Otatko jouluna alkoholia ?
Kommentit (98)
En enää käytä alkoholia, olen hankkinut itselleni pullon alkoholitonta skumppaa. Puolisoni yleensä juo pari lasia amaronea jouluaterialla.
En koskaan. Tahdon joulun tunnelman ilman sumentavia aineita enkä ole koskaan elänyt ihmisten kanssa jotka joisivat jouluna.
Varauduin ajoissa ja hain Virosta 10 pulloa Koskenkorvaa.
Vierailija kirjoitti:
Varauduin ajoissa ja hain Virosta 10 pulloa Koskenkorvaa.
Mitä?Vain 10 pulloa?
Join kaksi lasia punkkua anopilla. Taisi jäädä alkon juomiset siihen.
En ota. En ole edes ostanut mitään. Iskäx3
En juo. Sain tarpeeksi lapsena isäni kännijouluista. Meillä on raitis joulu.
Tottakai. Tänään kävin aamusta vielä kaupasta ja Alkosta hakemassa täydennystä niin ei pääse varastot loppumaan. Pitää varmaan silti käydä viikonloppuna hakemassa uusi juomalasti. Sillä ei tästä kurjuudesta selviä selvinpäin.
Joo pidetään perinteistä kiinni ja joulupöydässä lärvit. Sit riidellään vaimon kanssa, se lähtee äidillensä evakkoon ja tapanina sovitaan. Sit lupaan ettei koskaan enää ja aina se on sen paskan uskonu.
En. En juo muutenkaan koskaan alkoholia, koska ei vaan kiinnosta.
En. Jos muunkin osan vuodesta on ilman alkoholia, niin ei sitä tarvitse joulunakaan.
Toki toki... mä jumitan yksin himassa, tapitan brain rot -videoita ja juon vodkakolaa. Ruoaksi on nakkeja ja nuudeleita.
oon juonut jo n. 3 viikkoa. vielä on jäljellä rommipullo viskiä jonkun verran ja 5 olutta. sitten voisi pitää tauon ettei haima tai maksa pamahda.
Otan lasin punaviiniä, kun tulen illalla visiitiltä kotiin.
Siitä saa kieltäytyä.