JEEE! Sain 620€ veronpalautusta!
Se oli kyllä odotettavissakin, mutta kiva " yllätys" silti. mites teillä muilla?
Kommentit (15)
ole iloinen. Mieluummin otan turpiin sen 100 eur kuin lainaan ilmaiseksi ton verran kenellekään, saati sitten valtiolle. Murr...
ja oon ihan tyytyväinen siihenkin ;)
aivan mukava juttu vaikka olenkin valtiolle lainannut. Olis tullut tuhlattua päivittäisjuttuihin. Nyt voi vähän hurvitella.
Miten teillä on varaa pitää noinkin isoja summia palautuksissa? Mä ainakin lasken mahdollisimman nollille tai jopa hiukan mätkyjen puolelle veroprosentin ja käytän/säästän rahat silloin kun ne tienaan enkä yli vuoden kuluttua. Pahimmillaan tuossa häviää vielä inflaation vuoksi hitusen.
Muistaakseni käytäntö tuli voimaan vuosi-pari sitten...? Ei mitään isoa korkoa, mutta kuitenkin:)
Matkakulut tietty puuttuu, varmaankin siis vielä joku 500e tulee tohon päälle. No hard feelings.
Syynä se, että minulla oli syksyn kaksi osa-aikaista työpaikkaa. Toisesta maksettiin periaatteesta sivutuloprosentilla, kun tunteja oli alle 20 viikossa. Oletin, että toisessa tulisi palkka päätuloprosentilla, mutta yllätyksekseni tuli sieltäkin sivutulon mukaan (maksettiin projektiluontoisesta hommasta kerralla).
Vierailija:
Miten teillä on varaa pitää noinkin isoja summia palautuksissa? Mä ainakin lasken mahdollisimman nollille tai jopa hiukan mätkyjen puolelle veroprosentin ja käytän/säästän rahat silloin kun ne tienaan enkä yli vuoden kuluttua. Pahimmillaan tuossa häviää vielä inflaation vuoksi hitusen.
Olin viimevuonna työtön ja sitten äitiyslomalla. Näköjään edes se 20% standardivero ei aina riitä.
ku ne akat ei siellä verotoimistossa osannu miljoonista yrityksistä huolimatta laskea prosentteja oikeen... huoh
no mielummin otan palautusta ku maksan takas.... me kun tarttetaan joulukuussa aina rahaa mm. lahjoihin
mies saakin sit takas melkeen 4000 euroo... johtuu ihmeellisestä tosta sivutoimisesta yrittämisestä jotenki kummasti. no sekin tulee tarpeeseen ku joulukuussa on taas iso menoerä ne hemmetin ennakkoverot yritykselle
ei tunnu yhtään pahalta maksaa enemmän veroja tilistä kun ei sitä ajattele ollenkaan kun se lähtee palkasta pois . . mukava sitten joulukuussa kun on millä mällätä : ) ja pienestä osa-aikaisen myyjän palkasta makselin veroja : )
Ellei mies käytä rahojaan vain itseensä.
ton 130 egee, sit joulukuussa