Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisin sinkku, olisin paras pelaaja Tinderissä

Vierailija
06.12.2025 |

Olen 15 vuotta ollut nykyiseni kanssa, eli en itse ole Tinderissä koskaan ollut, kavereiden profiileilla siellä olen seikkaillut.

Kaikki valittaa miten sieltä on vaikeaa löytää ketään, mutta mulla on ehkä harhainen olo, että itse pärjäisin siellä vallan mainiosti.

40v nainen, jolla lapset tehty, työelämä huipussaan, talous kunnossa. Näytän hyvältä ja kaiken lisäksi olen sosiaalisesti taitava enkä hakisi mitään vakavaa. Mulla on erikoisia ja mielenkiintoisia harrastuksia sekä lemmikkejä, jotka taatusti herättäisivät huomion. Oikein ärsyttää, etten pääse todistamaan tätä itselleni, joten joudun anonyymina tämän kertomaan edes jollekin 😅

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saisit satoja tykkäyksiä tosin niin saa keskivertonaine. Eli tykkäysten määrällä ei tuota paremmuutta voi paremmuutta voi mitata. Millä tavalla siis olisit paras pelaaja tuolla? Yhden yön juttuja ja seksisuhteita naiset tuolta kyllä löytää tuolta helposti, mutta varmaan se järkevän ja tasapainoisen parisuhteen löytäminen olisi haastavampaa. Tosin etsisit vissiin kevyttä seuraa tinderistä, mikä nyt onnistuu kohtuu hyvin varmaan 70% naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla