Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet tänään kiitollinen?

Vierailija
07.12.2025 |

Mikä asia elämässäsi, toisissa tai itsessäsi herättää sinussa juuri nyt kiitollisuutta?

Minulla on mielenkiintoinen työ ja on mukavaa herätä huomenna uuteen työviikkoon. Olen myös näinä aikoina todella kiitollinen työn takaamasta taloudellisesta varmuudesta.

Olen kiitollinen mukavasta päivästä lasteni seurassa. Leivoimme aamulla yhdessä ja sitten käytiin vielä kylässä ystävän luona. Olen kiitollinen siitäkin että vielä aikuisena olen löytänyt kivoja ihmisiä elämääni.

Odotan joululomaa jo. Olen vaihtanut työtä niin usein viime vuosina että edellinen palkattu loma oli kesällä 2023. Nyt voin olla kaksi viikkoa joululomalla. Todellinen siunaus kun voi ottaa päivät rauhassa, tavata läheisiä ja tehdä suunnitelmia lasten kanssa.

Kissamme voi tänään paremmin. Se kärsii ihottumasta ja kunto vaihtelee, nyt iho on ollut jonkin aikaa parempi.

Sain laitettua tänään alkuviikon ruoat joten vaikka kiireisiä päiviä tiedossa niin meillä on valmiina hyvää ruokaa. Talouden kanssa saa olla tarkkana niin tämä on hyvä paikka säästää.

Ollaan tällä hetkellä koko perhe terveenä ja kipujakaan ei ole ollut. Hyvä kehollinen tilanne on kyllä syy olla kiitollinen.

Pitäisi muistaa keskittyä tähän useamminkin. Tulee heti mieleen vaikka mitä. Mistä sinä olet kiitollinen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä. 

Vierailija
2/2 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Pikemminkin todella pettynyt ihmisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi