Seisokki sokeroinnissa
Mies, jos olet käynyt sokeroinnissa, niin onko alkanut seisomaan? Olen ajatellut rohkaistua menemään sokerointi, mutta suurin pelkoni on tuo mahdollinen seisokki😂.
Kommentit (26)
Edellisenä iltana ennen kuin menen sokerointiin panemme vaimon kanssa oikein kunnolla. Ja sokerointiaamuna vielä runkkaan niin ei koko ajan toimenpiteen aikana ole kulli kovana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä paskaa nyt taas? Mies sokeroinnissa?? ? Eipä ihan tuu tapahtumaan.
Onko väärä puheenaihe? Voit vaihtaa toiseen aiheeseen. Kyllä, olen mies. Pari vuotta käynyt säännöllisesti. Harrastan juoksua ja muuta urheilua. Ensin ajelin nivusista, pikkuhiljaa alue suureni. Salilla huomasin että moni ajellut pois ja saunassa tuli kerran puheeksi että yksi kävi sokeroinnissa säännöllisesti ja samalla otettiin myös alapää karvattomaksi. Tuosta innostuin kokeilemaan ja siitä lähtien olen käynyt. Vaimo käy myös ja yleensä mennään samaan aikaan.
M52
Voi luoja...
Kaksi vuotta tullut säännöllisesti käytyä. Ei ole yleensä alkanut seisomaan. Touhutippoja enintään, kun terskan alta otetaan ja kosmetologin ote on vähän herkässä paikassa. Mutta on varmaan osa sokeroijan ammattitaitoa, että juttelee niitä näitä työn ohessa niin omatkin ajatukset on kaikessa muussa kuin seisokin pelossa. Kannustan menemään brassiin, tosi hyvä ja siisti olo monta viikkoa sen jälkeen.
Kyllä kannatta mennä sokerointiin. Jossain vaiheessa tulee seisokki, mut se on ihan luonnollista. Tekijät on ammattitaitoisia ja jälki on sen mukaista. Kahdesti käynyt ja tulen jatkossakin käymään. M62v.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vuotta tullut säännöllisesti käytyä. Ei ole yleensä alkanut seisomaan. Touhutippoja enintään, kun terskan alta otetaan ja kosmetologin ote on vähän herkässä paikassa. Mutta on varmaan osa sokeroijan ammattitaitoa, että juttelee niitä näitä työn ohessa niin omatkin ajatukset on kaikessa muussa kuin seisokin pelossa. Kannustan menemään brassiin, tosi hyvä ja siisti olo monta viikkoa sen jälkeen.
Kasvaako sulla terskan alueella karvoja?
Ainoa kohta ja asento on ollut kyljellä, siinä pidetään kiinni ylemmästä pakarasta että tulee vakoon paremmin tilaa. Jos siis haluaa vaon myös sileäksi. Muuten kosmetologi pitää kiinni ja koskee ihan joka paikkaan mihin on tarve koskea. Hänen tehtävänsä on poistaa karvat asiakkaan ohjeen mukaisesti, muu ei kiinnosta eikä ole mahdollista. Jättää karvoja jos asiakas haluaa tai poistaa kaikki. Itse suosin viimeistä vaihtoehtoa.