Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
*jÀÀtyisivÀt
ja oli sivusta
Vierailija kirjoitti:
MitÀ intuitiosi sanoo?
Se ei ole ihan entisensÀ.
Viestittely ei oo mun juttu.Moneskohan kerta,kun tekstari lĂ€hti vÀÀrÀÀn paikkaanđ§
Aidon ja rehellisen ihmisen on helppo seurata intuitiota. Mahdollisimman luonnollinen rytmi on sitÀ jo itsessÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ intuitiosi sanoo?
Rakastan sua, me kuulutaan yhteen, meidÀn pitÀÀ lisÀÀntyÀ ja ottaa koira ja keittÀÀ aamupuuroa yhdessÀ . Samaa kuin ennenkin siis , tiedÀt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari pÀivÀÀ hyvÀssÀ seurassa parantaa huonon aiheuttamat haavat.
Haavat paikattu viikonloppuna? đ
YstÀvyys on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Aidon ja rehellisen ihmisen on helppo seurata intuitiota. Mahdollisimman luonnollinen rytmi on sitÀ jo itsessÀÀn.
Ongelmalliseksi muut ihmiset ei ole aitoja ja rehellisiÀ. Joten ei ole helppoa vaikka itse yrittÀisi olla aito ja rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ intuitiosi sanoo?
Rakastan sua, me kuulutaan yhteen, meidÀn pitÀÀ lisÀÀntyÀ ja ottaa koira ja keittÀÀ aamupuuroa yhdessÀ . Samaa kuin ennenkin siis , tiedÀt
Vain jos sÀ kÀytÀt sen koiran aamupissalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ intuitiosi sanoo?
Se ei ole ihan entisensÀ.
Se, mitÀ se sanoo vai koko apparaatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YstÀvyys on kaunista.
On, mutta voi myös sattua v*tusti.
-sivusta ystÀvÀ
Monilla on liikaa epÀvarmuuksia, olettamuksia ynnÀ muuta jotka vaikeuttavat intuition seuraamista eli jumalallista johdatusta.
Ego on suuri vaikeutin mutta taas toisaalta jos olen olen rehellinen, ihminen saa myös toteuttaa itseÀÀn jumalallisessa johdatuksessa myöskin. Johdatus sovelletaan tÀhÀn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YstÀvyys on kaunista.
Ja ikuista. đđœ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmalliseksi muut ihmiset ei ole aitoja ja rehellisiÀ. Joten ei ole helppoa vaikka itse yrittÀisi olla aito ja rehellinen.
NiinpÀ, joskus tÀytyy tehdÀ valintoja myös ihmissuhteisiin liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ intuitiosi sanoo?
Vain jos sÀ kÀytÀt sen koiran aamupissalla.
KÀy kun sÀ keitÀt kuitenkin puuron ,
Asioita mitÀ rakastin ja rakastan hÀnessÀ : sama vuorokausirytmi, rutiinit, rauha
(En kestÀ ajatella nÀitÀ enÀÀ)
Vierailija kirjoitti:
Monilla on liikaa epÀvarmuuksia, olettamuksia ynnÀ muuta jotka vaikeuttavat intuition seuraamista eli jumalallista johdatusta.
Ego on suuri vaikeutin mutta taas toisaalta jos olen olen rehellinen, ihminen saa myös toteuttaa itseÀÀn jumalallisessa johdatuksessa myöskin. Johdatus sovelletaan tÀhÀn mukaan.
Taas pieni virhe mutta asia ehkÀ tulee selvÀksi.
Egoismi ei ole niin paha asia jos ei halua pahaa muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ takia 20 vuotta minua nuorempi naisihminen on tykÀstynyt minuun. En edes tehnyt mitÀÀn.
Nice try.. =)
Here's another.
Annetaanhan nuorisonki kaivata. Ei ole meiltÀ muilta pois, vaikkei minua kukaan kaipaakaan.
KyllÀ minÀ kuuntelisin hyviÀ vinkkejÀ ketjussa, harvoin saa hyviÀ rehellisiÀ neuvoja.
Olen oppinut elÀmÀssÀni hyvin paljon mutta surua on tullut siitÀ ettÀ jopa vaadittu apu on lopulta hylÀtty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vouhotus tuntuu merkityksettömÀltÀ. Ei jaksa pitÀÀ puoliansa, ei edes tunne mitÀÀn vaikka pÀÀltÀ tallotaan jatkuvasti. Raha sitÀ ja raha tÀtÀ.
PidetÀÀnkö sinua syntipukkina?
En tiedÀ pidetÀÀnkö oikein minÀÀn. En oikein oo jaksanu vÀlittÀÀ. Oon vaan hiljaa ja esitÀn etten tajua mistÀÀn mitÀÀn. Kuulen kyllÀ ja nÀen kyllÀ, en vaan enÀÀ vÀlitÀ. Teen vaan sen minkÀ elÀÀkseni tarvitsee. Katselen tapahtumia katonrajasta. MerkityksetöntÀ lopulta pohjimmiltaan kaikki.
Nice try.. =)
Here's another.