Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ratkaisen parisuhdeongelmasi!

Vierailija
20.04.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tarvittaisiin edes kerran vuoteen tunti pari kahdenkeskistä aikaa, mutta sitä ei olla saatu järjestymään edes rahalla.

Vierailija
2/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette järjestä yhteistä aikaa? Oletatteko molemmat, että vastuu on toisella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluton jo vuoden.

Vierailija
4/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että antais jo olla ja kohtelis mua ku normaalia?

Vierailija
5/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita hoitajia ei lapsille ole, kuin palkattu hoitaja, ja sellaista ei ole löytynyt, vaikka ollaan aika monta eri tapaa ja kanavaa yritetty käyttää hakemiseen. 2

Vierailija
6/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi säännöstellä hänen huoltaan vain siitä itse päättämällä. Nauti hänen rakkaudestaan - kenties se on osasyy siihen, miksi et enää ole " vitipää" .

Vierailija
7/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä rakastun aina renttuihin (pettäjiin tai alkoholisteihin)?

Vierailija
8/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kahdenkeskistä aikaa, eikä omaakaan. Molemmat ovat myös väsyneitä, minä lapsenhoidosta, mies töistä. Tällöin tulee riitaa esim siivouksesta...

Ja mies joskus vaan ottaa omaa aikaa, miksei se sitten onnistu toisin päin?

Kun pieniä ongelmia on monta, rupeaa tuntumaan että aina on kurjaa... Mitä tehdä.

Vierailija
9/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHastuksesi kohteessa on vakavia " puutteita" hänessäkin.

Vierailija
10/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mulla EI ole parisuhdetta ja se on ongelma. Pienen lapsen leskiyksinhuoltajana en todellakaan ravaa kapakoissa etsimässä uutta suhdetta enkä ehdi käydä nettitreffeillä, mutta monen vuoden jälkeen olisi kiva olla jonkun kaikussa....

Vierailija
11/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole kahdenkeskistä aikaa, eikä omaakaan. Molemmat ovat myös väsyneitä, minä lapsenhoidosta, mies töistä. Tällöin tulee riitaa esim siivouksesta...

Ja mies joskus vaan ottaa omaa aikaa, miksei se sitten onnistu toisin päin?

Kun pieniä ongelmia on monta, rupeaa tuntumaan että aina on kurjaa... Mitä tehdä.

Vierailija
12/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ratkaissut? Olen kyllä yrittänyt ratkaista, mutta totuuden jyvä varmaan siinä etten ole. Mistä lähteä avaamaan vyyhtiä?

Vierailija
13/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu esim seurakunnan sivuille, tai muille luotettaville parinhakufoorumeille.

Vierailija
14/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiset ei auta

ystävät ei ehdi eikä jaksa

maksullista lastenvahtia ei löydy

Vierailija
15/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 11

Nukkuu se sentään 1,5 h jolloin saan olla rauhassa mut silloin on kaikkea muuta tekemistä... ei ehdi lepäämään. Mies on aina töissä.

Vierailija
16/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun pitäs aina tehdä ninikuin hän haluaa ja sitten mököttää jos protestoin. Nukkuu sohvalla nyt ja kohta sanoo takuulla että lopeta se että aina sä olet neitissä. Tai sanoo että tarkasta mun sposti.

Hänelle ei kelpaa muu kuni oman alan työt, niitä on vähän ja on nyt työtön. Minun palkka menee elämiseen joka centti.

Vierailija
17/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut nyt antamaan pikkuisen periksi miehellesi,koska hänelle ei ole helppoa olla työttömänä.

Sen sijaan neuvon sinua olemaan noteeraamatta pikkumaisen ja lapsellisen käytöksen : mökötys ei ole aikuisen miehen käytöstä.

Vierailija
18/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti siinä käy niin että alan itsekkin mököttään ja siinä sitten ollaan puhumatta.

Vierailija
19/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia on ollut parisuhteessa ja ensin oli mies 3 vuotta ghaluton sitten tuli tosi iso kriisi jonka jälkeen mun tunteet hiipui ja mun haluttomuus alkoi. Nyt olen ok ja onnellisempi kuin vuosiin mutta seksiä en halua. Läheisyys noin yleensä ei inhota muuten. Pariterapiassa käytiin noin vuosi jonka jälkeen jatkoin 6kk yksin. Anteeksi olen antanut mutta halut eivät ole palautuneet eikä luottamus. Mies ei ole pettänyt minua.

Vierailija
20/23 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten olet reagoimatta, jos mies alkaa mököttää. Puhut normaalisti jos asiaa on, teet omiasi jos huvitttaa. Vaikeaa se aluksi on, mutta kyllä miehesi siihenkin oppii. Oppiipahan sanomaan suoraan ja aikuismaisesti, mikä häntä vaivaa. Mököttäminen on lapsellinen tapa saada oma ääni kuuluviin. Lapset käyttävät sitä tapaa.