Mitä ihmettä hankin joululahjaksi miehelle, jolla on kaikkea?
Kommentit (25)
Lahjapaketin vähävaraiselle lapsiperheelle, hänen nimissään.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole koskaan liikaa naisten kosketusta. Anna halaus, seksiä tai mihin olet itse valmis.
Mikähän alapeukuttajia vaivaa? Jos te ette halua antaa vaikka halausta, niin ei se tarkoita etteikö idea olisi hyvä.
Minä ottaisin mieluummin fyysisen kosketuksen joululahjaksi kuin fyysisen esineen. T:M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole koskaan liikaa naisten kosketusta. Anna halaus, seksiä tai mihin olet itse valmis.
Mikähän alapeukuttajia vaivaa? Jos te ette halua antaa vaikka halausta, niin ei se tarkoita etteikö idea olisi hyvä.
Minä ottaisin mieluummin fyysisen kosketuksen joululahjaksi kuin fyysisen esineen. T:M42
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoja jotka luulevat tietävänsä mitä mies haluaa.
Meillä nuorempina 'pelattiin' itse tehdyillä lahjakorttiviholla. Settiin kuului mm. vastikkeeton ja antajalta yksisuuntaisesti annettu:
-selkähieronta
-jalkapohjahieronta
-intiimihieronta
-koko vartaon pesu lämpimässä suihkussa (ennen kokeilemattomille voin suositella)
Kortti luonnollisesti mitätöitiin sen käytön jälkeen
jne vain mielikuvitus on rajana eikä vaadi paksua lompakkoa.