Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

.

Vierailija
20.04.2007 |

Miksi minun täytyy huolehtia mummosta, ai niin minulla on aikaa kun minulla ei ole miestä. Mitä siitä, että minulla on kaksi lasta, siskon ja serkkujen miehethän tarvitsevat vaimoa kotona ja menee ne minun lapset siinä sivussa, mummon luona siivoamassa, kun ovat niin hyvin kasvatettuja.

Minullahan on aikaa lähteä äidille lääkäriin kuskiksi kun minulla on arkena vapaapäivä, milläs se sisko kun sillä on lapset ja miehelle täytyy olla ruoka valmiina kun tulee töistä. Hyväähän se tekee nähdä muitakin sairaaloita kuin se missä itse on töissä 37,5h viikossa. Ja ne minun lapseni, ne tulevat mielellään mukaan, käydään vaikka kahvilla sitten 4h vastaanotolla istumisen jälkeen.

Täytyyhän minun ymmärtää, että nyt ei isi voi ottaa lapsia sovituksi viikonlopuksi kun on varannut Rooman matkan, niin edullinen vain 2000¿ kahdelta, kai niille lapsille joku paikka löytyy vaikka olenkin töissä onhan se tähänkin asti löytynyt. Ymmärränhän minä, kyllä isi sitten kun on aikaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mentiin kahville kaiken kukkuraksi ja mukana tietysti mun 2v lapsi jota piti vahtia ja viihdyttää:)

Mutta meillä oli oikeastaan aika hauskaa. Sen verran monesti ollaan nykyään noissa odotustiloissa istuttu, että ollaan opittu viihtymään toistemme seurassa. Musta on kiva kun mutsi kertoo juttuja ja ' päästään' kahville viimiseks.

Ja kaiken kukkuraksi saan hyvän mielen seuraneitinä/sielunhoitajana/avustajana olosta; olen ikäänkuin täyttänyt oman tehtäväni (siis semmoinen olo, vaikkei multa ole sitä vaadittu).

En ole ainoa lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi