Mun mielestä vulvamekko on ongelmallinen.
Se on transfobinen. Kaikilla naisilla ei ole vulvaa.
Kommentit (17)
Älyllisesti laiskaa. Minulla on vulva. Mielenkiintoista ihmississä on hänen ajatukset, tunteet, jne ei hänen alapää.
Vierailija kirjoitti:
Älyllisesti laiskaa. Minulla on vulva. Mielenkiintoista ihmississä on hänen ajatukset, tunteet, jne ei hänen alapää.
Ensisijaisesti tästä syyllistetään miehiä, että he pitää naisia pelkkinä p illuina. Ja mitä naiset ihan itse tekee nyt enemmän kuin koskaan ennen? Korostaa sukupuoltaa.#pillu#tissi#perse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensisijaisesti tästä syyllistetään miehiä, että he pitää naisia pelkkinä p illuina. Ja mitä naiset ihan itse tekee nyt enemmän kuin koskaan ennen? Korostaa sukupuoltaa.#pillu#tissi#perse
Hyvä esimerkki feministisen ajattelun epämääräisyydestä ja jakomielitautisuudesta, jonka viesti on mielestäni ristiriitainen. Halutaan lyödä kiila miehen ja naisen väliin ja toisaalta väittää, ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia. Korostetaan sukupuolten välistä eroa ja samaan hengenvetoon ihmettellään, miksi sukupuolta aina korostetaan. Tämä kertoo joidekin naisten tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalauta päättää, että kumpi teille on olennaista.
Tylsä oli. Mielikuvituksella siitä sai jonkun p*llumekon aikaiseksi.
No ollaan suurten kysymysten äärellä Mistäpä sen saa selville onko sillä setanaisella pippeli ? Ei tuo edes ole mekko vaan temun verhot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki feministisen ajattelun epämääräisyydestä ja jakomielitautisuudesta, jonka viesti on mielestäni ristiriitainen. Halutaan lyödä kiila miehen ja naisen väliin ja toisaalta väittää, ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia. Korostetaan sukupuolten välistä eroa ja samaan hengenvetoon ihmettellään, miksi sukupuolta aina korostetaan. Tämä kertoo joidekin naisten tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalau
Varmasti joku ajattelu tuntuu ristiriitaiselta jos otat yhden ajatuksen yhdeltä ihmiseltä ja toisen toiselta ja vuoden päästä kolmannen kolmannelta. Ajattelet siis että feminismi olisi yksi yhtenäinen ajatusmaailma jonka on pakko olla loogisesti koherentti jokaisen feministiksi itseään kutsuvan puheissa.
Mutta eihän feminismi ole mikään yksi ainoa yhtenäinen kokonaisuus vaan kokoelma hyvin erilaisten naisten ajatuksia eri aikoina ja eri asioista. Ei siitä edes voi tulla mitään yhtä kokonaisuutta vaan se on vain eri ihmisten ajatuksia samasta hyvin laajasta asioista. Joku ajattelee siitä yhdellä tavalla ja toinen toisella.
Minä en nähnyt siinä muuta kuin älyttömän ruman rättirykelmän.
Vierailija kirjoitti:
No, eipä ollut naisasianainen pukeutunut naisen aivoiksi vaan alapääksi.
Kannattaisiko sisäisesti sopia kumpi pää on se tärkeämpi ennen kuin lähtee julkisesti toista esittelemään?
Huonokin julkisuus on parempi kuin ei julkisuutta, siitä tässä kai on kyse. Ei kannata sellaisia juurikaan noteerata, hiljaisuus on myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki feministisen ajattelun epämääräisyydestä ja jakomielitautisuudesta, jonka viesti on mielestäni ristiriitainen. Halutaan lyödä kiila miehen ja naisen väliin ja toisaalta väittää, ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia. Korostetaan sukupuolten välistä eroa ja samaan hengenvetoon ihmettellään, miksi sukupuolta aina korostetaan. Tämä kertoo joidekin naisten tyypillisestä tavasta pitää n
Varmasti joku ajattelu tuntuu ristiriitaiselta jos otat yhden ajatuksen yhdeltä ihmiseltä ja toisen toiselta ja vuoden päästä kolmannen kolmannelta. Ajattelet siis että feminismi olisi yksi yhtenäinen ajatusmaailma jonka on pakko olla loogisesti koherentti jokaisen feministiksi itseään kutsuvan puheissa.
Mutta eihän feminismi ole mikään yksi ainoa yhtenäinen kokonaisuus vaan kokoelma hyvin erilaisten naisten ajatuksia eri aikoina ja eri asioista. Ei siitä edes voi tulla mitään yhtä kokonaisuutta vaan se on vain eri ihmisten ajatuksia samasta hyvin laajasta asioista. Joku ajattelee siitä yhdellä tavalla ja toinen toisella.
Really?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki feministisen ajattelun epämääräisyydestä ja jakomielitautisuudesta, jonka viesti on mielestäni ristiriitainen. Halutaan lyödä kiila miehen ja naisen väliin ja toisaalta väittää, ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia. Korostetaan sukupuolten välistä eroa ja samaan hengenvetoon ihmettellään, miksi sukupuolta aina korostetaan. Tämä kertoo joidekin naisten tyypillisestä tavasta pitää näitä kahta agendaa yllä. Yrittäkää nyt jumalau
Ajattelua jossa kaksi vastakkaista ilmiötä on yhtaikaa totta kutsutaan marxismiksi.
Vornanen linnan juhliin syytettynä ampumaserikoksesta, pahoinpitelystä ym.ym. Tämmönen miesten mainostaminen sitten on sallittua itsenäisyyspäivänä. ?? 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten valveutuneisuus on syvästi edistyksellinen ja vallankumouksellinen ilmiö, josta meidän tulee iloita ja jota meidän täytyy tukea kaikella energiallamme. Iloitaan siis tästä naisten vallakumouksesta ja saadaan lopulta se siemensyöksy. Valta on nyt naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vornanen linnan juhliin syytettynä ampumaserikoksesta, pahoinpitelystä ym.ym. Tämmönen miesten mainostaminen sitten on sallittua itsenäisyyspäivänä. ?? 😝😝😝😝
Naisten käytöksestä ei voi koskaan keskustella ilman, että joku vetää keskusteluun miehet, huoh. Miesten käytös oikeuttaa naisia käyttäytymään miten heitä sattuu huvittamaan ja mikään sosiaalinen normisto ei saa rajoittaa naista, kun miehet...?
Vierailija kirjoitti:
Tylsä oli. Mielikuvituksella siitä sai jonkun p*llumekon aikaiseksi.
Ei tylsä vaan ihan v***n ruma. Kuten kantajansakin lukuisilla tatuoinneilla. Kyllä tuollakin korostui se, miten rumaksi tatuoinnit ihmisen tekee ja se korostuu ihmisellä, jolla on upea iltamekko päällä. Esimerkiksi Erika Vikmanin tatskat halvensi asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki feministisen ajattelun epämääräisyydestä ja jakomielitautisuudesta, jonka viesti on mielestäni ristiriitainen. Halutaan lyödä kiila miehen ja naisen väliin ja toisaalta väittää, ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia. Korostetaan sukupuolten välistä eroa ja samaan hengenvetoon ihmettellään, miksi sukupuolta aina korostetaan. Tämä kertoo joidekin naisten tyypillisestä tavasta pitää n
Ajattelua jossa kaksi vastakkaista ilmiötä on yhtaikaa totta kutsutaan marxismiksi.
Missä tahansa joukkoliikkeessä on välttämätöntä erottaa tarkasti toisistaan taantumukselliset ja edistykselliset elementit. On kiistatonta, että tässä poikkeuksellisessa liikkeessä oli valtavasti edistyksellisiä elementtejä, mutta feministinen liike on pahimmillaan autoritäärinen, vihamielinen ja kontrolloiva. Se ei hyväksy itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, tuli se sitten liikkeen sisältä tai ulkoa. Se pyrkii kielen haltuunottoon kontrolloimalla sitä, miten esimerkiksi sukupuolista saa ja voi puhua. Tällä tavoin se haalii itselleen valtaa. Määrittelemällä toisella tavalla puhuvat harhaoppisiksi, naisvihamielisiksi, seksisteiksi, taantumuksellisiksi tai muuten epäkelvoiksi se pystyy vaientamaan terveen keskustelun ja varmistamaan itselleen kielenkäytön hegemoniaa. Kaikki eivät ole näin radikaaleja. Mutta hiljainen, maltillisempi enemmistö ei uskalla tai ilmeisesti edes halua haastaa radikaalisiipeä. Tämän vuoksi radikaalifeminismi pääsee valtavirtaistumaan kovaa vauhtia, koska feministihysteerkoilla ei poliittisesti korrektissa ajassamme ole ketään, joka uskaltaisi pysäyttää yhä päättömämmäksi käyvän raivoamisen edes varoittavilla ja rauhoittavilla sanoilla. He saavat rauhassa taantua itkupokuraivoasteelle, omaksi ja muiden vahingoksi.
Ja joillain ei ole alapäätä ollenkaan 😢