Esko Seppänen siirtynyt ajan rajan toiselle puolelle
Kommentit (43)
Oli varmaan kommunistina myös ateisti. Luuleeko joku, että hän on nyt tai menossa helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R.I.P
Olin pienenä ihastunut Esko Seppäseen. Hän oli komea mies.
Älä sano RIP. Kuullostat jälkeen jääneeltä teiniltä.
Hitto taas myöhästyin RIPistä. Ehtiikö vielä kevyet mullat?
Esko Seppänen osti aikanaan jokaisen pörssiyhtiön yhden osakkeen. Pääsi yhtiökokouksiin esittämään mielipiteitään ja tekemään yhtiöiden johdolle hankalia kysymyksiä.
Esko Seppänen sairastui Parkinsoniin tautiin. Näin kävi myös Iiro Viinasen, joka toimi aikanaan kokoomuksen tiukkana valtiovarainministerinä. Kävivät mielenkiintoisia keskusteluja.
Rauha hänen muistolleen. Oli lahjakas sanan säilän käyttäjä.
Esko Seppänen kirjoitti monta kirjaa. Wikipediasta Esko Seppälä-artikkelista on luettelo. Nimet jo kertovat, mistä on kysymys.
Esko Seppänen Wikipedia https://share.google/ir2StpwtRtqFAmUpJ
Muistan nuo Seppäsen ja Taanilan ohjelmat. Olin eri linjoilla poliittisesti, mutta erittäin kiinnostavaa sanankäyttöä ja kiinnostavaa kuunneltavaa. Älykäs ja komea mies. Mieleeni jäi myös hänen ajamansa hanke eutanasian laillistamisesta, taustalla oli hänen poikansa tuskallinen kuolinkamppailu.
Vierailija kirjoitti:
Muistan nuo Seppäsen ja Taanilan ohjelmat. Olin eri linjoilla poliittisesti, mutta erittäin kiinnostavaa sanankäyttöä ja kiinnostavaa kuunneltavaa. Älykäs ja komea mies. Mieleeni jäi myös hänen ajamansa hanke eutanasian laillistamisesta, taustalla oli hänen poikansa tuskallinen kuolinkamppailu.
Pahoittelen tautologiaa: 'kiinnostavaa'.
Kyseinen maanpetturi kusipää kommunisti olisi pitänyt kyyditä rajan taakse vuosikymmeniä sitten. Suomen kansan vihollisia oli joka suhteessa. Toivottavasti palaai ikuisesti hlvetissä.
Vasemmiston helmi yhdessä Claes Andersonin kanssa. Molemmat erittäin älykkäitä ja sivistyneitä. Vasemmistoa voisi hyvin äänestää jos he olisivat kaksinvaltiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R.I.P
Älä suotta kuullottele, yksi l-kirjain riittää
Mu toughts are whit you and your family.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R.I.P
Se on kuulostaa eikä kuullostaa.
Kunpa Jaakko Laakso liittyisi nopeasti Seppäsen seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä rajan? Siirtyikö Venäjälle? Ruotsiin? Norjaan?
Hyvä kommentti. Miksei voi sanoa että kuoli. Kuoli kuoli kuoli eikä nukkui pois, entäs jos kuoli hereillä ollessaan, siirtyi rajan toiselle puolelle, meni pois, siirtyi iäisyyteen ja mitä näitä typeriä kliseitä onkaan.
Täällä voit opetella sen "kuulostaa" taivutuksen!
https://fi.bab.la/taivutus/suomi/kuulostaa
minä
kuulostan
sinä
kuulostat
hän/se
kuulostaa
me
kuulostamme
te
kuulostatte
he