Rita Piironen ja Jaakob Rissanen saapuivat Linnan juhliin päivä synnytyksen jälkeen
Ensinnäkään mitään tietoa, että keitä ovat, mutta ei olisi kyllä itselläni tullut mieleenkään.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja aloitti, että Rita sinulla on vielä viikko laskettuun aikaan. Rita vastasi, että itse asiassa lapsi syntyi jo.
Ei vaan laskettu aika oli VIIKKO SITTEN
Kukapa toista äitiä niin paljon arvostelisi kuin toinen äiti.
Hienoa että pääsi hetkeksi paikalle. Mitä se meille muille kuuluu.
Synnyttikö jaakoppi? Siinä tapauksessa tosiaan hieno suoritus.
En missään nimessä arvostele, naisen täytyy vaan olla aika sisukas tuohon. Kenties suht. helppo synnytys ilman komplikaatioita. Ehkä särkylääkkeiden voimalla juhliin. Palautuminen ja toipuminen kuitenkin vasta aluillaan.
Voi miten ihanaa kun olet mielestäsi noin paljon parempi ihminen ja ÄITI!
Miten se Jaakko on jaksanut juhliin vain päivä synnytyksen jälkeen?!
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä arvostele, naisen täytyy vaan olla aika sisukas tuohon. Kenties suht. helppo synnytys ilman komplikaatioita. Ehkä särkylääkkeiden voimalla juhliin. Palautuminen ja toipuminen kuitenkin vasta aluillaan.
Kaikki oli mennyt täydellisesti. Nuori, urheileva ihminen ja kolmas synnytys.
Kommentoi oloaan kuitenkin, että ei tässä lenkille vielä lähdettäisi.
He olivat paikalla vain pari tuntia.
Minusta on mahtavaa, että vastasynnyttänyt äiti on toipunut noin hyvin, että jaksaa lähteä edustamaan todennäköisesti itselleen ainutkertaiseen tapahtumaan.
Synnytyksiä on niin erilaisia. Mä en oo ikinä päässyt kotiin noin nopeesti. Synnytystä seuraavana päivänä on tiputettu verta ja oon ollu kuumeessa yms.
Harrastivat JAAKOBINPAINIA ja tuloksena oli lapsi.
Toimittaja aloitti, että Rita sinulla on vielä viikko laskettuun aikaan. Rita vastasi, että itse asiassa lapsi syntyi jo.