Minä ratkaisen parisuhdeongelmasi!
Kommentit (23)
Miksi ette järjestä yhteistä aikaa? Oletatteko molemmat, että vastuu on toisella?
muita hoitajia ei lapsille ole, kuin palkattu hoitaja, ja sellaista ei ole löytynyt, vaikka ollaan aika monta eri tapaa ja kanavaa yritetty käyttää hakemiseen. 2
Et voi säännöstellä hänen huoltaan vain siitä itse päättämällä. Nauti hänen rakkaudestaan - kenties se on osasyy siihen, miksi et enää ole " vitipää" .
Ei ole kahdenkeskistä aikaa, eikä omaakaan. Molemmat ovat myös väsyneitä, minä lapsenhoidosta, mies töistä. Tällöin tulee riitaa esim siivouksesta...
Ja mies joskus vaan ottaa omaa aikaa, miksei se sitten onnistu toisin päin?
Kun pieniä ongelmia on monta, rupeaa tuntumaan että aina on kurjaa... Mitä tehdä.
Nimittäin mulla EI ole parisuhdetta ja se on ongelma. Pienen lapsen leskiyksinhuoltajana en todellakaan ravaa kapakoissa etsimässä uutta suhdetta enkä ehdi käydä nettitreffeillä, mutta monen vuoden jälkeen olisi kiva olla jonkun kaikussa....
Vierailija:
Ei ole kahdenkeskistä aikaa, eikä omaakaan. Molemmat ovat myös väsyneitä, minä lapsenhoidosta, mies töistä. Tällöin tulee riitaa esim siivouksesta...Ja mies joskus vaan ottaa omaa aikaa, miksei se sitten onnistu toisin päin?
Kun pieniä ongelmia on monta, rupeaa tuntumaan että aina on kurjaa... Mitä tehdä.
ole ratkaissut? Olen kyllä yrittänyt ratkaista, mutta totuuden jyvä varmaan siinä etten ole. Mistä lähteä avaamaan vyyhtiä?
Hakeudu esim seurakunnan sivuille, tai muille luotettaville parinhakufoorumeille.
sukulaiset ei auta
ystävät ei ehdi eikä jaksa
maksullista lastenvahtia ei löydy
t. 11
Nukkuu se sentään 1,5 h jolloin saan olla rauhassa mut silloin on kaikkea muuta tekemistä... ei ehdi lepäämään. Mies on aina töissä.
minun pitäs aina tehdä ninikuin hän haluaa ja sitten mököttää jos protestoin. Nukkuu sohvalla nyt ja kohta sanoo takuulla että lopeta se että aina sä olet neitissä. Tai sanoo että tarkasta mun sposti.
Hänelle ei kelpaa muu kuni oman alan työt, niitä on vähän ja on nyt työtön. Minun palkka menee elämiseen joka centti.
Joudut nyt antamaan pikkuisen periksi miehellesi,koska hänelle ei ole helppoa olla työttömänä.
Sen sijaan neuvon sinua olemaan noteeraamatta pikkumaisen ja lapsellisen käytöksen : mökötys ei ole aikuisen miehen käytöstä.
monesti siinä käy niin että alan itsekkin mököttään ja siinä sitten ollaan puhumatta.
Ongelmia on ollut parisuhteessa ja ensin oli mies 3 vuotta ghaluton sitten tuli tosi iso kriisi jonka jälkeen mun tunteet hiipui ja mun haluttomuus alkoi. Nyt olen ok ja onnellisempi kuin vuosiin mutta seksiä en halua. Läheisyys noin yleensä ei inhota muuten. Pariterapiassa käytiin noin vuosi jonka jälkeen jatkoin 6kk yksin. Anteeksi olen antanut mutta halut eivät ole palautuneet eikä luottamus. Mies ei ole pettänyt minua.
Ja sitten olet reagoimatta, jos mies alkaa mököttää. Puhut normaalisti jos asiaa on, teet omiasi jos huvitttaa. Vaikeaa se aluksi on, mutta kyllä miehesi siihenkin oppii. Oppiipahan sanomaan suoraan ja aikuismaisesti, mikä häntä vaivaa. Mököttäminen on lapsellinen tapa saada oma ääni kuuluviin. Lapset käyttävät sitä tapaa.
meillä tarvittaisiin edes kerran vuoteen tunti pari kahdenkeskistä aikaa, mutta sitä ei olla saatu järjestymään edes rahalla.