Miss Suomi pyytää LOPULTAKIN anteeksi rasismiaan,"Pyydän anteeksi niiltä joita huumorintajuni on loukannut!"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miss-suomi-sarah-dzafce-pyytaa-ante…
Olisi kannattanut heti pyytää anteeksi eikä piiloutua uhriutuminen ja valehtelun kasvun taakse. Ulkomaalaisista vain hyvin harvat tunnistavat rasismin ja heille pitäisi esimerkiksi raiskaamattomuuskoulutuksen ohella järjästää myös rasisminvastainen koulutusmoduuli
Kommentit (209)
turha keskustelu, toisten hassuttelusta. Itse leikittiin inkkareita lapsena ja vedettiin silmät vinoon kun oltiin kiinalaisia. eikä oltu rasisteja.
Kauhea kohu jostain, jonka kaveri julkaisi.
Tämä missihän kuulostaa ihan lihaa syövältä valkoiselta heteromieheltä. Hupsista, miten tässä nyt näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että niin moni vähemmistö Suomessa inhoaa just kiinalaisia? Intialaiset kokevat heidän olevan suunnilleen orjan tasolla, noin esimerkiksi. Tuli itselleni järkytyksenä, kun työkaveri kertoili kokemuksiaan (joista yksikään ei ollut kantiksen tekemää/sanomaa btw).
Kiinalaiset tyypillisesti kotoutuvat hyvin, eivätkä pidä itsestään meteliä. Ekan polven mmuuttajat pistävät ravintolan pystyyn, lapset koulutetaan huolella suomenkielen taitoisiksi ja heidän halutaan opiskelevan pitkälle. Kiinalaiset myös mielellään muodostavat parisuhteen suomalaisten kanssa. Sossun tuilla ei juurikaan elellä. Tämä jostain syystä ärsyttää muita mmuuttajia.
Vierailija kirjoitti:
turha keskustelu, toisten hassuttelusta. Itse leikittiin inkkareita lapsena ja vedettiin silmät vinoon kun oltiin kiinalaisia. eikä oltu rasisteja.
Naamiaisiin pukeuduttiin myös inkkareiksi ja mustalaisiksi eikä oltu rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se toinen kohukuva lennolla?
"Jengi heittaa, meanwhile mä Finnairin business-luokassa"
Heittaa? Mitä se edes tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, kokemus on ihan toinen. Läntisen paluumuuttajan lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittaa? Mitä se edes tarkoittaa?
Varmaan yrittää sanoa ettei rahvaan valitus häntä kosketa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kaikenväriset voi olla rasisteja, vaikka siitä syytetään pelkästään valkoisia.
Häh? Hänhän on valkoinen. Valkoinen, eurooppalainen, eurooppalaisten vanhempien lapsi.
Kaisla n e e k e r i n värinen se on.
Tämä oli huumoria. Kohde ei voi siitä loukkaantua, sillä hän on erittäin huumorintajuinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa?
Miten hän sijottui Miss Universum kisassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kokemus?
Luikkakaveri pukeutui naamiaisiin Ruotsista paluumuuttavaksi suomalaiseksi. Se oli traumatisoivaa.
Jotain se Peppi Pitkätossusta puhui, mutta oikeasti se vaan pilkkas mua, nih.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Ööööööööhhh
Vaikuttaa tosi huumorintajuselta ja mukavalta. Miks kaikissa asioissa tarviis olla nuttura tiukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä oli tosiaan ajatuksena, että on hienoa olla inkkari. Kukaan ei pukeutun hahmoksi, jota olisi halveksinut.
Miksi joku antaa kaverin julkaista jotain ilman, että itse tarkistaa mitä julkisuuteen menee?! Ainakin missin pitäisi edes tuon verran ymmärtää.
Lentokonekommentti on lapsellinen ja kuvastaa ilmeisesti myös nykyisten nuorten heikkoa kirjoitustaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset on maailman rasistisin kansa.
Heetkinen. Mikä tahansa Afrikan porukka menee heittämällä ohi, ja japanilaisetkin.
Olisin aika varovainen kaveriporukassakin, jos olisin julkkis. Ryhmillä on oma huumorinsa.