Voiko ihminen joka on herkkä voimakkaille tuoksuille ja silmät vuotaa herkästi yms, alkaa siivojaaksi?
Kommentit (6)
jotkut firmat käyttää tuoksuttomia aineita riippuu siivous paikasta toimisto siivous on ehkä vähiten kemikaaleja.
tehdas siivous ja hygienia tosi voimakkaita ja haisevia kemikaaleja ja desinfiointia.en suosittele herkälle
voi käyttää suojalaseja,hanskoja jne aina firmat ei hanki vaan pitää ostaa itse.
Enemmän voimakkaita tuoksuja tuntuu kyllä olevan ihan markettisiivousjutuissa. On ammattilaisaineissakin, mutta nykyään niillä ei kyllä läträtä miten sun sattuu, ja monet ovat allergiaystävällisä ja hajusteettomia. Koulut, päiväkodit ja muut laitokset pestään moneen kertaan, mutta ei siellä mitään astmakohtauksia aiheuttavia hajusteita käytetä.
Vierailija kirjoitti:
jotkut firmat käyttää tuoksuttomia aineita riippuu siivous paikasta toimisto siivous on ehkä vähiten kemikaaleja.
tehdas siivous ja hygienia tosi voimakkaita ja haisevia kemikaaleja ja desinfiointia.en suosittele herkälle
voi käyttää suojalaseja,hanskoja jne aina firmat ei hanki vaan pitää ostaa itse.
Herkkäihoinen herkistyy helposti myös suojavälineille. Mulla mitkä tahansa hanskat = ihottuma. Hiki kerääntyy iholle ja iho menee rikki.
Jos on pelkkää ylläpitosiivousta niin ei siinä mitään hajustettuja, kovia aineita käytetä. Hanskat voi laittaa käsiin niin ei tule iho-oireitakaan.
Ei. Koska ne tuoksut mille on allerginen, on kemikaaleja ja siivousaineet on kemikaaleja.