Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisipä vuoteen 2019.
Toivon samaa. Hypätään samaan DeLoreaniin.
Mitä tekisit toisin?
Vierailija kirjoitti:
Tätä törkeää kunnianloukkaamista hyvää ihmistä kohtaan on nyt ollut tolkuttoman pitkään. Jaksaako hän ennen pitkää sairaslomaa aloittaa oikeutta käymään. Ei luultavasti jaksa. Ne on raskaita prosesseja. Mutta rikos ei vanhene.
Hölömö. Minä uskon vain kostoon korkojen kera. Viranomaisten kautta rakas gaistus on liian lievä. Pilaa mulkun äpärän elämä niin voitat eniten.
Vierailija kirjoitti:
Savolaiset
Savo-karjala
On täällä sairasta sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisipä vuoteen 2019.
Toivon samaa. Hypätään samaan DeLoreaniin.
Mitä tekisit toisin?
Soittaisin ekana kiinaan että lopettakaa se lepakoiden syönti, ja varmuuden vuoksi vielä labraan että pitäkää ne ovet kiinni.
Sitten tunnustaisin rakkaalle tunteeni eräässä paikassa kun olimme Ruotsissa.💙
K
Mitähän nordmoja nää on?
Ellei nuorempi noin 30 ikäinen autisti n toiselta sivulta..Yksi epäilty. -sivulta molemmat sivut käytössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä törkeää kunnianloukkaamista hyvää ihmistä kohtaan on nyt ollut tolkuttoman pitkään. Jaksaako hän ennen pitkää sairaslomaa aloittaa oikeutta käymään. Ei luultavasti jaksa. Ne on raskaita prosesseja. Mutta rikos ei vanhene.
Hölömö. Minä uskon vain kostoon korkojen kera. Viranomaisten kautta rakas gaistus on liian lievä. Pilaa mulkun äpärän elämä niin voitat eniten.
Jos pää on pipi, kannattaa hakea apua. -sivu
On minulla todettu psykoosisairaus. Kenenköhän aiheuttama🤔
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin antaa tälle jutulle kesään asti aikaa edetä. Jos mitään ei tapahdu, niin sitten alan katsella muuta seuraa. Tinderit tulille jne.
Tuonhan se hitaasti eteneminen aiheuttaa. Niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kenen?
Savolaiset
Savo-karjala
Ei minulta.
- k4teusr4gen kohde
Mikä sinua vaivaa, rakas? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei anteeks E. Mutta voitko lopettaa tuon jankkaamisen.
Kuka E? Vähän tarkennusta ja mistä olet tehnyt oletuksia? Toivottavasti et ketjun perusteella. Harmittaa kun en saa selkeyttä enkä voi ilmaista itseäni oikeassa elämässä. Loppuisi tämäkin.
Jos oikean elämän puolella ei ole kommunikointia niin silloin voi tunnistaessaan hyvinkin tehdä päätelmät täällä kirjoitetusta.
Sivu.
Valitettavasti en saa kommunikaatioyhteyttä tosielämässä ja luulenpa ettei se ole toivottua. Haluaisin jättää tämän taakse, mutta harmittaa jos hän on yhdistänyt minua joihinkin toisiin ja saanut väärän käsityksen minusta (esim. että koko aika roikkuisin hänen perässään, olisin vastuuton elämässäni, yleisesti tietämätön tms.). Ei tässä muu auta kuin hyväksyä asia. Em
Mikä psykoosisairaus? Miten sellaisen voisi toinen aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Voiko kysyä että kuka on rakkaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kysyä että kuka on rakkaasi?
Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on ollut. Aika monella täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä psykoosisairaus? Miten sellaisen voisi toinen aiheuttaa?
Ei mitenkään. Vastuun siirtämistä toiselle.
Tulee melkein tippa linssiin. Arvostan.