Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin yöllä siihen kun mun vanhin lapsi oksensi monta kertaa

Vierailija
06.12.2025 |

Sitten kun tuli vessasta niin melkein itkun kanssa myönsi syöneensä ihan tavallisen hampparin illalla eikä ollut ajatellut että tulisi noin kipeäksi. Samalla myönsi että on syönyt monesti vähän jotain gluteenia sisältävää jos kaverit on tarjonnut eikä ole koskaan oksentanut. Hyvä kun viimeisen parin kuukauden aikana hän on ollut lähes viikottain pois vatsakivun takia ja mä en ole tätä edes tajunnut miettiä. Hyvä minä... Olipa mukava yö.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ymmärtänyt, että siedätyshoito on hyvä hoito.

Vierailija
22/28 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hampurilainen pilaantunut vai mikä ongelma?

Keliakia.

Ei kai se vaarallista ole vaikka vatsa onkin kipeä.

Joo no ei kai se vaarallista ole, että suolinukka tuhoutuu, ravintoaineet ei imeydy, suolistosyövän riski kasvaa. Ja muutenkin kun kuuntelin oven takana sitä menoa siellä vessassa niin mietin jo avaavani sen oven vaikka väkisin kun hän ei sitä halunnut avata. Ei ollut ihan pienestä vatsan nipistelystä kyse sillä hetkellä. Sitten kun sieltä vessasta tulee ihan valkoinen kaveri, jonka talutin sänkyyn niin mietin vain että miksi. Todellakin toivon että tämä oli viimeinen kerta. Ei se vatsa ja elimistö tällaista kestä. 

Ohi, mutta lukon saa avattua avaimella. Ei tarvitse väkisin aukoa. Nätisti kääntämällä naksahtaa auki. Itse olen näitä aukonut kun aikanaan lapset laittoivat oven lukkoon mutta eivät saaneetkaan itse auki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat siitä vauvapalstalle?

Halusin vaan purkaa tän jollekin. Ja kertoa että tämäkin on mahdollista. Ja purkaa myös omaa ärsytystä koska tämän päivän suunnitelmat oli nyt tässä. En mä voi jättää häntä yksin kotiin mutta ei hän tuon vatsansa kanssa voi mihinkään tulla. 

Missä lapsen isä on? Eikö sun pitäisi häntä tiedottaa asiasta?

No siellä suunnalla vastaus viestiin oli ok niin käy siinä keskustelua ja pura omat tuntosi. 

Mitä vastausta olisit sitten toivonut? Ok tarkoittaa että asia ymmärretty. 

Niin no laitoin kuta kuinkin: lapsi oli syönyt gluteenia ja oksensi rajusti vessassa. Myönsi että on syönyt ennenkin. Oletko sä tiennyt tästä? Meidän pitää nyt puhua tästä hänelle. Katso säkin perään siellä että ei tällä tavalla enää kävis. 

Jos tuohon vastataan ok niin ei siinä sitten keskustelua jatkettu. 

Vierailija
24/28 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on ymmärtänyt, että siedätyshoito on hyvä hoito.

Ei keliakiaa voi siedättää.

Vierailija
25/28 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se meille kuuluu sinun lapsen oksennukset.

Vierailija
26/28 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap, tuskin hän uudestaan haluaa tuota kokea.

Vierailija
27/28 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen "lapsi"? Olisiko hampurilaisen kanssa mennyt kenties jotain kyytipojaksi?

Vierailija
28/28 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"olipa mukava yö" Niin, vahingonilo on paras ilo

Sarkasmi on vaikea laji.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi