VOI PRKL!!!!! Miten olette yllättäneet miehenne vieraista?
Itse olin kaupungilla ostoksilla ja näin mieheni vieraan naisen kanssa kahvilassa (nykyisin siis jo ex-mies)
Kommentit (8)
Ystäväni yllätti kotoaan sängystä miehensä toisen naisen kanssa. Mies luuli ystäväni jo lähteneen matkalle mutta tämä palasikin hakemaan yhtä unohtunutta tavaraa ja kappas... Itse oon miettinyt et jos omalle kohdalle kävis näin niin saiskohan sitä kauheen raivarin vai pitäisköhän pokka sanoa: Jatkakaa loppuun vaan, keitänkö kahvit? Tai sit kävelis vaan pois sanomatta sanaakaan...
kun baarissa joku sen kaveri tuli sössöttämään, että ai sä olet värjännyt hiukset... Ihmettelin että häh? Niin se kysy, että eikös sulla ollut blonditukka kun vappuna nähtiin... Olin ollut vappuna sairaalassa, joten arvasin että kundilla oli ollut vappuheila. Tunnusti pienen painostamisen jälkeen ja se juttu jäi siihen.
miespuolinen kaveri yllätti vaimonsa toisen NAISEN kanssa sängystä. Ero tuli!
Olin mäkin vähän yllättynyt, moni mies varmaan vaan tykkäis! Mut se ei ollut mikään kiva nainen muutenkaan joten ehkä se oli vaan viimeinen niitti.
ja matkalta tultuani mies oli oudon oloinen ja meninpä sitten tarkistamaan tilanteen. Tivaamisen jälkeen mies tunnusti. Oli kännipäissään pokannut naisen. Kriisi tuli, mutta naimisissa ollaan edelleen.....
No sitä kahvin keittämistä just mietin, et vois olla aika paha tilanne miehelle ja sille naiselle. Oliskin vaan pokkaa jos sellanen tilanne tulis. Olis sen hetken niinkun ei mitään ja sit poistuis vähin äänin. Kyselis miten on päivä mennyt jne. vois olla molemmat aika vaivautuneita=) Tosin toivon, ettei sellaseen tilanteeseen tarttis ikinä joutua..
4
Kaverin mies sanoi nolona: mitäs jos menisit käymään testeissä ku mul on klamydia
Jätin mieheni kun kyselin muutamia asioita ja mies veti aivan punaiseksi! Ja alkoi siis änkyttämään jotain TÄYSIN Skeidaa!