Kaupan kassa tänään töissä kauheassa flunssassa
Jos nyt saan flunssatartunnan ja joudun itse jäämään töistä pois niin korvaako Prisma minulle menetetyt ansiot koska olen yksityisyrittäjä?
Kommentit (58)
Saikuttajat pihalle ja työttömiä tilalle.
Älkää menkö flunssaisena kauppaan ilman maskia!
Vierailija kirjoitti:
On niillä kuitenkin hanskat kädessä.
Mitä se auttaa, jos räkä valuu tuotteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Saikuttajat pihalle ja työttömiä tilalle.
Kyllä ne työttömät alkaa sairastella, kun työelämään siirtyessä täytyy väsyneenä viettää paljon aikaa ruuhkaisissa julkisissa ja isoissa ihmisjoukoissa työssä. Altistuminen aivan eri luokkaa.
Harva uskaltaa enää sairikselle jäädä vaikka olisi syytäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tee reklamaatio niin kassatyöntekijä saa varoituksen. Kolmannesta lähtee pihalle.
- kaupan esimies
Saako teillä sairaslomaa omalla ilmoituksella, jos on kipeä? Jos ei, onko teillä työterveyshuollon kanssa sopimus, jolla pääsee sinne lääkärille sairaslomaa varten? Miten teillä suhtaudutaan sairasipoissaoloihin? Väheneekö tunnit, jos on joutunut olemaan kipeänä poissa? Meillä on paljon paskatyöpaikkoja, joissa sitä sairaslomaa ei uskalleta flunssassa ottaa vaikka olisi se tarve, koska firman tai umpipaskan esimiehen suhtautuminen johtaa ikäviin seurauksiin. Ja jos sinä olet yksi noista esimiehistä ja potkit tuollaisen jälkeen ihmisiä pihalle, niin minä oikein lämpimästi toivon, että joku koskaa kohtalonsa sinulle ja oikein kunnolla ja oikein oikein kivuliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö flunssaisena kauppaan ilman maskia!
Ei sinne tarvitse mennä flunssaisena maskinkaan kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Sairaana ei pidä mennä töihin.
Kohta on pakko jos haluaa rahaa niiltäkin päiviltä. Kiitos hallitus ja EK.
Vierailija kirjoitti:
Jos vihervassari erehtyisi töihin niin jäisi varmasti kotiin jokaisen aivastuksen jälkeen.
Eli ap:n tapaama myyjä oli kok-persu. Ei ihmetytä, ettei hän välittänyt muista ihmisistä.
ihme logiikkaa . kyllä ilman kuumetta tartuttaa ja tartuttaa sitten muihinkin joille nousee kuume ja tulee vielä enemmän muille poissaoloja. tartunnat voitaisiin estää jos se eka nuha nenä jäisi pois edes kolmeksi päiväksi.
voi sitä paitsi tulla sydänlihaksen tulehdus jos tekee sairaana töitä. minä sen olen sairastanut, koska yritin olla urhea ja aikaa ennen koronaa kun kukaan ei välittänyt.
nyt pitäis vähän välittää enemmän. jos kaikki toimisi niin ettei mennä sairaana töihin, niin poissaolot suuressa mittakaavassa vähenisi, koska jatko tartuntoja ei olisi niin paljon.
jos olisin itse pomo antaisin potkut niille jotka tulee sairaana töihin
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ihmiset jotka tunkee flunssassa työpaikalle tartuttamaan työtovereitaan ja mahdollisesti asiakkaitakin.
Jos on muutama tunti päivässä töitä, pakkohan se on kipeänäkin ne tunnit tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ihmiset jotka tunkee flunssassa työpaikalle tartuttamaan työtovereitaan ja mahdollisesti asiakkaitakin.
PETOSJYTKYHALLITUS pakotti ihmiset sairaana töihin. Muuten menettää ekan päivän palkan..
Jaa. Sille on varmaan sanottu hyvinvointialueen puhelinpalvelussa, että et sinä mikään kipeä ole, töihin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kuumetta, ei saa saikkua.
Höpönlöpön.
-lääkäritär
Mikä tai kuka olet lääkäritär,en ole koskaan sinunlaistasi tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Kun asuin hometalossa niin oli aivan kammottava räkätauti koko ajan. Yhtään ei ilma kulkenut nenästä ja välillä nousi limaa niin etten voinut puhua. Olisin joutunut lopettamaan työt jos en olis sairaana mennyt koska tervettä päivää ei ollut, sama lapsella, aamuisin kuumetta laskevat lääkkeet ja päiväkotiin sairaana jottei tarvinnut olla kotona jossa ei voinut hengittää. Varaa ei ollut toiseen kämppään. Minkä tekisit tuossa tilanteessa? Pakko vaan käydä töissä ja päiväkodissa vaikka olis miten kipeä. Mistään ei saatu apua.
Mitä väliä jääkö se flunssainen työntekijä kotiin, kaupat on nyt täynnä tautisia asiakkaita jotka yskii estottomasti ympäriinsä ja räpii kaikki paikat ja tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jääkö se flunssainen työntekijä kotiin, kaupat on nyt täynnä tautisia asiakkaita jotka yskii estottomasti ympäriinsä ja räpii kaikki paikat ja tuotteet.
Se on s pomojen vika. Onneksi adressissa jo yli 20 000 nimmee
En tiedä. Citymarketin kassa yski päin naamaa kerran. Ja kampaaja yski suoraan päin kun viimeksi kävin. Oli siis myös viimeinen kerta.