Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä tai minkälaiselta myyjältä et osta huutonetistä tai kirppikseltä?

Vierailija
20.04.2007 |

Minä en trokareilta (mulla on kaappiin jääneitä uusia vaatteita 50kpl myynnissä erikokoisia) joopa joo eli tyhjätään alkeorit kaupasta ja tehdään nappikauppaa.

En niiltä jotka kertoo heti ovh:n jne.

En osta alusvaatteita ja välttelen myös pelkästään uuden tavaran myyjiä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan ärsyttää kun ei laiteta mitään.. Laittaisi edes yläkanttiin, jos siltä tuntuu, niin vois itse arvioida paljonko on valmis huutamaan.. =)

Vierailija
22/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mä usein kysynkin, mut ärsyttää kun niitä on niin paljon (ketkä ei oo laittanut) Ja monella se vastaaminen kestää (jos vastaa ollenkaan) ja ärsyttää kun kokoajan saa kytätä joko on vastattu.. =( Et miks pitää asiat tehdä niin vaikeesti..

Vierailija
24/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos farkut painavat 500g - 2 kg, saa ne halvimmillaan lähetetyksi 7.40 eurolla. Jos ne painavat alle 500 g ja mahtuvat postittaessa alle 3 cm , voi ne postittaa helposti-kuoressa 1.80 eurolla.

Vierailija
25/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksessa en huuda jos vaate kuvassa silittämätön tai kuva muuten huono; os myyjä ei vastaa kysymykseeni; jos vaatteessa on pesunukkaa tai tahroja. jos myyjällä on negoja kovasti saatuna kohteista, joissa myyjänä; jos hintaa on liikaa vaatteen kuntoon nähden.

Vierailija
26/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tavaran pakkaaminen saatta olla hankalaa, eikä ole varmuutta ostaako joku

-asumme pääkaupunkiseudulla ja aina silloin tällöin joku hakee tuotteen. Muuten voisinkin pakata vaikka etukäteen.

Saatan laittaa postikulut, jos selvät esim. trikoopaita ja mekko, jonka tiedän varmasti. Muussa tapauksessa en laita.

Vierailija
27/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli alle 3 cm niin silloin esim. 2 kg kirje maksaa 6,70 euroa, 1kg asti 4 euroa. Jos farkut mahtuvat maksikirjeen mittoihin niin 500 grammaan asti 5,90 euroa.

Vierailija:

Jos farkut painavat 500g - 2 kg, saa ne halvimmillaan lähetetyksi 7.40 eurolla. Jos ne painavat alle 500 g ja mahtuvat postittaessa alle 3 cm , voi ne postittaa helposti-kuoressa 1.80 eurolla.

Vierailija
28/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee jatkopalan normaaliin kirjeeseen. Normaali kirje saa olla 40 cm pitkä.

Toiseksi kannattaa miettiä taittelua, jos saa vaikka menemään lituskammaksi laittamalla vyötärö suoraksi ja lahkeet siihen päälle erillisiksi kasoiksi hieman siksak-maisesti, ettei paksut saumat osu kohdakkain.

Vierailija
29/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn niitä kyllä ahkeraan, mutta vain yksi kymmenestä vastaa ajoissa. Huudan usein vain parilta juuri sulkeutuvalta sivulta. Jotes olkaas tällaiset myyjät kytiksessä lisäkysymysten suhteen juuri kun kohteenne on sulkeutumassa.

En huuda myöskään hv-kohteita, paitsi vaatepaketeissa. En jaksa jälkiläteen jahkata myyjän kanssa hintaa ja olla kohtelias (kun olen vielä liian kiltti näissä). Myyjän tällaisesta vedätyksestä jää vaan huono maku ja 100% varmasti olen tyytymätön kauppaan, vaikka vaate olisi kuinka upea, sillä jää fiilis, että maksan liikaa VAIN omasta kohteliaisuudesta. Joten jätän nuo kohteet välistä. Tosin joskus erehdyn niihin ja kaupat teen vain alle hv:n jääneestä kohteesta, jos myyjä heti kaupan päätyttyä ilmoittaa oma-aloitteisesti: " Saat huutohintaasi tuotteen." Jahkailu on tuskallista ja ennemmin alan katselemaan helpompia huutokohteita.

Toiseksi en huuda, jos palautteet ovat huonot. Erityisesti jos ilmenee moitteita siitä, että jotain on jäänyt kertomatta ilmoituksessa esim. tahra tai reikä. Oletan, että myyjä ei muuta tapojaan. Silti saatan huutaa tahraisen ja reikäisen vaatteen, vaikka siitä on maininta.

Sitten jätän huutokilpani kesken, jos kanssani tulee kohteeseen huutamaan, joku nollapalautteinen tai samalla paikkakunnalla asuva (käyn katsomassa kilpailijan myynneistä paikkakunnan). Olen kovin epäluuloinen vedätyksen suhteen. Tosin minua on vaikea saada kilpaan mukaan, koska huudan lähinnä lastenvaatteita, joissa aina löytyy toinenkin vastaava huutokohde ja voin siten vaivatta unohtaa tämän kilpakohteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä