Linnan juhlat 2025 liveseuranta OFFICIAL
En vielä tällaista löytäny, joten laitetaan tulille. Puhuttako muu kuin pillumekko?
Kommentit (2303)
Kunnon nepotyyliin pressaparin jälkikasvu eturivissä. Ei ollut edellisten presidenttien lapset noin näyttävästi esillä, vaikka toki linnassa olivatkin.
HIRVEÄ TUO MIRELLA. jotain vähän arvokkaampaa nyt juhliin cmoon!
Mutta onpa meillä hyväkuntoisen näköinen pressapari! Eivät mässäile turhilla päivällisillä, ja viinerikahveilla kuten monet pulleropallero-ministerit/kansanedustajat.
Vierailija kirjoitti:
Syrjä näyttää nauttineen boolia
Eikös se booli ole vähän sitä varten tuolla?
Jokaisen 900 naisvieraan olisi pitänyt SOITTAA Innes-Stubbille ja kysyä, millainen/minkä värinen puku hänellä on 😂
Näinhän tämä palstan virallinen kahjotäti käytännössä ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hehän ovat kotimaassaan. Suurlähetystöt ovat kyseisen maan maaperää, eli vedä nyt hiukan happea. Tässä ei ole varmasti sinulta mitään pois."
Ei ole pakko poistua suurlähetystön alueelta ja osallistua linnan juhliin, jos ei halua käyttäytyä. Presidentin linna on Suomen maaperällä.
Iraniin matkustavia suomalaisia naisia pakotetaan pukeutumaan huntuun, mutta Iranin suurlähettiläs ei voi kätellä naista Suomessa. Tasapuolista? Vai islamin ylimielisyyttä?
Miksi raivoat aiheesta, joka ei loiukkaan sen kohdetta eli presidenttiparia ollenkaan? He ymmärtävät eri kulttuureita, toisin kuin sinä.
Miksi ne ei vaan halua ymmärtää meidän kulttuuriamme edes meidän maaperällä? Kumma juttu.
Oon 79 v. junttimies ja ihmettelen tuota kirjoittajan ajatusmaailmaa kulttuurista. Eikö olisi paljon elää hyväksyen muut sellaisina kuin he ovat. Olisi positiivisempi olo eikä turhaa ilkeilyä asiasta mihin et voi vaikuttaa eikä se taida edes sinuun vaikuttaakaan
Vierailija kirjoitti:
Siellä pyörii entiset pressat haudoissaan, kun katsovat näitä linnajuhlia, joista on riisuttu kaikki arvokkuus pois. Allun kotibileet veronmaksajien piikkiin.
Miks tarvis olla jäykät bileet?
Stubb kutsunut lähipiirinsä ja verkostonsa bileisiin
Mirella oli oikein ihana! Nuori lupaus. Ainoa mikä pisti silmään oli bikinirajat 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas hämmästelin kuinka vähäm kehopositiivisia oli.
Järjestään hoikkia naisia.
Kai ratsasit myös miesten painot?
Kyllä hoikkia hekin.
Jonkun pitäisi kertoa Mirellalle, että sen laulu kuulostaa kissanrääkkäykseltä
Vierailija kirjoitti:
Siellä pyörii entiset pressat haudoissaan, kun katsovat näitä linnajuhlia, joista on riisuttu kaikki arvokkuus pois. Allun kotibileet veronmaksajien piikkiin.
Minua on koskettanut tänä iltana useaan otteeseen veteraanien tarinat ja finlandia, mutta samaan aikaan illassa on uutta energiaa, tulevaisuudenuskoa ja toivoa. Todella onnistunut juhla mielestäni.
Millä perusteella Innes-Stubbilla on yksinoikeus hopeanharmaaseen väriin? Jokainen saa pukeutua mihin väriin haluaa. Mekot ovat eri suunnittelijoilta ja aivan eri näköiset. Sannalla on kainaloista mekko auki vyötärölle asti kuten vanhoissa kreikkalaisissa patsaissa, ja vinot vatsalihakset näkyy sivusta. Mieluummin niitä katselee kuin kylkien jenkkakahvoja.
No kuule ihan sillä perusteella, että hän on illan emäntä. Jokainen normaaliälyinen ymmärtää, miksi ei ole korrektia pukeutua samankaltaiseen asuun kuin illan emäntä. Sinä ilmeiseti menet häihinkin valkoisessa mekossa vain koska haluat alleviivata miten moukka olet.
Vierailija kirjoitti:
Somalitohtori ei kätellyt presidenttiä itsenäisyyspäivänä, häpeällistä mielestäni 👎🏻
Veli tai isä heittäisi muuten parvekkeelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että Suomen Tasavallan ykkösnainen ei osaa kumpaakaan kotimaista kieltä kunnolla.
Yrittää parhaansa ja varmaan nämä tiöaosuudet jännittää. Montako kieltä sä puhut sujuvasti?
Seliseli. Tuossa asemassa pitää osata puhua joko suomea tai ruotsia kunnolla, vaikka miten jännittäisi. Minun kielitaitoni ei asiaan vaikuta, koska minä en ole enkä tule koskaan olemaan presidentin puoliso. Jos olisin, en kehtaisi olla opettelematta suomea.
Stubbin puoliso ei mennyt aikanaan presidentin kanssa naimisiin. Kukaan ei voi ennustaa tulevaa eikä ole tarpeenkaan. Kansa on äänestänyt presidentin, ja ole sä hiljaa. Todella sujuvasti on rva oppinut suomea ja ruotsia, kun näin vähän aikaa on ollut asemassaan ja perhe on ennen asunut enimmäkseen ulkomailla. Ei ole tarvinnut suomea osata/puhua. Ruotsi oli kyllä meidän koulussa pakollinen aine. Sääli että sinä et sitä ole oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Erika ei voi pukeutua tyylikkäästi edes Suomen tärkeimpään juhlaan? Näyttää aivan järkyttävän rumalta.
Hän on rahvaanomainen. Eipä siinä sen kummempaa.
Todella rahvaanomainen. Eikä sitä muuta miksikään se, että itse monta kertaa haastattelussa kehui itseään karismaattiseksi. Karismaattinen ei ole.
Onko Mirellalla oikeesti tollanen live ääni? Olen tykännyt, mitä radiosta tullut mutta nyt kuulosta ihan kauhealta. Jännittikö pientä vai kuulostaako aina epävireiseltä viululta?
Milloin Vornanen pistää ranttaliksi?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen 900 naisvieraan olisi pitänyt SOITTAA Innes-Stubbille ja kysyä, millainen/minkä värinen puku hänellä on 😂
Näinhän tämä palstan virallinen kahjotäti käytännössä ehdottaa.
Kummasti kaikki muut paitsi Sanna osasivat valita eri värin. Miksiköhän....
Ei ole koskaan osannutkaan laulaa.