Mitä eroa on ihastumisella ja pettämisellä? Oletko ihastunut,vaikka elät onnellisessa parisuhteessa?
Kommentit (10)
Teoilleen sen sijaan voi, paljon enemmän kuin nykyisin monet väittävät.
Minä ainakin ihastun helposti ja saatan hieman haaveilla ihastuksestani, mutta jos alan toteuttamaan ajatuksiani, niin silloin petän miestäni.
Ja ihan onnellisessa liitossa olen :)
Luulis että jokainen joskus ihastuu..Ihastukset menee ajallaan ohi, eipä niille minkään mahda. Pettämistä on jos se menee pidemmälle ja ajatukset muuttuu teoiksi.
Ja olen ollu sitä koko liiton ajan, yli 10 vuotta. Useimmat on menneet ohi suhteellisen nopeesti, yksi ei. Se yksi johti pettämiseen ja noin 4 vuoden hlökontaiseen prosessiin että pääsi asiasta irti. En suosittele.
Nyt olen taas ihastumassa, voi piru että tää on ihana tunne...En ole silti aikeissa lähteä liitostani. Viimeisimmässä kotivinkissä muuten oli hyvä juttu ihastujista/ihastujille. Lukekaa, oli hyvä. Osui :O).
Vierailija:
Ja olen ollu sitä koko liiton ajan, yli 10 vuotta. Useimmat on menneet ohi suhteellisen nopeesti, yksi ei. Se yksi johti pettämiseen ja noin 4 vuoden hlökontaiseen prosessiin että pääsi asiasta irti. En suosittele.Nyt olen taas ihastumassa, voi piru että tää on ihana tunne...En ole silti aikeissa lähteä liitostani. Viimeisimmässä kotivinkissä muuten oli hyvä juttu ihastujista/ihastujille. Lukekaa, oli hyvä. Osui :O).
Se että ei tee asian eteen mitään on osoitus ihmisen aikuisuudesta ja kypsyydestä tajuta se, että meille on mielikuvitusta suotu juuri sen takia, ettei kaikkia älyttömiä päähänpistoja tai ihastuksia tarvitse saattaa käytännön tasolle...
Ihastumiseen ei liity mitään fyysistä, se liikkuu henkisellä tasolla.
Ei ole vielä pettämistä. Mun mielestä.
eikä edes mitenkään onnellinen liitto mulla.
Minulla on eräs teiniaikainen ihastus johon törmäilen aina parin vuoden välein.. Vieläkin jalat lähtee alta ja haaveilen, että saisin kuulla kuinka paljon hän minusta silloin myös välitti!
Eli tavallaan käsittelemättä jäänyt ihastus, joka oli pakko tukaduttaa!! Herää aina henkiin kun näen tämän pojan.. huoh! Menen aivan sekaisin ja tiedän, että kunhan vain saisin sen tunnustuksen, että hänkin tunsi/tuntee samoin minua kohtaan unohtaisin sen saman tien!!
=0) Pettämässä en ole, mutta on se niin mahtavan elähdyttävä tunne kun vatsassa pyörähtää!! Uniinkin tämä poika taas tuli ja voih elinpäs taas nuo nuoruuden aikaiset tunteet uudelleen!!
Ihastumisia tulee ja menee.. Kun keskiviikkona siis kärppäjuhlissa näin tämän pojan, miehelleni sanoin, että Kalle on täällä.. Mies näki heti minun naamastani, että jahas.. Tietää tasan minun ihastuksestani silloin aikoinaan, mutta tietää, etten asialle mitään tee!!
huoh!! Ihastuminen on kivaa, kun sen vaan itselleen viitsii tunnustaa, eikä rupea elämään sitä ns. " harhaa" !
Ei se ole pettämistä jos ei tee mitään.