Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriliiton johtaja: jättäkää Lasse Lehtonen rauhaan

Vierailija
06.12.2025 |

Arvostelee Kelan hallitusta ja mediaa syksyn uutistulvasta.

Kommentit (254)

Vierailija
61/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin hän tarvitsee 800 euron edestä postimerkkejä?

Perskokkareena olon lyhyt oppimäärä:

1. Sekoile veronmaksajien rahoilla ja huuda "Mutku media, mutku ajojahti, mutku Sanna, mutku ihan kaikki muut! 😭"

2. Hanki postimyynnistä vaimo

Kohta 2 on vastaus kysymykseesi. 

Vierailija
62/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, miten kaikkien pitää jauhaa että hän on alkoholisti, aivan kuin hokeminen muuttaisi sen todeksi.

1930-luvulla Saksassa pari nousevaa poliitikkoa oivalsi että kun valhettakin hoetaan itsepintaisesti, sanoma mahdollisimman yksinkertaistettuna että se menee tyhmimmillekin perille, niin lopulta se alkaa suurelle osalle yleisöä mennä läpi totuutena....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kuunnellut vaimoa ja äitiä. 

Vierailija
64/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tirahti kyynel silmäkulmaan, kun ajattelen sitä pyyteetöntä hyvän veljen toinen toisestaan välittämistä tällaisissa tilanteissa... Kunpa maailmassa ja Suomessakin olisi enemmän tällaista aitoa välittämistä toisesta...

Vierailija
65/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, miten kaikkien pitää jauhaa että hän on alkoholisti, aivan kuin hokeminen muuttaisi sen todeksi.

Oli juoppo tai sairaskohtaus, niin ei sovi kelan johtoon, se nyt pitäisi olla selvä asia. 

No eiköhän Kelan hallitus ja Lehtonen itse päätä sen asian. Mind your own business.

Vierailija
66/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen varoitus palstatrolleille, poliisi saa operaattorilta osoitteet 

Ja Lehtonen sai deliriumin viinan vetämisestä. 

Eikö sananvapaus maita? 

Vierailija
67/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1930-luvulla Saksassa pari nousevaa poliitikkoa oivalsi että kun valhettakin hoetaan itsepintaisesti, sanoma mahdollisimman yksinkertaistettuna että se menee tyhmimmillekin perille, niin lopulta se alkaa suurelle osalle yleisöä mennä läpi totuutena....

Puhut nyt tästä Marinin huumekohusta? 

Vierailija
68/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun verorahoillani ei elätetä Kelan laiskureita.

Kuten juoppohullua Lehtosta, eikö?

Vierailija
69/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen varoitus palstatrolleille, poliisi saa operaattorilta osoitteet 

Persuilla on ollu aina tapana rajoittaa muiden mielipiteitä. Ei mulla muuta.

Vierailija
70/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne hitaimmat uskookin Lehtosta. Poliisisaattue olis hakenut sairaan miehen? Menkää ny töihin! 😂

Vierailija
71/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi jättää. Voisi jättää kelan. Sopimaton

Minulla on sellainen hytinä, että L. L. ei enää kauan ole Kelan palkkalistoilla.

Vierailija
72/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriliittokin haluaa näköjään ampua itseään jalkaan. Hyvä vaan, että tämä kaikki hyvä veli ja korruptiomeno tulee Suomessa julkisuuteen.

Hyvin sanottu. Kaikki jotka tän puolesta säksättää, paljastavat itsensä kusisen herrakerhon jäseniksi. 

Vierailija
73/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli juoppo tai sairaskohtaus, niin ei sovi kelan johtoon, se nyt pitäisi olla selvä asia. 

No eiköhän Kelan hallitus ja Lehtonen itse päätä sen asian. Mind your own business.

Mitä höpötät? Kyllä se on hyvin vahvasti veronmaksajien eli meidän kaikkien asia.  Demokratia, you know. 

Vierailija
74/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi jättää. Voisi jättää kelan. Sopimaton

Minulla on sellainen hytinä, että L. L. ei enää kauan ole Kelan palkkalistoilla.

Kunpa olisitkin pikeessa. Pahoin vaan pelkään ettei tämmöset setät ikinä kenkää saa. Saati itse eroa. Hyvävelikerho suojelee ja oma selkäranka puuttuu. 

Vierailija
75/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reunavasemmiston hyeenat pyrkivät maalittamaan Lehtosesta sosiaalisessa mediassa.

Häpeäisivät jos osaisivat.

Lehtosesta on puhuttu jokunen viikko. Te perslävet olette Marinia maalittaneet monta vuotta vielä jälkikäteenkin. Se on sitä parempaa maalittamista.

Ei liity asiaan millään tavalla eikä minkään vertaa.

Vierailija
76/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina kutsuu P-Eth.

#asiallinen_syy

Vierailija
77/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelyajat onkin liian pitkiä, tekoäly tekemään niin hoituu nopeammin.  

Vierailija
78/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Lehtosen pitäisi jostain itse päättää, niin mitähän siitäkin tulisi. Holhouksen alainen pitäisi olla. 

Vierailija
79/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan lähteitä laita. 

Juoppo se on, vaikka kuinka nyt on perskokkareilla paskat housuissa. 

No Suomessa on tapana kiusata ihmisiä, tämäkin maalitus lähti vain siitä kun Kelan työntekijät itki neljästä päivästä kuukaudessa. Toivon kaikille tämän ajojahdin ymmärtäjille samaa kohtelua 

Samalla palkalla ja samalla asemalla saa saman kohtelun. Ymmärrätkö? 

Vierailija
80/254 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkareiden oma nimitys kusee asiansa, niin heti alkaa fanipojat tekee kaverista marttyyria.

Lasse EI ole uhri, vaan alkoholisoitunut narsisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän