Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että pillupuku nousee tänä vuonna Linnan kuvatuimmaksi ja ihastelluimmaksi iltapuvuksi?

Vierailija
06.12.2025 |

Vai et?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä vulva=palstameemistä linnanjuhliin

Vierailija
42/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillupuvun rinnalla pitäisi olla Sleepy Sleepersien taannoinen esiintymisasu. Siihen kuului tekonenä, joka muistutti miehen sukuelintä. Kuvitekaapa millaisen valtavan mediahuomion Suomi saisi, jos maailmalle leviäisivät kuvat Setan edustajasta joraamassa itsenäisyysjuhlissa nenällä vasrustettujen sleeppareiden soittaessa taustalla. 

612-kulkue voisi vetää ne nenät päähänsä. On ne niin kyrpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yle-lehden tv-kommentaattorit kiihottuu nähdessään feministin voimaannuttavan pimppipuvun

Eiköhän ne persumiehet odota kotikatsomoissa lippu kädessä huutaen pimppi!, kun pimppipuku on lähimpänä mitä pimppiä näkevät.

Persumiehet on panessa jotain pubiruusua toista päivää kestäneen alkoholinhuuruisen illan pääteeksi eikä tuijottamassa jotain ruutua.

Vierailija
44/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pillupuku saapuu kättelemään presidenttiparia, niin miten mahtaa juontajat kommentoida.

- Seuraavaksi kättelyyn saapuu pillupuvussa (en muista nimeä), jonka asun on suunnitellut se ja se.

Mitä jos joku koskee pilluun(asuun)? Saako syytteen seksuaalisesta ahdistelusta?

Vierailija
45/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Linnaan tulossa montakin ihmiskyrpää yhden pillun lisäksi?

Vierailija
46/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa linnan juhlavierasta saa kutsun asemansa perusteella. Mitä pahaa huo. . .rien tilaamisessa on. Huo. . .raaminenhan on median mukaan naista voimaannuttava, hyväksytty ammatti, jossa tienaa paljon ja jonka harjoittajat ovat ylpeitä osaamisestaan.

Sinä et näköjään lainkaan ymmärrä koko kuviota lainkaan. Taidat olla niistä yksi, jotka käyttävät naisia hyväkseen sen pi..lun perässsä vain ja ainostaan. Että ihan asemansa vuoksi? Mikä sellainen asema on, jos käyttää naisia hyväkseen. Hah, hah, eli siis antavat hyvää esimerkkiä muille ns. "arvokkaassa" asemassaan? 

Nainen on lapsen tasolle typistetty uhri! Nainen on lapsen tasolle typistetty uhri! Nainen on lapsen tasolle typistetty uhri! Nainen on tahdoton olento vailla vastuuta! Nainen on tahdoton olento vailla vastuuta! Nainen on tahdoton olento vailla vastuuta! 

Vierailija
47/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin harmitellaan, että miehet ajattelevat naisissa vain pillua eivätkä arvosta heidän muita ominaisuuksia. Sitten kuitenkin naiset itse korostavat pelkästään sitä pillua. Ja taas ihmetellään että miksi miehet keskittyvät vain siihen.

Vierailija
48/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, joita koko juhlat edes kiinnostavat.

Vierailija
49/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minua loukkaa todella puku ja sen aihe.

Vierailija
50/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva katsoa kuinka rikkaat ja etuoikeutetut juhlivat. Vähän viihdettä köyhillekin.

Vierailija
51/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin harmitellaan, että miehet ajattelevat naisissa vain pillua eivätkä arvosta heidän muita ominaisuuksia. Sitten kuitenkin naiset itse korostavat pelkästään sitä pillua. Ja taas ihmetellään että miksi miehet keskittyvät vain siihen.

Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset itse. Miesten mielenkiinto pillua kohtaan hupenee ja nyt sitä pitää markkinoida? 

Vierailija
52/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppiiköhän tämä Anu oikeasti innosta, kun hänen pukunsa saa niin paljon huomiota? Varmasti saa orkunkin pelkästään kielteisistä kommenteista.

Ajatelkaa, jos kukaan (ainakaan puvun suunnittelija) ei olisi puhunut yhtään mitään koko puvusta, niin olisiko kukaan huomannut mitään, kuin vasta jälkikäteen?

Vierailija
53/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva katsoa kuinka rikkaat ja etuoikeutetut juhlivat. Vähän viihdettä köyhillekin.

Mitä kivaa siinä on? En ymmärrä.

Vierailija
54/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu!

Vierailija
55/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan Ylellä kuitenkin eettiset ohjeet koko perheen ohjelmissa siivota sanastoaan? Jos puvusta on aivan pakko kommentoida pitää puvun nimi ilmaista toisin tai kiertää nimi kokonaan mainitsemalla vain kuka kantaa pukua. 

Puku on jo saanut huomionsa, eikä sen kantaja ole merkittävimpiä vieraita. Tilaisuuden teema on enemmän sivistyksessä ja kasvatustyössä. 

Eiköhän tapahtuman kommentoinnissa ole enemmänkin kiire huomata merkittävimmät kutsuvieraat sekä ne näyttävimpien pukujen suunnittelijat. 

Nimen omaan tänä vuonna teema kantaa sivistystä sekä kasvatusta , joten tämä kohupuku ehkä hieman sivuaa teemaa . Kohun sai aikaiseksi , mutta sydämen sivistystä ei tuone .

Vierailija
56/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on vähän haettu lohtu herkkuja ja kyynel silmä kulmassa katsotaan kun vain minä ja vain minä elän tätä samaa kurjuutta, kun muut juhlii.

Vierailija
57/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nouse. Nasaalihomokommentaattorit on jo sopineet, ettei puvulle anneta huomiota. Puku on tylsä ja sitä pitävä akka ruma.

Ja vastenmielinen.

Vierailija
58/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja minua loukkaa todella puku ja sen aihe.

Koska itse määritän itseni ihmisenä, joka vain sattuu olemaan sukupuoleltaan nainen, minulla on jotenkin hyvin vaikea seurata vierestä huvittumatta tätä miten naisista kaikki tuntuu väärältä ja loukkaavalta. 

Tämä ei tietenkään koske kaikkia naisia jotka olen tavannut mutta olen huomannut sen että, mitä enemmän henkilö määrittää itsensä juuri naiseksi eikä niinkään vain ihmiseksi, sitä enemmän hän toteuttaa tällaista huomioni kiinnittänyttä piirrettä.

Vierailija
59/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sopii sinne kuin mela kanoottiin.

Ovathan nuo juhlat jo muutenkin täynnä persereikiä!

Vierailija
60/78 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, esim se tourette-tyttö on tosi etuoikeutettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi