua ja kukaan ei vÀlitÀ, kaikkein vÀhiten sÀ. Meen nukkumaan.
VĂ€litöntĂ€! Kukaan muu ei vĂ€litĂ€ sinusta yhtĂ€ paljon, ja saatan olla jopa oikeassa. đ
Leivoin ÀssiÀ rÀntÀsadepÀivÀn piristykseksi. Voisinpa pistÀÀ yhden ÀssÀn kaivatun taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ollu mies edellisessÀ elÀmÀssÀ
Kuinka niin?
đ