Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Sano mulle, et sÀ oot kaivannut mua.
Sanoin jo, ettÀ on iso ikÀvÀ. HÀntÀ.
ajatus sinusta lÀmmittÀÀ
t
Vierailija kirjoitti:
Oon kaivannut jo monta kuunkiertoa.
Vierailija kirjoitti:
SiitÀhÀn sitÀ syttyisi, jos sen menisin tunnustamaan.
Oonkohan mÀ ymmÀrtÀnyt kaiken vÀÀrin, pohdin. EttÀ et olekaan kiinnostunut minusta, edes ystÀvÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mÀ ymmÀrtÀnyt kaiken vÀÀrin, pohdin. EttÀ et olekaan kiinnostunut minusta, edes ystÀvÀnÀ.
KyllÀ, vÀhintÀÀnkin sydÀnystÀvÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Olen kiinnostunut hÀnestÀ miehenÀ ja tulevana aviopuolisona, jos hÀn on siitÀ pestistÀ kiinnostunut.
Tosin haviseva haavanlehti minussa sanoo, ettÀ hÀn ei pysty siihen, vaikka haluaisikin.
Ensi yöksi pitÀÀkin sitten varustaa saataville kaikki mahdolliset lÀmmönlÀhteet ja klapia pesÀÀn, ettei palele.
Vierailija kirjoitti:
Narskun hovi ÀÀnessÀ?
Vaikka sinun maailmassasi olisi narsisteja peilissÀ ja ympÀrillÀ, ei kannata olettaa, ettÀ kaikki muut olisivat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi ihastua vaikka joka pÀivÀ. Hienoja ihmisiÀ kohtaa, ei niiden tarvitse edetÀ minnekÀÀn.
Juuri nÀin. Kohtaan sieluja. En kehoja.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narskun hovi ÀÀnessÀ?
Vaikka sinun maailmassasi olisi narsisteja peilissÀ ja ympÀrillÀ, ei kannata olettaa, ettÀ kaikki muut olisivat sellaisia.
No tÀÀllÀ on sitÀ esiintynyt ennenkin kaiken muun kiusaamisen ja kusettamisen ohella. Parasta kai pysytellÀ pois palstoilta ja myrkyllisten ihmisten ulottuvilta.
Millainen huumori, osuuko yksiin?
Vierailija kirjoitti:
Millainen huumori, osuuko yksiin?
Olen oppinut, ettÀ osuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiitÀhÀn sitÀ syttyisi, jos sen menisin tunnustamaan.
Perhoset alkaisi lentÀÀ vatsassa, jos tunnustaisit.
Jos se pitÀÀ paikkaansa, siis.