Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä tai minkälaiselta myyjältä et osta huutonetistä tai kirppikseltä?

Vierailija
20.04.2007 |

Minä en trokareilta (mulla on kaappiin jääneitä uusia vaatteita 50kpl myynnissä erikokoisia) joopa joo eli tyhjätään alkeorit kaupasta ja tehdään nappikauppaa.

En niiltä jotka kertoo heti ovh:n jne.

En osta alusvaatteita ja välttelen myös pelkästään uuden tavaran myyjiä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasilta, joiden ilmotukset huutonetissä on niin vimpan päälle hienot, että näkee niiden tekevän sitä työkseen.

Vierailija
2/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oppii tekniikan ja tekee kerran kunnon sivut, on hyvien ilmoitusten teko helppoa ja nopeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisilta myyjiltä joilla on negaa, epäselvät kuvat, huonot kuvaukset, eikä tietoa postikuluista tai saako myös noutaa tavaran.

Kirppikseltä: en osta trokareilta, en epäsiistiltä näyttäviltä ihmisiltä, sellaisista pöydistä jotka haisee (oikeesti, joillakin tavarat jo haisee kun siihen pöydän läheisyyteen tulee) ja niiltä jotka kiskovat tajuttomia hintoja tavaroista.

Vierailija
4/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alottais huudon sitten siitä summasta, jolla suostuu myymään.

Vierailija
5/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta tulen epäluuloiseksi, jos myyjä ei ole viitsinyt nähdä vaivaa kuvien ottamisessa.

Vierailija
6/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotan sellasia joissa on jotain taustaa ja tähtiä vilkkuu ja liikkuva nalle puh. Ihan oikeesti, onko jollain äidillä aikaa sellasia yötä myöten väsätä. Perusilmotus, jossa tuote kivasti esillä ja joo, ne hintavaraukset on perseestä. En voi ymmärtää miksei suoraan laiteta sitä hintaa mikä kerran halutaan. Kirpputoreillaki hyppään ohi sellaset, joista näkee, että ne tekee sitä työkseen eikä ole vain tyhjentämässä omia komeroitaan!!!

Vierailija
7/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa jotenkin epäluotettavan kuvan myyjästä.

Hv ei haittaa, eikä liian hienot ilmoitukset:)

Vierailija
8/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuvaus tyyliin " hyvä paita" eikä mitään muuta tietoa

*musta tuhruinen kuva

*ei kuvaa ollenkaan

*kauheasti kirjoitusvirheitä (tämä on ehkä tyhmää mutta antaa minusta huonon kuvan myyjästä)

*palautteissa paljon negaa, neutraalit luen yleensä läpi

muutamalta ammattimyyjältä olen kyllä ostanut eikä siinä ole mielestäni mitään vikaa. jos tuote on mieluinen ja hinta kohdallaan niin mikäs siinä, kaupankäynti on aina bisnestä olipa se sitten pieni- tai isomuotoista.

Vierailija
9/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaraa kalliilla ja yrittävät piilotella sitä kertomalla että paidassa pieni reikä, mutta on paikattu hv 10e. Jokunen nega ei haittaa, tulee niitä pakosta jos paljon myy tai ostaa, hyvä perustelu parantaa uskottavuutta.

Kirppiksillä en osta " meidän Villen lempipaitaa" vanhaa ja kulahtanutta millään hinnalla, olisi laittanut rievun kiillotusrätiksi. Mainiot on myyntipuheet " Ville käytti paitaa tooosi paljon ja se on mennyt niiin ihaaanan pehmeäksi" . Eihän sellaiseen voi muuta todeta että siltä se näyttääkin.

Vierailija
10/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lävistyksiä omaavalta, muuten epäsiistiltä, ylihintoja pyytävältä, herpes huulessa olevalta.

Vierailija
11/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta negapalautteen omaavilta en!!!!

mutta jos jollakulla on tavaraa mitä minä haluan, en kyllä välitä pätkääkään saako hän siitä vanhasta tavarasta voittoa vai ei.

Vierailija
12/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksei niitä voi laittaa siihen ilmoitukseen heti. Jokatapauksessa sen myyjän täytyy ne ostajalle ilmoittaa ennen kuin ostaja huudon maksaa. Esim housut, jotkut pyytää 1,70 ja toiset 7,40.. Kauhee ero.. Eikä muutaman euron housuista viitti maksaa 7,40 postareita.

Vierailija
13/29 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin mun parhaat farkut yhdeltä jobbarilta ja maksoin postareita sen 7.10¿. Ei niitä saa halvemmalla postiin ja kyllä kannatti maksaa!

Vierailija
14/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne tuli 1,70.. Ja sellasia lähinnä nyt tarkoitinkin. Toki jotkut paksut ja painavat farkut voi olla 7,40. Vai eikö niitäkin sais maksikirjeenä?

-15-

Vierailija
15/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin epäröin ostaa sellaiselta myyjältä, jolla on paljon negatiivista palautetta. Mutta yleensä kyllä ostan siistinnäköistä tavaraa, jota tarvitsen - myyjästä viis. Ja voin maksaa siitä hyvän hinnankin, jos vaihtoehtona on hakea vastaava tavara kaupasta.

Mua ei sinänsä haittaa, jos joku tekee tienestiä jobbaamalla. Mutta se haittaa, jos annetaan vääriä tietoja tai jätetään jotakin kertomatta. Kuten esimerkiksi kerran mulle myytiin ykköslaatuisena Reimatecin uusi haalari, joka olikin kakkoslaatua, eikä vedenpitävyydestä ollut takuuta. Asia selvisi mulle vasta niin myöhään, etten voinut enää antaa edes negatiivista palautetta.

Vierailija
16/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla: epäsiisteys haittaa joskus. Ja joskus ei vaan ole ostofiilis. Tiedä sitten mistä johtuu.

Kerran jätin yhden pelin ostamatta, vaikka olin jo mielessäni päättänyt sen ottaa, kun myyjä sanoi, ettei ole yhtään käytetty. Vaikka selvästi näin, että oli käytetty. Ei olis haitannut muuten, mutta valehtelu alkoi ärsyttää.

Vierailija
17/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

si. :)

Vierailija
18/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei postikuluja ole selkeästi ilmotettu. omituista, että vasta sitten kun kauppa on sulkeutunut ja tilinumeroa kyselen, vastataan, että minäpäs alan selvittelemään, mitä ne postikulut ovat... itse maksaisin huutoni mielellään heti kaupan sulkeuduttua.

olen myynyt vasta muutaman kerran, mutta silloin olen laittanut arvaamalla postikulut ilmoitukseeni, jos ei varmaa tietoa ole ollut. ja tietysti alakanttiin.

Vierailija
19/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran isot ettei niitä saa mitenkään mahtumaan 30*250*400mm pakettiin. Tietysti jotkut ohuemmat housut menee tai pienet lasten farkut.

Vierailija
20/29 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaran pakkaaminen ja postissa käyttö punnituksessa voi tuntua etukäteen taas tyhmältä, jos ei ole varmuutta meneekö tavara kaupaksi.

Mutta toki on ostajan kannalta kiva tietää postimaksu etukäteen. Mäpäs hommasinkin vaa' an kotiin. Tänään jopa askartelin pahvista sellaisen mitan, jolla saa testattua onko kirje alle 3 cm paksu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän