Minkälainen ihminen laittaa konekivääripinssin iltapukuun?
Siis tosissani mietin tuollaisen ihmisen mielentilaa. 🤔
Kommentit (166)
Nuori lapsellinen uhoksija joka toivottavasti ei edusta persuja laajemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen pukeutuu pilluksi juhliin? Eivät ne mitkään naamiaiset olleet.
Ei edes vie veronmaksajien rahoja kuten Simula! Iha hirveetä heei! 😭
Väitätkö ettei setalle kulkeudu lainkaan verorahoja?
Seta tekee ihmisoikeustyötä. Pidätkö ihmisoikeustyötä jotenkin ristiriidassa Suomen maabrändin kanssa? Maabrändi vaikuttaa paljon esimerkiksi sijoittajien kiinnostuksesta suomalaisia yrityksiä kohtaan. Demokratia, jossa kunnioitetaan ihmisoikeuksia, on vakaa ja luotettava ympäristö. Sellaiseen luotetaan.
Jos kivääripinssi on liikaa niin ilmeisesti minä olen sitten jo kovin marginalisoitunut. En nimittäin näe siinä yhtään mitään ihmeellistä. Minä en myöskään haluaisi elää yhteiskunnassa jossa ei saisi käyttää kyseisen kaltaisia pinssejä. Onneksi Suomi on vielä toistaiseksi vapaa maa.
Palstavassarit ihan paskat housuissa ja peloissaan jonkun pinssin vuoksi! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen pukeutuu pilluksi juhliin? Eivät ne mitkään naamiaiset olleet.
Ei edes vie veronmaksajien rahoja kuten Simula! Iha hirveetä heei! 😭
Väitätkö ettei setalle kulkeudu lainkaan verorahoja?
Seta tekee ihmisoikeustyötä. Pidätkö ihmisoikeustyötä jotenkin ristiriidassa Suomen maabrändin kanssa? Maabrändi vaikuttaa paljon esimerkiksi sijoittajien kiinnostuksesta suomalaisia yrityksiä kohtaan. Demokratia, jossa kunnioitetaan ihmisoikeuksia, on vakaa ja luotettava ympäristö. Sellaiseen luotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka aseita ja metsästystä harrastava ihminen.
Vastataan realistisella vastauksella kysymykseen ja autistit miinustavat 😄
Linnassa oli useampikin metsästäjä eilen ja Simula oli ainoa, jolla oli rynkky rinnuksissa. Muut osaavat sentään ymmärtää, mikä on soveliasta missäkin. Simulalle taitaa olla aivan sama, onko jossain perssuleiden tai sisulaisten jytkyttelyissä vaiko linnan juhlissa? Ilmeisesti eduskuntaan kansanedustajiksi valituille pitäisi alkaa jakaa jonkinlaista käytös- ja etikettiopaskirjaa?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on paskat housuissa yhden pimpsapuvun takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on paskat housuissa yhden pimpsapuvun takia
Ei ole mutta oksentaminen ei sen hirvityksen vuoksi kyllä ole kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Ampumaharrastaja?
Minäkin olen. En todellakaan olisi laittanut kyseistä korua Linnan juhliin, koska se on niihin kemuihin sopimaton asuste. Itsenäisyyspäivän iltajuhlassa oletetaan vieraiden juhlivan olemuksellaan, käytöksellään ja positiivisesti keskustellen ja iloiten maamme itsenäisyydestä. Aseasioita voi käsitellä muissa puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampumaharrastaja?
Minäkin olen. En todellakaan olisi laittanut kyseistä korua Linnan juhliin, koska se on niihin kemuihin sopimaton asuste. Itsenäisyyspäivän iltajuhlassa oletetaan vieraiden juhlivan olemuksellaan, käytöksellään ja positiivisesti keskustellen ja iloiten maamme itsenäisyydestä. Aseasioita voi käsitellä muissa puitteissa.
Mutta kyseessä on myös itsenäisyyspäivä ja siihen liittyy armeija ja sotajutut aika tiiviisti.
Vierailija kirjoitti:
Eipä yksi pinssi kauas näy, mutta pillupuku oli femakoiden maksimaalinen rimanalitus. Ukkolalta oli hyvä kolumni aiheesta.
Ukkola oli taas ihan pihalla. Nauroin oikein ääneen tälle kohdalle:
"Mutta eivät miehet läträä omien eritteidensä eivätkä sukupuolielintensä kanssa tällä tavalla. Miehet eivät rakenna julkista identiteettiään peniksen ympärille."
Ai miehillä muka ei ole oma vehje koko ajan mielessä. Johan Ukkola vitsin murjaisi 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Rohkea koruvalinta. Respektiä siitä, että nainen haistattaa pitkät kaikille pasifistimiehille, joita niin kovasti "ahdistaa" maanpuolustus.
Älä sitten käytä poikkeusoloissa esimerkiksi lääkäreiden palveluita. Heistä moni on sivari. Ja toivottavasti Simulakin tajuaa omalla haistattelullaan olevan myös seurauksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampumaharrastaja?
Minäkin olen. En todellakaan olisi laittanut kyseistä korua Linnan juhliin, koska se on niihin kemuihin sopimaton asuste. Itsenäisyyspäivän iltajuhlassa oletetaan vieraiden juhlivan olemuksellaan, käytöksellään ja positiivisesti keskustellen ja iloiten maamme itsenäisyydestä. Aseasioita voi käsitellä muissa puitteissa.Mutta kyseessä on myös itsenäisyyspäivä ja siihen liittyy armeija ja sotajutut aika tiiviisti.
No mikä mahtaa olla Simulan sotilasarvo?
Samat ihmiset jotka täällä kauhistelee ja tuomitsee kovaan ääneen yhtä 10cm pikku pinssiä, katsoo toinen käsi sydämellä ylistäen ja toinen popparo kulhoa kauhoen silmät kyynelistä kiiluen joka helvetin vuosi 179 minuuttia pitkän elokuvan TAPPAMISESTA, joka kuvaa sitä millä se itsenäisyys pidettiin. Mut pinssi se on se ongelma!! 😂😂 Sallikaa mun nauraa.
Oliko se siis Maxim, PKM, M60, FN Minimi, KVKK vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampumaharrastaja?
Minäkin olen. En todellakaan olisi laittanut kyseistä korua Linnan juhliin, koska se on niihin kemuihin sopimaton asuste. Itsenäisyyspäivän iltajuhlassa oletetaan vieraiden juhlivan olemuksellaan, käytöksellään ja positiivisesti keskustellen ja iloiten maamme itsenäisyydestä. Aseasioita voi käsitellä muissa puitteissa.Mutta kyseessä on myös itsenäisyyspäivä ja siihen liittyy armeija ja sotajutut aika tiiviisti.
No mikä mahtaa olla Simulan sotilasarvo?
Ketä se kiinnostaa? Ei minua ainakaan. Pinssiä saa käyttää kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea koruvalinta. Respektiä siitä, että nainen haistattaa pitkät kaikille pasifistimiehille, joita niin kovasti "ahdistaa" maanpuolustus.
Älä sitten käytä poikkeusoloissa esimerkiksi lääkäreiden palveluita. Heistä moni on sivari. Ja toivottavasti Simulakin tajuaa omalla haistattelullaan olevan myös seurauksensa.
Minun aikana lääkärikandit oli kyllä mukana intissä. Samassa teltassa nukuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen sisun nasseilija jonka elämäntehtävä on viedä veronmaksajien rahat omalle ampumaradalleen. Viikonloppusin ampuu karhunpentuja somea varten.
Onpahan järkevämpää sisältöä somessa kuin jotain tissi ja peppu kuvia.
Pidätkö tosiaankin sitä, että aikuiset kansanedustajat tappavat porukalla karhunpennun, jonain urotekona? Niitä hinkkejä ja persiitä ei pakota kai kukaan sinua väkisin katselemaan? Ihminen voi elää Suomessa helposti näkemättä sellaisia kuvia.
Karhunpennun tappamiskuvat sen sijaan tulivat varoittamatta esiin uutismediassa. En pidä tuollaisia kansanedustajia riittävän harkintakykyisinä tai tasapainoisina päättämään tämän maan asioista maan ja kansan parhaaksi.
Onpahan järkevämpää sisältöä somessa kuin jotain tissi ja peppu kuvia.