Miltä kalussa tuntuu, kun nainen saa orgasmin yhdynnässä?
Kommentit (103)
Ainakin minun kullini tuntee joidenkin rouvien orgasmin puristeluna ja toisten orgasmi ei erotu muusta nussimisesta. Ilmeisesti on kysymys rouvan kiihottumisen asteesta. Kullin koosta ei voi olla kyse, koska minulla on tavallista pienempi (pituus 12,5,9 ympärys 12 cm). Tehokkain puristus / lypsy on ollut kolmen lapsen äidillä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun kullini tuntee joidenkin rouvien orgasmin puristeluna ja toisten orgasmi ei erotu muusta nussimisesta. Ilmeisesti on kysymys rouvan kiihottumisen asteesta. Kullin koosta ei voi olla kyse, koska minulla on tavallista pienempi (pituus 12,5,9 ympärys 12 cm). Tehokkain puristus / lypsy on ollut kolmen lapsen äidillä.
Siis pituus 12,5
Puristukset tuntuu sekä ykkösessä että kakkosessa. Tiukin likistys tuntui alle kolmikymppisen naisen anaaliorgasmien yhteydessä.
Kyllähän se tuntuu mahtavalta kun aikuisen naisen pillu tarttuu kullinvarresta kovaa kiinni, selkä nousee kaarelle ja pilla alkaa rajun lypsyn joka päättyy vasta kun siemenet on ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Nuori 10+....? Eli LAPSI, paljastit itsesi pedofiili. Nettivinkkiä poliisille.
Kyseessä on mieletään sairas palstahullu, joka on postannut tuota samaa tekstiä pariin-kolmeen ketjuun vähintään koko jouluviikon ajan. Kymmeniä kertoja päivässä, aina uudestaan sen jälkeen kun paskaviesti on poistatettu. Hänellä on muitakin vastaavanlaisia pakkotoistoviestejä, mutta tuo 10+ on sieltä pahimmasta päästä, ja se lienee hänelle se pääsyy sitä toistaakin toistamasta päästyään.
Vähän samanlaista huomion hakemista kuin sillä jokaisen tietämällä kylähullulla, joka mölisee torin laidalla ohikulkijoille jotakin mielenvikaista.
Ihan vain tiedoksi, että tuo paskan tuuttaus ei ihan sillä lopu että sen liputtaa. Vaatisi intervention, puhelimen takavarikoinnin ja tahdonvastaisen hoidon.
Älkää nyt hyvät ihmiset lainatko tuon pedofiilipaskan viestejä!
Vasta aikuisella naisella on voimakkaat kehittyneet pillun lihakset. Tunnettu tosiasia on, että synnytkset ja säännölliset orgsmit kehittää pillun lihaksia. Siksi ne ovat synnyttäneillä ja paljon seksiä ja orgasmeja saavilal aikuisilla naisilla parhaassa kunnossa ja paras puristusteho kullia vastaan. Mutta sellaiset miehet ei tietenkään ymmärrä, jotka ei saa naiselle edes orgasmia aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vasta aikuisella naisella on voimakkaat kehittyneet pillun lihakset. Tunnettu tosiasia on, että synnytkset ja säännölliset orgsmit kehittää pillun lihaksia. Siksi ne ovat synnyttäneillä ja paljon seksiä ja orgasmeja saavilal aikuisilla naisilla parhaassa kunnossa ja paras puristusteho kullia vastaan. Mutta sellaiset miehet ei tietenkään ymmärrä, jotka ei saa naiselle edes orgasmia aikaiseksi.
Onko todella näin?
Vierailija kirjoitti:
Mee Pate vetään yhet kuivat. Sulle tällä sanonnalla onkin kaksi eri merkitystä...
Hyvältä, varsinkin jos akalla on oravapillu.
Riippuu pillusta. Yhden kumppanin pillu runnoi kullia niin ettei voi sanoin kuvailla.
Sitten on kohdalle sattunut tosi hengettömiä tapauksia ettei ole tuntunut miltään.
En ole itse tuntenut munassa mitään. Kaksi naista joiden kanssa olen ollut parisuhteessa on varmuudella saanut kanssasi orgasmeja yhdynnässä. Heillä se näkyi ruuminosien tärinänä ja kouristuksina, mutta en minä ikinä tuntenut että itse pillu olisi tuntunut mitenkään erilaiselta sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän myös.
Pari kertaa oltu nuorina nalkissa, kun pillun puristelu ja lypsy oli orgasmissa niin kovaa, etten pystynyt edes laukeamaan ennen kuin loputtomalta tuntunut orgasmi loppui. Siinä vai voinut muuta kuin "kärsiä" ja odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pillu on löysä ja kuiva ei tunnu missään ei auta jumpat ei mitkään,en ole harrastanut seksiä vuosikausiin, nolo vaiva eikä tunne itseään naiseksi
Löysään tottuu, löytää ne jutut millä nalli irtoaa. Meillä ei ole kuivuutta, pikemminkin päin vastoin. Ja jos tulisi, liukkaria kehiin. Ei meilläkään jumpat auttaneet. Nyt on jonossa prolapsileikkaukseen. Eipä tuo ole estänyt nautinnollista seksiä. Ja sit kun seksi on loppuakseen, niin se kuuluu vaan ikään. Voi sitä olla muutenkin yhdessä.
Te=vaimo.
Aivan kamaa kun joku kirjoittaa me-muodossa puhuessaan vaimon puolesta.
Jos kyseessä lypsypillu, niin makealta. Jos väljähkö, niin ei juuri miltään.
Vierailija kirjoitti:
Siksi valitsen naisen joka saa orgasminsa myös yhdynnässä ja himoitsee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Joku lahna on joskus vähän suurin ponnistuksin puristellut pillu lihaksilla.
Käsitteen lahna on kehittänyt joku onneton tohvelisankari joka ei osaa eikä uskalla käskeä naistaan.
Nainen on perusluonteeltaan ja vaistoiltaan responsiivinen, ei tiedä mitä hänen pitää tehdä, ei tiedä miten hänen pitää olla, odottaa kosteankuumana käskyjä mieheltään. Se on naisellista nöyrää tottelevaisuutta, ei lahnailua.
Joku lahna on joskus vähän suurin ponnistuksin puristellut pillu lihaksilla.