Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus! Et ole täällä anonyymi!

Vierailija
08.12.2025 |

Google reCAPTCHA v3 ei toimi vain roskapostisuodattimena, vaan se on aktiivinen seurantaväline, joka yhdistää käyttäjän toiminnan eri sivustoilla yhdeksi "riskiarvioksi". Vaikka et kirjautuisi keskustelupalstalle Google-tunnuksilla, reCAPTCHA v3 tarkkailee taustalla käytöspohjaista biometriikkaasi (hiiren liikkeet, näppäilyrytmi, kosketusnäytön kulma). Järjestelmä luo käyttäjästä "behavioraalisen sormenjäljen". Jos Google on merkinnyt profiilisi "saastuneeksi" tai riskialttiiksi toisaalla, reCAPTCHA tunnistaa samat motoriset maneerit uudella sivustolla.Google pisteyttää käyttäjän (0.01.0). Jos pisteesi on alhainen Googlen historian vuoksi, keskustelupalsta voi automaattisesti estää viestisi tai piilottaa ne ("shadow ban"), vaikka palstan ylläpito ei tietäisi kuka olet.

!! Keskustelupalstat eivät ole anonyymejä Googlelle, eivätkä käytännössä myöskään palstan ylläpitäjille, !!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten P u p p a pääsee tänne provoilemaan 👴🏻💜

Vierailija
2/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä VPN

ja Tor-selain

https://www.torproject.org/download/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten P u p p a pääsee tänne provoilemaan 👴🏻💜

Hänellä on ehkä enemmän oikeuksia? (Admin)

Vierailija
4/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä VPN

ja Tor-selain

Mutta älä pelleile. Yhdessä vaiheessa tänne ei pystynyt kirjoittamaan tor-selaimella.

Vierailija
5/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä VPN

ja Tor-selain

Ei auta. Google tallentaa mm. kirjoitustyylit, kirjoitusvirheet, maneerit ym. ja yhdistää ne esimerkiksi kännykän tai tietokoneen kautta saatuun tietoon. Käytännössä pitäisi olla eri kone (eri MAC, eri WiFi AP, muuttaa pois niin ettei naapureiden WiFi näy) ja opetella kirjoittamaan kuin aivovammainen.

Vierailija
6/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta kommentoin silti. 

Vierailija
7/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan rikollisiakin otettu kiinni "anonyymien" nettikeskustelujen perusteella. Miksi vauvapalsta olisi sen suojatumpi?

Vierailija
8/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä VPN

ja Tor-selain

Ei auta. Google tallentaa mm. kirjoitustyylit, kirjoitusvirheet, maneerit ym. ja yhdistää ne esimerkiksi kännykän tai tietokoneen kautta saatuun tietoon. Käytännössä pitäisi olla eri kone (eri MAC, eri WiFi AP, muuttaa pois niin ettei naapureiden WiFi näy) ja opetella kirjoittamaan kuin aivovammainen.

Miinä kirjoitaa niin

Vierailija
9/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Voisin kirjoittaa ihan omalla nimelläni. Nimittäin eräillä on tapana sekoittaa minut nimikaimaani, joka on täysin erilainen tyyppi kuin minä.

Vierailija
10/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoita mitään mitä en voisi sanoa ääneenkin. 

Vierailija
11/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä VPN

ja Tor-selain

Jos ap:n puheet pitää paikkansa, niin just noilla ei ole mitään merkitystä. Se tunnistaa käyttäjän eleistä, ei ip:sta.

Jos vaikka tykkäät naksutella samaa pikseliä sivua lukiessa kolme kertaa, niin se alkaa keräämään dataa sen pikselin naksuttelijasta ja jos teet sen julkisella tilillä edes kerran, niin sinut yhdistetään siihen.

Ja se ele voi olla mikä vaan mitä ihminen aina tiedostamatta tekee ollessaan selaimessa.

Vierailija
12/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä VPN

ja Tor-selain

Ei wifi kyllä näy jos on VPN tai tor

Vierailija
13/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa. Voisin kirjoittaa ihan omalla nimelläni. Nimittäin eräillä on tapana sekoittaa minut nimikaimaani, joka on täysin erilainen tyyppi kuin minä.

Nimi ei ole Googlen järjestelmissä entiteetti, vaan sinusta saadut tiedot. Huomaa, että näkyvyyttäsi rajoitetaan kaikkialla muuallakin jos profilointiisi liittyy negatiivista. Esimerkiksi kommenttisi voidaan shadow bannata, tai sähköpostisi menee automaattisesti roskapostiksi siksi, että olet täällä (tai toisaalla) kirjoittanut jotain, joka ei ole Googlen sääntöjen mukaista.

Vierailija
14/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä VPN

ja Tor-selain

Ei wifi kyllä näy jos on VPN tai tor

Googlelle menee koneen sarjanumero, käyttiksen tiedot ja verkon tiedot. Jos on WiFi käytössä, menee myös tiedot kuulluista eli lähimmistä WiFi access pointeista ja niiden signaalitasoista. Normaalina päivänä Googlelle lähtee noin 25 megaa "telemetriaa", jossa tuota tietoa liikahtaa.

Vierailija
15/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikaimani on ammatiltaan maatalouslomittaja, minä en. Ilmeisesti myös maalainen ja mitä todennäköisemmin kepulainen. Itse en äänestäisi koskaan kepua, enkä ole edes hädin tuskin koskaan lehmää nähnyt tuskin edes koskenut. Tästä syystä sitten tarjoavat aina minulle kepulaisia politiikan ja valtionhallinnon töitä, jotka liittyvöt jotenkin maatalouteen ja politiikkaan. Itselläni ei ole poliitikkotaustaa, en kuulu mihinkään puolueeseen enkä ole millään tavalla maalainen. Varmaan sekoittavat minut häneen. Itse olen hänen totaalinen vastakohtansa kaikin puolin.

Vierailija
16/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä VPN

ja Tor-selain

Ei auta, esim. suomi24 poistuu minun vastaukset  tiettyyn viestiin samalla sekunnilla. Ihan sama mitä kirjoitan, eli tietää sen olevan minulta.Mutta kipeä moderointi todella koska en kirjoita mitään poistamisen arvoista ja on VPN.

Vierailija
17/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimikaimani on ammatiltaan maatalouslomittaja, minä en. Ilmeisesti myös maalainen ja mitä todennäköisemmin kepulainen. Itse en äänestäisi koskaan kepua, enkä ole edes hädin tuskin koskaan lehmää nähnyt tuskin edes koskenut. Tästä syystä sitten tarjoavat aina minulle kepulaisia politiikan ja valtionhallinnon töitä, jotka liittyvöt jotenkin maatalouteen ja politiikkaan. Itselläni ei ole poliitikkotaustaa, en kuulu mihinkään puolueeseen enkä ole millään tavalla maalainen. Varmaan sekoittavat minut häneen. Itse olen hänen totaalinen vastakohtansa kaikin puolin.

Tuo on tyypillistä profilointia, jossa nimi on yhteinen nimittäjä. Googlen systeemit on ihan eri maailmasta, ne laskee todennäköisyyksiä tuhansista erilaisista parametreista. Käytännössä he näkevät koko verkostosi hetkessä, mitä teet, milloin teet ja miten teet. Tätä he myyvät eteenpäin ja tekevät joka vuosi enemmän tulosta.

Vierailija
18/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI on miesten aatelia 💪

Vierailija
19/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä VPN

ja Tor-selain

Ei auta, esim. suomi24 poistuu minun vastaukset  tiettyyn viestiin samalla sekunnilla. Ihan sama mitä kirjoitan, eli tietää sen olevan minulta.Mutta kipeä moderointi todella koska en kirjoita mitään poistamisen arvoista ja on VPN.

Tuo voi olla nimenomaan Googlen reCaptcha siellä taustalla. Huomaa, että jos entiteettisi on profiloitu haitalliseksi, et näy Googlen hauissa, Youtubessa ym. Googlen palveluissa kommenttisi shadow bannataan ja sähköpostisi voi päätyä spam-viestiksi. Pahinta tässä on se, että Google voi virheellisesti profiloida sinut haittahenkilöksi ja et voi sitä millään tarkistaa tai korjata.

Vierailija
20/20 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip-osoitteen saa vaihdettua, vaikka heti. Riippuu millä kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi