Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI ette kerro vakavista sairauksista, ulkonäön poikkeavuuksista yms. ennen ekoja treffejä?

Vierailija
07.12.2025 |

TAAS jälleen ihan älyttömän huiputettu ja epäarvostettu olo, koska Tinder-deitti valehteli! En voi ymmärtää miksi ihmiset harrastavat tällaista, siis suoranaista huijaamista!

Itsenäisyyspäivän ravintoladeitti huipentui siihen, että paikalle saapui mies pyörätuolissa. Ja tokikaan tuolista, saati siinä pysyvästi istumisesta, ei oltu mainittu halaistua sanaakaan, vaikka ennen kasvokkain kohtaamista oltiin viestitelty aktiivisesti lähes kuukausi!

Näin on käynyt aiemminkin, ei joskaan näin törkeästi, että jätetään kertomatta pyörätuolista. Yhdellä deitillä oli avannepussi paidan alla ja tämä valitettavasti paljastui vasta siinä vaiheessa, kun olin jo ehtinyt ihastua ja oltiin sänkyyn menossa ensikertaa.

Pääasiassa huiputtaminen on ulkonäköön liittyvää, eli deitti-iltaan könytään paikalle kymmeniä kiloja lihavampana, kymmeniä vuosia vanhempana ja hiusraja niskaan karanneena. Hämmentävää. Luulevatko tällaiset tapaukset tosiaan, että kaikesta huolimatta heille olisi luvassa vuosisadan romanssi?

Kommentit (540)

Vierailija
501/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuohan nimenomaan oli oikeudenmukaista. Jokainen tapailee tasollaan. Toki jos pyörätuoliukko on miljonääri niin sitten voi olla varaa upgreidata. Mutta se, että saa yhtään ketään, ei ole mikään itsestäänselvyys, puhumattakaan siitä että voi keplotella petoksilla ja säälillä itsensä panemaan jotain menestyvää ja hyväkuntoista naista. Jotenkin tuntuu, että vain miehet voivat olla edes tarpeeksi häikäilemättömiä ja röyhkeitä yrittääkseen jotakin tällaista."

Eli sun pitäisi tapailla tasosi mukaisesti puolikuollutta huonekasvia.

Vierailija
502/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kertoisin? En mä sua tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut deittisivuston kautta 'tavallisia' miehiä, jotka ei ole olleet pyörätuolissa, ei ole ollut avannepussia, ei skitsofreniaa tai muuta diagnosoitua mielen sairautta, ei rikollista menneisyyttä, ei esiin tullutta aggressiivisuutta, eivät tupakoi/käytä nuuskaa...tosin mielen sairauksiin ja väkivaltaisuuteen liittyen olen tehnyt käytöksen perusteella lähinnä oletuksia. Niitä ns. perustavallisia siis, jotka markkinoivat itseään rehellisiksi, mukaviksi ja naista kuin kukkaa kämmenellä pitäviksi selkärankaisiksi miehiksi. Mutta...nämäpä paljastuvatkin valehtelijoiksi, kontrolloijiksi, henkisesti keskenkasvuisiksi, taloudellisesti hyväksikäyttäjiksi, sairaalloisesti mustasukkaisiksi, itsekeskeisiksi lapsiksi...

Ap esitti asian vähän tylysti, mutta tosiasiassa kyse on rehellisyydestä. Ketkuilemalla ei mikään hyvä suhde ala. Toiselle on annettava mahdollisuus itse valita, mikä on se minkä hyväksyy ja mitä taas ei. Valehtelemalla ei saa

No sitä vartenhan ne treffit on, että siellä tutustutaan. Aika harva oksentaa kaikki huonot puolensa ekassa Tinder-viestissä.

Vierailija
504/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nimimerkin pitäisi kertoa kaiken "Aina Nyreä".

Vierailija
505/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kertoisin? En mä sua tunne.

Ei kukaan tietenkään pakota kertomaan yhtään mitään. Mutta kertomatta jättäminen on epärehellisyyttä ja meistä jokainen voi miettiä, haluaako suhteeseen, joka jo alkaa epärehellisyydellä tai valheella. Miksi tuhlata kenenkään aikaa moiseen? Meistä kukaan ei kaada kaikkea treffikumppanin niskaan ekalla tapaamisella, mutta jokainen voi myös miettiä, mitkä on niin oleellisia asioita, jotka tulisi kertoa ennen kuin tavataan edes ensimmäistä kertaa. Mitä itse haluaisit tietää?

Viestittelin hetken miehen, joka antoi itsestään hyvin menevän kuvan, kanssa. Sitten, kun miehen biossa oli työpaikkansa, googletin miehen, selvisi, että hän on pyörätuolissa. No, mun biossa on, että toivon kumppania, jonka kanssa voisin reppureissata ja vaeltaa, ja joka olisi liikunnallinen, kuten itsekin olen. Miehen deittikuvat oli rajattu niin, ettei tuolia näkynyt. Mitäpä arvelette, oltaisiinko KUMPIKAAN meistä ollut onnellisia yhdessä? Mies odottelisi kotona, koska rouva suvaitsee palata joltain määrättömältä reissultaan.... Ja rouva jatkaisi reissujaan EDELLEEN yksin. 

Vierailija
506/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuohan nimenomaan oli oikeudenmukaista. Jokainen tapailee tasollaan. Toki jos pyörätuoliukko on miljonääri niin sitten voi olla varaa upgreidata. Mutta se, että saa yhtään ketään, ei ole mikään itsestäänselvyys, puhumattakaan siitä että voi keplotella petoksilla ja säälillä itsensä panemaan jotain menestyvää ja hyväkuntoista naista. Jotenkin tuntuu, että vain miehet voivat olla edes tarpeeksi häikäilemättömiä ja röyhkeitä yrittääkseen jotakin tällaista."

Eli sun pitäisi tapailla tasosi mukaisesti puolikuollutta huonekasvia.

Nauratti vähän.

Mutta tuosta seuraisi lopulta kasvin kuolema, eikä se ilahdutakaan mua sitten yhtään.

Vierailija
507/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sellainen rage baitti?

-miesfeministi

Vierailija
508/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SULLE TUSKIN ON LUVATTU RAKKAUSTARINAA LAINKAAN.

Pukilta saat kasan risuja🎅🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Vierailija
509/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On valhe väittää, että avanteen kanssa voi viettää normaalia elämää. Esim. Kuukauden hiihtovaellus pesemättä on sula mahdottomuus, kiipeilyvaljaat ei toimi pussin kanssa ja ylipäänsö vähänkään aktiivisempi elämä jossa ei kykitä koko ajan vesijohtoveden äärellä.

Lisäksi se on merkki vakavasta sairaudesta, koska ei niitä kenellekään huvikseen tehdä. Olisi aika vastuutonta ottaa tuleville lapsilleen valmiiksi sairas vanhempi."

Todellakin sen kanssa voi viettää hyvin normaalia, akiivista elämää, jos sellaisesta on kiinnostunut.  Avanne ei myöskään välttämättä liity vakavaan sairauteen

Perehtyisit asioihin etkä laukoisi typeryyksiä...

Vierailija
510/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suolistosyövän ja siihen liittyvän radikaalin hoitotoimenpiteen seurauksena avannepussi. Voin sanoa, ettei elämä ole läheskään niin simppeliä kuin se oli ihan normaalin toimivan suolen ja peräaukon omaavana. Minulla on lantionpohjan toimintaan liittyvä pysyvä liitännäissairaus, kiitos minulle tehdyn suoliamputaation. Toki - mielummin elän näin, kuin olisin kuolleena kirkkomaalla.

Mutta olen siinä kyllä muutaman kommentoijan kanssa eri mieltä, ettäkö avannepussin kanssa voisi elää ihan normaalia elämää - kun ei voi! En ensinnäkään voi syödä ihan mitä tahansa. En voi lähteä matkoille tai tapahtumiin, missä ei ole vesipistettä tai WC:tä nopeasti saatavilla. Välillä avanne ärtyy liiasta liikkeestä, tärinästä ja heilahduksista, jolloin olen ärtyisä ja vaisu. Pussi on helteellä tukala, koska se on likimain kokoa A4-arkki ja hengittämätöntä muovia. Saan pussin vuoksi ajoittain sieni- ja hiivatulehduksia. Ai niin - ja t

Sinä et oletkaan normi vaan poikkeus. Useimmat pystyvät elämään avanteen kanssa täysin normaalia elämää.

Vierailija
511/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä typeryys aloittaja on! Mikä sä olet tuomitsemaan ja sanomaan kuka on oikeutettu rakkauteen ja kuka ei? Mitä sä kuvittelet itestäs?

Vierailija
512/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä keskenkasvuiset vaahtoavat asiasta josta eivät tiedä mitään.

Avanne rajoittaa elämää. Uskokaa pois.

Sinä olet se keskenkasvuinen, joka ei tiedä mistään mitään. Suurimmalla osalla avanteet eivät rajoita elämää.

Vierailija
513/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avannepussi sinulle maailman suurin ongelma? Ihmisillä on mitä moninaisimpia oireita, sairauksia ja elämänhaasteita, minkä kanssa selvitä..ja kiitos esimerkiksi lääketieteen ja -taidon: me selviämme näiden ansiosta aika hyvin arjesta. Kakka tulee joko pussiin (aika siistiä, tiedän kokemuksesta, yhdellä jälkeläisestäni on ollut avanne) tai sitten se tulee perseestä ulos (aika likaista, tiedän kokemuksesta koska käyn itse päivittäin paskalla).

Vierailija
514/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä keskenkasvuiset vaahtoavat asiasta josta eivät tiedä mitään.

Avanne rajoittaa elämää. Uskokaa pois.

Mutta huomattavasti vähemmän kuin ilman avannetta, usko pois. Menetin vuosia elämästäni ilman avannetta ja nyt pystyn tekemään niitä asioita mitä ennen sairastumistakin. 

Näin varmasti on. Silti on turha väittää, että avanne on ihan huomaamaton eikä sen takia tarvitse tehdä mitään eritavalla.

Suurimmalla osalla se on todellakin huomaamaton, jankkaaja.

eri

Vierailija
515/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pakko kysyä aloittajalta ja muilta täydellisyyttä etsiviltä, mitäpä jos löydettyäsi sen täydellisen ja terveen tapauksen, aloitat seurustelun ja rakastut, hän sairastuu tai vammautuu vakavasti, heitätkö menemään ja etsit uuden täydellisen? Tai jos itse sairastuttuasi tulet hylätyksi? Mieti vähän!

Ajatteletko, että sairaus ja onnettomuus ovat jotain sattuman kauppaa? 

Muutenkin nauretavaa vedota "täydellisyyteen" kun puhutaan kirjaimellisesti 50% toimintakyvyttömästä ruumiista. Syyllistämisestä ja säälistäkö sen naisen pitäisi kiihottua? Naisella on omat seksuaaliset preferenssinssä ja hän saa ihan itse valita, kenen kanssa parittelee ja kenen kanssa ei. Jos mies saa huijattua naisen treffeille, niin nyt hänellä on säälistä velvollisuus panna petollista rampaa? Jep jep... Kuunnelkaa vähän itsejänne.

Yleensä ne kyllä ovat. Pyörätuolissa istuminen ei välttämättä tee kenestäkään 50 % toimintakyvytöntä. 🙄 

eri

Vierailija
516/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitäisköhän sinun ap kertoa näille miehille, joiden kanssa kirjoittelet, ettei sinulle riitä pelkkä sujuva viestittely ja ettet hyväksy mitään epäkohtia ihmisissä: et fyysistä poikkeavuutta, et avannetta (en ymmärrä miten se on este millekään kun ne esteet on olleet ilman sitä avannetta), et ilmeisesti myöskään mitään muuta "vikaa" ulkonäössä? Onneksi sä itse et koskaan vanhene etkä tuu kohtaamaan terveydellisiä haasteita, vai mitä?"

Tämä palsta se sitten osaa sukeltaa syvälle sfääreihin, joita ei ole olemassakaan 😂 Missään en ole sanonut, ettäkö KAIKKI epäkohdat olisivat ehdoton nounou. Miksi ette pysy asiassa, vaan keksitte ihan ihme ulottuvuuksia ja käytätte pää savuten niitä värikyniänne?

Olen ainoastaan todennut, että minusta ei ole parisuhteeseen ihmisen kanssa, jolla on merkittävä kehollinen rajoite. Jos en pääse puolison kanssa kiipeämään Amsterdamin ahtaisiin hissittömiin taloihi

Toivottavasti itse sairastut ja kumppanisi hylkää sinut sen takia.

Vierailija
517/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tuli vastaan entinen naapuri. Hyvännäköinen yliopiston opettaja. Harrastaa monipuolisesti liikuntaa ym. Profiilissa ei vaan kertottu, että mies on puolisokea ja menettää näkönsä ehkä kokonaan lähivuosina. Ajokortti lähti jo vuosia sitten. Mahtaa olla deitit pettyneitä, kun totuus selviää.

Vierailija
518/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on täysin normaalia haluta kumppania, jollainen itsekin on. Ulkonäön, koulutuksen, tulotason, terveyden, liikunallisuuden, kiinnostuksenkohteiden  ym suhteen

Vierailija
519/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vammat näkyvät päälle päin ja toiset, usein ne vakavimmat, näkyvät suhtautumisena toisiin ihmisiin. 

Tarkoitatko ap:ta vai hänen deittiään? Ymmärrän ettei kaikesta halua avautua heti tuntemattomille, mutta minusta esim halvaantuminen on sen verran merkittävä asia että siitä pitäisi kertoa melko pian jos sovelluksessa tutustutaan. Livenähän sen näkee heti, sitä ei voi piilottaa. Minusta sama kuin viivytellä sen kertomista, että on lapsia. Elämän oleellisia tietoja jotka joillain voi vaikuttaa siihen jatkuuko kiinnostus. Itse haluaisin ainakin avointa keskustelua siitä miten pyörätuoli vaikuttaa elämään. 

Kuulepas nyt, pyörätuolissa istuva ei välttämättä ole halvaantunut.

Vierailija
520/540 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että pyörätuolista on järkevää mainita jo viestittelyn aikana, mutta miksi avannepussista pitäisi kertoa?

Suurin osa naisista ei halua omaishoitajaksi vaan etsii ihan kunnollista elämänkumppania, joka on toimintakykyinen ja pystyy keventämään naisen kuormaa sen sijaan, että heittää sairaan kehonsa tämän riesoiksi. 

Avannepussi ei vaadi omaishoitajaa, höpsö.

Mutta pyörätuoli on vähän eri asia sen suhteen, että pitäisikö kertoa. Pitää.

Jep, ennen suhteeseen alkamista olisi ihan reilua tietää kulkeeko mukana myöhemmin henkilökohtainen avustaja vai joutuuko sellaiseksi itse.

Puolisosta ei tule henkilökohtaisesta avustajaa ja mistä tuota varmuudella tietää, kuka tarvitsee myöhemmin sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme