Kun on elänyt koko elämänsä köyhyydessä niin
Kyllä sitä alkaa kaivata itselleen jotakin parempiosaista herrasmiestä
Kun noi varakkaat porukatkin auttaa taloudellisesti vain hyvin harvakseltaan
Oikeastaan vain erityisemmissä tilanteissa
Minä olen perheeni ja sukuni ainoa köyhä
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaatteet ja tavarat olen saanut lahjoituksina varakkailta suvun ja perheen jäseniltä
Ja huonekalutkin ilmaisina
Hyvinhän sulla on asiat. Monella on koko sukukin köyhä.
Miksi olet köyhä?
Ei koulu maittanut?
Miksi sinä olet köyhä, mikä siihen on syynä? Jos siis muut teidän perheessä ja suvussa ovat varakkaita. Elit varmaan kuitenkin lapsuutesi varakkuuden keskellä?
Kyllä työttömyys tuellakin melko hyvin voi elää, jos ei tuhlaa päihteisiin tai uhkapelleihin.
Sullahan on asiat hyvin kun saat vaatteet ja huonekalut ilmaiseksi. Mäkin olen köyhä, mutta mulle ei kukaan anna mitään. Itse pitää kaikki hankkia, välillä ei riitä rahat edes ruokaan ja lääkkeisiin.
No yleensä aikuisten ihmisten oletetaan pärjäävän omillaan. Säännöllinen avustaminen ei tee köyhästä varakasta, vaan avuttoman ja riippuvaisen. Kannatan tuota, että vain erikoistilanteissa avustetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaatteet ja tavarat olen saanut lahjoituksina varakkailta suvun ja perheen jäseniltä
Hyvinhän sulla on asiat. Monella on koko sukukin köyhä.
Suhteellista, onko hyvin. Minusta tuolla ei kyllä ole nyt kaikki asiat hyvin, jos kaikki vaatteet, huonekalut ja tavarat ovat lahjoituksia, eikä ole itse saanut mitään hankituksi.
Seuraavissa vaaleissa, minä äänestän Vasemmistoliittoa ja työläistaustaista ehdokasta. Korjausliikettä takaisin sivistykseen suomessa.