Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka täällä päivät pitkät vinkuu ettei tavis mies kelpaa naisille?

Vierailija
06.12.2025 |

Mä ihmettelen että miksi nää saa satoja vastauksia?? Kuka jaksaa loputtomiin tätä itkuvirsiä?

Sit jos joku tekee alotteen aidosta asiasta, kokemuksesta ja surusta niin hirveet haukut tulee.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan poistoon ne joutaa

Vierailija
2/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaa muistaa, että noissa aloituksissa nämä tavalliset miehet valittavat sitä, kun ne kaikista parhaimmat naiset eivät ole kiinnostuneita heistä. Ei heille itselleenkään kelpaa tavallinen nainen. Itse olen tavallinen nainen ja olen käynyt viime vuosina treffeillä 58 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku miesten vihaaja niitä paukuttaa päivätyökseen palstalle.

Vierailija
4/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kannattaa muistaa, että noissa aloituksissa nämä tavalliset miehet valittavat sitä, kun ne kaikista parhaimmat naiset eivät ole kiinnostuneita heistä. Ei heille itselleenkään kelpaa tavallinen nainen. Itse olen tavallinen nainen ja olen käynyt viime vuosina treffeillä 58 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit .

Huomion arvoista myös, että nämä ihan samat palstaulimiehet myös arvioi Sara Siepin 7,5/10 naiseksi. Että ihan tavallinen ruskeaverikkö, luulee olevansa kaunis.

Itse ajattelevat olevansa noin kaseja.

🤭

Vierailija
5/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on 54000 naista enemmän kuin miehiä, on mistä valita, miesten markkinat! 

Vierailija
6/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä on älyttömän vaikee saada ja tuntuu olevan todella yleistä että naiset saa aina pakit.

Miehet taas helpommin löytää naista. Mieskavereilla on aina joku. Naiset taas saattavat vuosia olla yksin kun ei miehet halua sitoutua.

Vierailija
7/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sulle. Hyvä että vosukin saa vähän runtua...

Vierailija
8/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas muistutan että menkää tarkkailemaan ostoshelvettiin asiakkaita. Siellä näkee aivan upeitakin naisia, jotka vetää perässään sellaista sulovilenin näköistä, lippispäistä tomppelia. Eli ainakaan ulkonäkö ei ole valintakriteeri.

Vierailija
9/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on 54000 naista enemmän kuin miehiä, on mistä valita, miesten markkinat! 

Mutta kuinka moni näistä naisista haluaa näiden miesten "tavallisten miesten" kanssa parisuhteeseen? 

Varmaan moni. Mutta ainakin omasta rajoittuneeen ja yksinkertaisen miehen mielestä on vähän tylsää kun hyvin moni itseään "tavallsieksi mieheksi" kuvaava on kaikkea muuta kuin tavallinen.

Vai millloin "tavallinen (suomalainen) mies" alkoi tarkoittaa samaa kuin miestä, joka vinkuu ja ulisee naisettomuuttaan samalla halveksien nais(t)en kykyä itsenäiseen elämään ja ominn valintoihin ja päätöksiin? Sekä tietysti arvostellen ja halveksien naisten ulkonäköä että nimitellen heitä (naisia) pullukoiksi tai käsien heiluttaja maistereiksi, joita kiinnostaa vain miehen rahat ja pituus 

Vierailija
10/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas muistutan että menkää tarkkailemaan ostoshelvettiin asiakkaita. Siellä näkee aivan upeitakin naisia, jotka vetää perässään sellaista sulovilenin näköistä, lippispäistä tomppelia. Eli ainakaan ulkonäkö ei ole valintakriteeri.

Näin on! Yleensä just perunan näköisillä miehillä on näitä upeita kaunotar malleja.

pitkät ja komeat miehet on yllättävän usein sinkkuja

Vierailija
11/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuinka moni näistä naisista haluaa näiden miesten "tavallisten miesten" kanssa parisuhteeseen? 

Varmaan moni. Mutta ainakin omasta rajoittuneeen ja yksinkertaisen miehen mielestä on vähän tylsää kun hyvin moni itseään "tavallsieksi mieheksi" kuvaava on kaikkea muuta kuin tavallinen.

Vai millloin "tavallinen (suomalainen) mies" alkoi tarkoittaa samaa kuin miestä, joka vinkuu ja ulisee naisettomuuttaan samalla halveksien nais(t)en kykyä itsenäiseen elämään ja ominn valintoihin ja päätöksiin? Sekä tietysti arvostellen ja halveksien naisten ulkonäköä että nimitellen heitä (naisia) pullukoiksi tai käsien heiluttaja maistereiksi, joita kiinnostaa vain miehen rahat ja pituus 

Juuri niin. Kyllä tavallinen suomalainen mies kohtelee naista kuin ihmistä.  Jos ei kohtele, ei ole tavallinen vaan huonompi.

Vierailija
12/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkö tomppeli, pois se minusta. Hiukan kyllä Sulon näköä ja lippistäkin käytän, mutta pidän kyllä itseäni sharmanttisena.

Vierailija
13/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis monenko kanssa päädyit suhteeseen?

Olisitko kuitenkin halunnut itse kaikkia?

Itse tapasin vain ehkä viittä miestä, joista kahden kanssa olisin voinut haluta jotain. Kummaltakin tuli pakit, kahdelle annoin itse ja se yksi oli vaan kevyttä hengailua, josta kumpikin tiesi ettei meinaa mitään ihmeellisempää ja häntä näen harvoin vieläkin varmaan niin pitkään kun kummallakaan ei ole muutakaan.

Näistä kahdesta toinen oli työtön, toinen perusduunari jolla oli ylipainoakin eikä kai yleisesti pidettyjen normien mukaan mitään saaliita, mutta itse olin ihan rakastunut ja näin heidät kutakuinkin täydellisinä. Tää vanhempi duunari tykkäs enemmän instabimboista eikä mulla riittänyt mielenkiinto tai itsetunto semmoisten kanssa kilpailemaan, oon ihan nätti ja hoikka ja mustakin semmosen sais aika helpolla jos kiinnostais kilpailla huomiosta.

Vierailija
14/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vinkuu

Vierailija
15/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkö tomppeli, pois se minusta. Hiukan kyllä Sulon näköä ja lippistäkin käytän, mutta pidän kyllä itseäni sharmanttisena.

Mulla on hankkijan lippis, koska olen maanviljelijä...

Vierailija
16/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla näin kauniin keski-ikäisen naisen, katseemme kohtasivat ihmeen pitkään ja olisin mielelläni halunnut tutustua tähän huolellisesti pukeutuneeseen ja itsensä 'pyntänneeseen' ihanuuteen, mutta hyllyjen välistä yllättäen puikahti lyhyt pönäkkä kaljuuntunut ja epäsiistin oloinen mies tuhruisessa toppatakissaan lyöttäytyen tämän naisen kylkeen kiinni ollen ilmiselvästi naisen kumppani. Jokin noissa ressukoissa naisia vetää puoleensa, eikä siinä enhän tiedä heidän historiaansa kunhan vain ihmettelen. 

Vierailija
17/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilla näin kauniin keski-ikäisen naisen, katseemme kohtasivat ihmeen pitkään ja olisin mielelläni halunnut tutustua tähän huolellisesti pukeutuneeseen ja itsensä 'pyntänneeseen' ihanuuteen, mutta hyllyjen välistä yllättäen puikahti lyhyt pönäkkä kaljuuntunut ja epäsiistin oloinen mies tuhruisessa toppatakissaan lyöttäytyen tämän naisen kylkeen kiinni ollen ilmiselvästi naisen kumppani. Jokin noissa ressukoissa naisia vetää puoleensa, eikä siinä enhän tiedä heidän historiaansa kunhan vain ihmettelen. 

Olisiko miellyttävä luonne, huumorintaju, luotettavuus, positiivisuus, rehellisuus jne. Harva jaksaa katsella ulisijoita.

Vierailija
18/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun avaan, itse olet vähintään ydin tai kympin mies?

Miksi vaan ne huolellisesti pyntätyt ja laittautuneet naiset kelpaa?

Vierailija
19/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He vinkuvat sitä, kun eivät saa niitä heidän mielestään tavallisia naisia eli nuoria kaunottaria. Heille ja suurimmalle osasta miehiä oikeasti tavalliset naiset ovat rumia ja rumat naiset oksennuksia. 

Vierailija
20/21 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun avaan, itse olet vähintään ydin tai kympin mies?

Miksi vaan ne huolellisesti pyntätyt ja laittautuneet naiset kelpaa?

Tavalliset naiset on ihan ok ja viipyneitä katseita vaihdan heidänkin kanssaan.

Kuvailin vain tätä naista ja kuinka hätkähdyin pidemmästä katsekontaktista hänen kanssaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan