Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Sano mulle, et sä oot kaivannut mua.
Sanoin jo, että on iso ikävä. Häntä.
ajatus sinusta lämmittää
t
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut jo monta kuunkiertoa.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän sitä syttyisi, jos sen menisin tunnustamaan.
Oonkohan mä ymmärtänyt kaiken väärin, pohdin. Että et olekaan kiinnostunut minusta, edes ystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mä ymmärtänyt kaiken väärin, pohdin. Että et olekaan kiinnostunut minusta, edes ystävänä.
Kyllä, vähintäänkin sydänystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Olen kiinnostunut hänestä miehenä ja tulevana aviopuolisona, jos hän on siitä pestistä kiinnostunut.
Tosin haviseva haavanlehti minussa sanoo, että hän ei pysty siihen, vaikka haluaisikin.
Ensi yöksi pitääkin sitten varustaa saataville kaikki mahdolliset lämmönlähteet ja klapia pesään, ettei palele.
Vierailija kirjoitti:
Narskun hovi äänessä?
Vaikka sinun maailmassasi olisi narsisteja peilissä ja ympärillä, ei kannata olettaa, että kaikki muut olisivat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi ihastua vaikka joka päivä. Hienoja ihmisiä kohtaa, ei niiden tarvitse edetä minnekään.
Juuri näin. Kohtaan sieluja. En kehoja.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narskun hovi äänessä?
Vaikka sinun maailmassasi olisi narsisteja peilissä ja ympärillä, ei kannata olettaa, että kaikki muut olisivat sellaisia.
No täällä on sitä esiintynyt ennenkin kaiken muun kiusaamisen ja kusettamisen ohella. Parasta kai pysytellä pois palstoilta ja myrkyllisten ihmisten ulottuvilta.
Millainen huumori, osuuko yksiin?
Vierailija kirjoitti:
Millainen huumori, osuuko yksiin?
Olen oppinut, että osuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän sitä syttyisi, jos sen menisin tunnustamaan.
Perhoset alkaisi lentää vatsassa, jos tunnustaisit.
Jos se pitää paikkaansa, siis.