Mistä kaltainen kumppani?
Olen liki kolmekymppinen nyt asiakaspalvelualalla työskentelevä mies, lähtöisin karjataloudesta perhetilan töistä.
En ole käyttänyt alkoholia, tupakkaa tai päihteitä yleisesti ollenkaan.
töissä käynyt pääsääntöisesti 13v ylöspäin koulun ohella.
Olen hoikka, jokseenkin lihaksikas 70kg/168, harrastuksena vuodenajasta riippuen ulkoilu luonnossa (marjastaminen, lumikenkäily) tai käsityöt kotijumpasta iltapelaamiseen, riippuen vähän mikä keli ulkona on.
Ehkä hieman rutiineihin taipuva koti-ihminen jos pitäisi tiivistää nopeasti.
Mihin kannattaisi suunnistaa jotta samankaltaisia ihmisiä tulisi vastaan?
Onko heitä yleensä suurissa määrin olemassakaan vai ovatko ihmisten kiinnostuksen kohteet muualla?
Ne vastaan tulleet ihmiset eivät ole juuri piitanneet, kuvailleet tylsäksi/yksinkertaiseksi joten yleisesti kokemukset ovat olleet huonoja, muutama aikaisempi suhde ja pisin oli noin 5-vuotta.
Yleisesti yllä mainittu kuvaus on koettu todella positiivisena ja haluttavana mutta toivetta samankaltaisista elämäntavoista on suorastaan vihattu kun henkilökohtaista loukkausta.
Lause "voi miten ihanaa" on vaihtunut "et ansaitse elämässä yhtään mitään niin kauan kun ajattelet noin" riittävän usein kaavan muodostumiseen.
Usein minusta todella kiinnostuneet henkilöt ovat minua selkeästi vanhempia, henkilöitä joilla ei välttämättä ensimmäiset suunnitelmat onnistuneet nuorempana.
Näistä ihmisestä kumpuaa herkästi tunne että eivät minua olisi ykkösenä ikinä valinneet mutta nyt olisin hyvä "varavalinta" paremman puutteessa.
Kaveri tiivisti tilanteen joskus niin että todennäköisesti sopiva henkilö minulle ei juurikaan poistu omasta kodistaan ja potee näin samaa ongelmaa.
onko näin?
Nettipelien kautta on löytynyt muutamaa vuotta vanhempi ehdokas Serbiasta mutta hieman mietityttää onko niin etäälle meno tarpeen vai onko todella niin että kotimaassa ei kiinnostusta ole ja siihen tulisi tarttua.
Pitäisikö?