Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä/poikaystäviä näillä yli-innokkailla ja liikuntapakkomielteisillä naisilla on?

Vierailija
06.12.2025 |

Kysyn yleisellä tasolla, tämä vain esimerkkinä.

"https://www.youtube.com/watch?v=-G6QEMclpiA"

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a. toinen liikuntahullu joka on treenikaveri

b. joku jolla on oma elämä

Itse kun olin joskus liikuntahullu, en seurustellut ollenkaan, sillä kuten kaiken kauniin ja mukavan, miehet pilaavat liikunnankin. Urheilevalla naisella kyllä vientiä riitää, sillä aina joku poloinen ajattelee iskevänsä kultasuoneen, kun löytää maskuliinisen naisen. Ennen kuin tajuaa, että ei se maskuliininen nainen alistu patjaksi...

Maailma on niin helvetin höyrähtänyt paikka, kun tuollaisellakaan miestenvihaajalla ei ole mitään vaikeuksia löytää miestä.

Onko rasvaa niin paljon siittimen ympärillä, että kalu näyttää katkaravulta? Uli uli, naisten vika, tai vähintään oman äidin vika kun isä ei ollut kuvioissa kasvattamassa kunnollista poikaa.

Vierailija
22/24 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni salilla ja me oltiin ensin liikuntakavereita. 

Nyrkkisääntö on se, että meidän on helpointa tulla toimeen itsemme kaltaisten ihmisten kanssa. Muiden seurassa on helppoa olla, kun jakaa heidän ajatus- ja arvomaailmansa sekä kiinnostuksenkohteensa. Sen sijaan hyvin erilaisten ihmisten kanssa on usein vaikeaa ja raskasta olla. Kuplautumiselle on syynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellaisia miehiä, jotka eivät koe henkilökohtaisena loukkauksena miehisyydelleen sitä jos nainen juoksee kovempaa ja pidemmälle, tai nostaa enemmän maastavedolla.

Minulla on tällainen mies, paitsi että hän nostaa maastavedossa kolme kertaa enemmän kuin minä. Hänen ego ei haurastu mun paremmasta palkkapussista tai paremmasta kestävyydestä juostessa.

Vierailija
24/24 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a. toinen liikuntahullu joka on treenikaveri

b. joku jolla on oma elämä

Itse kun olin joskus liikuntahullu, en seurustellut ollenkaan, sillä kuten kaiken kauniin ja mukavan, miehet pilaavat liikunnankin. Urheilevalla naisella kyllä vientiä riitää, sillä aina joku poloinen ajattelee iskevänsä kultasuoneen, kun löytää maskuliinisen naisen. Ennen kuin tajuaa, että ei se maskuliininen nainen alistu patjaksi...

Maailma on niin helvetin höyrähtänyt paikka, kun tuollaisellakaan miestenvihaajalla ei ole mitään vaikeuksia löytää miestä.

Onko rasvaa niin paljon siittimen ympärillä, että kalu näyttää katkaravulta? Uli uli, naisten vika, tai vähintään oman äidin vika kun isä ei ollut kuvioissa kasvattamassa kunnollista poikaa.

Heko heko ku sä olet hauska. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme