Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Joku muu rakastaa sua enemmÀn.
Erikoinen rakkauden tunnustus. En tiedÀ, kuinka paljon rakastat, mutta tietÀÀkseni kukaan muu mies ei minua romanttisesti rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupuuro?
đ
đ
Voisin tehdÀ kaivatulle mut oon alottanu taas pÀtkÀpaaston ja en syö ite mitÀÀn aamuisin, juon vaan vettÀ ja mustaa kahvia.
Aamupuurolleđ, PĂ€tkĂ€paastolle ja kahville myös đ
Vierailija kirjoitti:
L. đ T.
Kiva kun joku hoitaa tÀn mun puolesta aina.
Kaikkihan me aina pÀtkÀpaastotaan syömisten vÀlillÀ. Jo on taas pitÀnyt keksiÀ uusia ulottuvuuksia omalle olemiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollut yhtÀÀn blingblingiÀ. Miten booooring, tavallinen Q.
Miks yritÀt puhua mulle?
Syön aamulla suolatonta kaurapuuroa ja laitan sÀÀstyneet rahat hyvÀntekevÀisyyteen. TÀmÀ tarina on tosi.
Kauniita unia kaivatulleni !
Voin rakastaa, mutta parisuhteeseen en halua.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ intuitiosi sanoo?
En minÀ sitÀ sinulle kerro, mutta toimin tai jÀtÀn toimimatta sen mukaan.
Oon miettinyt danten helvettejÀ viimeaikoina. Minne ne laitetaan jotka hÀÀrii selÀntakana? Ootko kattonut? Vilase Àkkii.
Ovatko hÀpyhuulet keskenÀÀn samankokoisia vai erikokoisia?
Koht tÀyskuu.
Ei voi ikinÀ tietÀÀ kun suuria taakkoja ihmiset kantaa. HyvÀÀ yötÀ ja voimia viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Syön aamulla suolatonta kaurapuuroa ja laitan sÀÀstyneet rahat hyvÀntekevÀisyyteen. TÀmÀ tarina on tosi.
Paljon sÀ sitÀ suolaa kÀytÀt, kun poisjÀttö piti erikseen mainita ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀkin hetkellÀ hÀn nukkuu hyvin kotonaan kun minÀ itken viinilasiin
Alkoholismi ei kaunista ketÀÀn.
Mua ei kiinnosta mitÀ joku tuntematon moralisti ajattelee
MyöskÀÀn puuttuvat vÀlimerkit eivÀt lisÀÀ viehÀtystÀ.
YleensÀ en ohistele mut nyt on pakko. On kahdenlaisia ihmisiÀ, tollasia sanonko mitÀ pilkuviilaajia, ja sitten ihmisiÀ jotka ei viilaa pilkkua. ja ne ihmiset ei kuule ihan syystÀ pÀÀdy yhteen. Koska voi v***tujen kevÀt pelkkÀÀ ajatusta, ettÀ ois kotona kumppani joka valittas mulle pilkuista ja oikeinkirjoituksesta. Te pilkunviilaajat ootte ihan oma lajinne. Periatteessa voisi olla psykologisesti kiinnostavaa miksi ootte sellaisia kuin ootte mutta ei v**tu pysty kiinnostumaan mistÀÀn niin tylsÀstÀ aiheesta.
Arvaa miten kaipaamani ihminen kirjoittaa? aivan. Persoonallisesti. Omalla tavallaan. inhimillisesti , luovasti, hassusti, rohkeasti
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt danten helvettejÀ viimeaikoina. Minne ne laitetaan jotka hÀÀrii selÀntakana? Ootko kattonut? Vilase Àkkii.
Ollaan jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jo.
Oot taas ryypÀnnyt. Eiku sanoitki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ intuitiosi sanoo?
En minÀ sitÀ sinulle kerro, mutta toimin tai jÀtÀn toimimatta sen mukaan.
Miksi sitten vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan jo.
Oot taas ryypÀnnyt. Eiku sanoitki.
En koskaan ryyppÀÀ.
HYJKU<3