Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
JÀisitkö nukkumaan kaivattusi viereen yöksi jos hÀn tarjoaisi siihen mahdollisuutta?
Tietenkin! Voisin silitellÀ hÀnet uneen, jos se sopii. MikÀ olisi ihanampaa kuin kuunnella kaivatun unista tuhinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tÀmÀ sulle on ollut?
Yksi turha nettisivu muiden joukossa.
Miksi sitten tuhlaat aikaasi tÀÀllÀ?
Miksi poliittiset pÀÀttÀjÀ eivÀt kiellÀ tupakkaa ja alkoholia, vaikka kaikki tietÀvÀt, ettÀ ne ovat terveydelle haitallisia?
Miksi ihmiset syövÀt sokeria, vaikka se on epÀterveellistÀ ja sisÀltÀÀ pelkkiÀ tyhjiÀ kaloreita?
Miksi ihmiset edelleen matkustavat lentokoneilla ulkomaanlomille, vaikka tietÀvÀt ilmastonmuutoksesta ja siitÀ, ettÀ lentÀminen saastuttaa ja paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kysyÀ, oletko ajatellut erota, kun et ole nykyisessÀ suhteessasi onnellinen.
Se on kovasti harkinnassa, ei tÀmÀ enÀÀ ole ok. Kaikenlaista. YritÀn vielÀ joulun ajan pÀrjÀtÀ.
NiinpÀ, jouluna on ryhdistÀydyttÀvÀ ja yritettÀvÀ laittaa huolet hetkeksi syrjÀÀn. Haaveiltava salaa ja katseltava taivaalle, jos sitÀ samaa tÀhteÀ kaivattukin tÀhyilisi.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuosi on sitten meidÀn vuosi, eikö niin?
Sovittuđ
Haluaisin uskoa onnistumiseen, vaikka olen epÀonnistunut jo kolmesti kanssasi. Vaisto sanoo jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uskoa onnistumiseen, vaikka olen epÀonnistunut jo kolmesti kanssasi. Vaisto sanoo jotain muuta.
MitÀ aiot seuraavaksi kokeilla?
Aika siirtyÀ turvakotiin. SiellÀ voit keskustella uhista. TÀmÀ ei ole oikea paikka.
Oli vastaus ekaan. Olisin eronnut jos se olisi mahdollista turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Yritin ajatella jÀrkevÀsti ja olinkin jÀrjetön.
Hyvin sanottu
Vierailija kirjoitti:
NeljÀs kerta toden sanoo.
Vierailija kirjoitti:
JÀisitkö nukkumaan kaivattusi viereen yöksi jos hÀn tarjoaisi siihen mahdollisuutta?
JĂ€isin, jos se olisi mahdollista.
JÀrjettömien kanssa ei kannata pyöriÀ.
Kaivatulle yhtĂ€ mukavaa joulua kuin muilla oli pari vuotta sitten đ„°.
Ketjulle heipat đ.
Vierailija kirjoitti:
22.12.25
olen valmis
pÀiviin pidentyviin
2.6.26 olisi tiistai
SiinÀ on aikaa harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ aiot seuraavaksi kokeilla?
Luovuttamista. Tyynyyn itkemistÀ.
Lopulta niin vÀhÀn merkitsin hÀnelle. Tekee mieli luovuttaa elÀmÀssÀ kaikessa.
Ja eipÀ tÀllÀ kokemuksella jaksa enÀÀ mitÀÀn aloittaa alusta, aina, joka kerta.
MikÀÀn ei etene tai ala niin kyllÀ se epÀtoivo iskee toiveikkaaseenk7n ihmiseen.
Ja jos yritÀt edes puhua nÀistÀ niin sinut hylÀtÀÀn ja sinulle suututaan.
TÀÀltÀ terveisiÀ.